![]() |
|
![]() |
De eerste keer, (mits het dat voor allebei is) is volgens mij nooit een gigantisch lekkere sekspartij. Het is wel heel speciaal als je het meemaakt met iemand waar je om geeft, maar puur op gebied van seksueel genot worden latere vrijpartijen alleen maar beter. Geniet ervan zou ik zeggen.
Over vingeren: ik vind het heerlijk om mijn vriendin te vingeren, ook vanwege wat Kitten' 85 zegt: "Ik heb dan veel controle over haar." Er is niets zo geil als een meisje dat klaarkomt door jouw toedoen ![]()
||
Citaat:
|
Gewoon je ding doen, komt vanzelf goed. De eerste keer is altijd geklungel, dingen doen 't niet zoals zou moeten (op welk moment dan ook) of er gaan andere dingen fout... Anyway, zolang je daar ontspannen mee omgaat en erom kan lachen, is er niets aan de hand. Enneh, het wordt alleen maar beter.
Vingeren vinden veel mannen geloof ik wel leuk, dusseh, tja.
||
Citaat:
![]() als je gaat nadenke wat moet ik nu weer gaan doen, dan pas gaat ht wel fout. maar eerste keer gaat eigelijk nooit goed zal ik mar zegge ![]() ![]() ![]() en veel plezier hea ![]() |
![]() |
|
![]() |
Als het voor beide de eerste keer is, Forceer niets.
Als jij iets niet wil of fijn vindt ook gewoon zeggen. Je merkt wel wat je wel lekker vind, zeg dat dan maar tegen hem. Datzelfde getldt ook voor hem. Leidt elkaar een beetje, ontdek elkaar en voooral ook jezelf zet er geen druk op, maar ontspan, het is geen must, het genieten ervan wel!! Sukses, en laat ook even weten hoe het dan was ;p |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Het is fijner om dan glijmiddel bij de hand te hebben, voor als je het nodig hebt, dan dat je de hele seks af moet blazen, en ze de volgende x met nog meer spanning zit!
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Ik had bij mijn eerste keer bijvoorbeeld ook spanningen... toch was ik er echt klaar voor! Men kan ook gezonde spanningen hebben. Het is de eerste keer, je hoort verhalen van dat het pijn kan gaan doen, maar hoe gaat het nou werkelijk voelen? Daarbij spannen genoeg vrouwen hun spieren onbewust aan tijdens te seks. Hoeft dus helemaal geen teken te zijn dat je er niet klaar voor bent. (Je wil toch niet zeggen dat half nederland die glijmiddel in huis heeft er dus niet klaar voor is?)
|
![]() |
ik denk dat dat dan idd aan jou ligt... want spanning hoeft niet altijd slecht te zijn.
Je kunt nog zo ontspannen zijn, en toch onbewust je spieren aan spannen. Daarbij niet elke vrouw word even nat, dus alleen daarom kun je voor de zekerheid al glijmiddel bij de hand hebben.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] Kansrekenen Woopa | 9 | 17-02-2015 22:26 | |
Lichaam & Gezondheid |
Chronische slijmbeursonsteking Verwijderd | 9 | 05-03-2011 17:15 | |
Drugs & Alcohol |
wat doe je als je geen vloei hebt ? Q_GIRLY | 42 | 22-11-2008 13:02 | |
wis paar kleine vraagjes zahra_afg | 9 | 06-08-2006 10:47 | |
dichtheid v.e. vloeistof verkleinen/vergroten 2 kleine vraagjes Verwijderd | 4 | 23-05-2004 16:32 | |
Software & Hardware |
WinXP; 2 kleine vraagies. Rhinus | 8 | 29-11-2001 20:08 |