Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zou het de moeite niet meer waard vinden. Ik weet niet hoe oud jullie zijn, maar ik had ook ooit eens een vriendje die zei dat wij zielsverwanten waren en meer van dat soort terminologie. Ondertussen loog hi me ook over van alles en nog wat voor en had hij totaal geen respect voor mij. Als jou vriendje op die manier met andere meisjes omgaat, terwijl hij de gevolgen daarvan prima in kan schatten, vind hij je blijkbaar toch niet zo belangrijk of denkt hij dat je toch wel bij hem zal blijven omdat "jullie nou eenmaal zielsverwanten zijn". Daarnaast heeft hij blijkbaar genoeg problemen, dus ik zou gewoon het contact met hem verbreken. Je komt wel weer iemand anders tegen.
In iemands mail kijken is idd een beetje fout. Tenzij hij ook altijd in jouw mail kijkt en er blijbaar zoveel vertrouwen is tussen jullie. Mijn vriendje laat ook wel eens programma's openstaan, maar daar ga ik ook niet in rondneuzen.
||
Citaat:
Dat is hoe ik het zie. |
![]() |
||
Citaat:
|||||||
Verwijderd
|
Ik ga even op verschillende onderdelen van je verhaal reageren.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik denk dat hij het ook niet zo heel lang volhoudt met hetzelfde meisje. Citaat:
Citaat:
Verder ben ik het niet eens met mensen die vinden dat je niet in iemands mailbox mag snuffelen. Maar ik ga er niet te uitgebreid op in, want anders krijg je overal dezelfde discussie. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
wat zou jij doen met alle toetsen van de school? gewooniemand!!! | 7 | 16-02-2012 10:49 | |
De Kantine |
Wat zou jij doen? Dr. Korsakov | 56 | 29-05-2007 16:15 | |
De Kantine |
wat zou jij doen? Legend Of Rusj@ | 63 | 28-06-2005 22:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat zou jij doen? LaResistance | 25 | 26-05-2004 12:54 | |
Liefde & Relatie |
tegenwerking moeder, wat zou jij doen? Help! CoveredEyes | 18 | 01-09-2003 07:01 | |
Liefde & Relatie |
wat zou jij doen?? charly not | 2 | 12-04-2002 19:00 |