Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Collega van me twijfelt er nu over om een xBox of PS3 aan te schaffen zodat hij GTA IV kan spelen. Ik zeg hem dat hij een debiel is en dat hij moet wachten op de PC-versie, maar hij heeft geen geduld. Ergens te begrijpen, zoals het er nu uitziet, is het objectief gezien het beste spel ooit.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik zei 'objectief beste spel ooit', maar dat is misschien niet het goede woord. Wat ik bedoel is dat het waarschijnlijk door de critici het hoogst zal worden beloond. We zien het over een paar weken op Metacritic. Voor mij zal Diablo altijd beter zijn, maar de critici zijn dat vast niet met mij eens.
![]() |
![]() |
|
De krant van vandaag had met GTA IV overigens een nieuw spelgenre bedacht waar GTA in thuis zou horen: 'geweldspel'.
Journalisten van 50+ die anti-computerkruisvaarders napraten... ![]()
|
Verwijderd
|
Gistren bij een vriend gespeeld. Best goed te pruimen. Zal wel nooit mijn ding worden omdat het me gewoon té groot is (net als de voorgaande delen me na een tijdje niet konden boeien), maar er waren in elk geval veel oooooh en aaaaah momenten. Veel details die het hem doen, wegen die nat en glad worden, mensen die paraplu's dragen.
Helaas is de AI nog steeds een beetje vaag maar ach ![]() Ik moest alleen wel lachen om die 2 keer dat we een trein frontaal ramden waardoor we door het spoor heen 'clipten' en waarbij ik de eerste keer op het metrospoor terecht kwam en zodoende naar het 2e eiland kon rijden O_o. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
In een taxi stappen lukt me nog steeds niet? dr komt geen driehoekje of wat dan ook te staan, heb ondertussen al 6 bestuurders uit hun taxi geschopt
![]() En ik vind ook dat de stad erg slecht verlicht is. Het spel is zo fucking donker, daar erger ik me wel aan. Tis dat er een GPS bij zit anders zou ik echt niet weten waar je heen moet? En de controls vind ik tot nu toe SUPER vaag. L1 is Pick up? Maar hoe pak je dan echt iets op? Want mij lukt het niet. Moet iets door iemand zn raam gooien maar ik kan niks oppakken? Staan ook geen aanwijzingen voor.. Beetje vaag uitgewerkt vind ik.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Taxi ga k nu nog een keer proberen ![]()
|
Eergister maar een de Special edition gehaald, erg mooi!
Het spel zelf heb ik nu ongeveer 2 uur gespeeld, en mijn opvallendste plus- en minpunten: + Euphoria engine! + Niko + Geen neger ghetto onzin ![]() - Tijdens autorijden irriteer ik mij (net als bij SA) weer aan de ellendige camerahoeken! - Vaak moeilijk om dingen te zien ivm zonlicht of juist te donker.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
hey iedereen,
ik speel GTA4 sinds de release day en t spel is bij mij nooit vastgelopen, nu wil ik hem vandaag spelen, blijft ie de heletijd op het beginscherm "loading" staan (de tekeningen die je ziet voordat je kan spelen) er komt wel steeds een andere tekening, maar het spel start niet. Toen ik de DVD eruit haalde, zag ik dat er er een grote ring op de onderkant van de dvd is gekomen... kan ik hier nog iets aan doen? of is dit nu gewoon 60 euro weggegooid geld? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Dutch Roleplay Forces - Nederlandse Roleplay clan GTA IV DRF Forces | 2 | 09-12-2015 15:14 | |
Games |
GTA IV Multiplayer LCPD:FR iMen | 1 | 09-02-2013 11:29 | |
Games |
Gta v Huggyboy | 34 | 04-02-2013 21:23 | |
Games |
GTA IV, Vliegtuig? Verwijderd | 6 | 18-08-2009 13:26 |