Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2008, 08:39
Verwijderd
Met een beetje geluk valt er vandaag een pakketje voor me door de brievenbus met GTA IV erin.

Zijn er ook mensen hier die hem meteen vandaag al halen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-04-2008, 09:12
Verwijderd
ik hoop dat die vandaag hier ook door de brievenbus heen valt
voor de ps3 btw
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 09:28
Verwijderd
Vannacht om 12 uur was er al een releaseparty bij dr.games in utrecht. Met een maat even wezen checken, stond gewoon een rij die het hoekje om ging.

Mafkezen xD
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 10:46
Blaf
Blaf is offline
gisteren de hele dag gespeeld, hij is heel heel vet
Oud 29-04-2008, 12:17
Metal
Metal is offline
Citaat:
Vannacht om 12 uur was er al een releaseparty bij dr.games in utrecht. Met een maat even wezen checken, stond gewoon een rij die het hoekje om ging.

Mafkezen xD
Haha, bij de mediamarkt was het ook madness. Iig, vannacht gespeeld, kk brute spelletje mang.
Oud 29-04-2008, 12:26
Verwijderd
Collega van me twijfelt er nu over om een xBox of PS3 aan te schaffen zodat hij GTA IV kan spelen. Ik zeg hem dat hij een debiel is en dat hij moet wachten op de PC-versie, maar hij heeft geen geduld. Ergens te begrijpen, zoals het er nu uitziet, is het objectief gezien het beste spel ooit.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 12:33
Blaf
Blaf is offline
Citaat:
zoals het er nu uitziet, is het objectief gezien het beste spel ooit.
Het is een heel goed spel maar bij lange na niet het beste spel ooit. in mijn ogen ook niet de beste gta ooit maar ik heb hem nog niet helemaal uitgespeeld of online gechecked.
Oud 29-04-2008, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Ergens te begrijpen, zoals het er nu uitziet, is het objectief gezien het beste spel ooit.
also also also.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 12:48
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Citaat:
Collega van me twijfelt er nu over om een xBox of PS3 aan te schaffen zodat hij GTA IV kan spelen. Ik zeg hem dat hij een debiel is en dat hij moet wachten op de PC-versie, maar hij heeft geen geduld. Ergens te begrijpen, zoals het er nu uitziet, is het objectief gezien het beste spel ooit.
Ik zit er ook serieus over te denken om een 360 te kopen voor deze GTA, maar mijn PC trekt het spel dan ook niet.
Oud 29-04-2008, 13:58
Big Boi
Big Boi is offline
Ik ga niet wachten op de PC versie, ik ga er een PS3 voor aanschaffen. Mede omdat ik ook een Blu-Ray speler en mediacentre wil.
Oud 29-04-2008, 15:07
Verwijderd
Ik zei 'objectief beste spel ooit', maar dat is misschien niet het goede woord. Wat ik bedoel is dat het waarschijnlijk door de critici het hoogst zal worden beloond. We zien het over een paar weken op Metacritic. Voor mij zal Diablo altijd beter zijn, maar de critici zijn dat vast niet met mij eens.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 16:29
T_ID
T_ID is offline
De krant van vandaag had met GTA IV overigens een nieuw spelgenre bedacht waar GTA in thuis zou horen: 'geweldspel'.

Journalisten van 50+ die anti-computerkruisvaarders napraten...
Oud 29-04-2008, 18:50
Verwijderd
ja best leuk spel
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 20:05
Verwijderd
Citaat:
ja best leuk spel
idd, waarom het zo extreem opgehemeld wordt, snap ik niet helemaal magoed.
Tis wel leuk, maar een echt objectief comment kan ik er nog niet over geven
Moet nog iets langer spelen
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Ik ga niet wachten op de PC versie, ik ga er een PS3 voor aanschaffen. Mede omdat ik ook een Blu-Ray speler en mediacentre wil.
Dan ga ik lekker met je MPen op de ps3
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 23:02
freakinaround
freakinaround is offline
hij's tof
Oud 30-04-2008, 01:01
Riazor
Riazor is offline
Hijs gaaf, wel last van vastlopers zo af en toe (4 of 5x in 7uur spelen)

Zit op zon 20% nu =D
Met citaat reageren
Oud 30-04-2008, 10:17
freakinaround
freakinaround is offline
Ik vind trouwens wel dat er veel van die foutjes in zitten, van dat Niko half in een muur staat enzo.. Hoe noem je dat ook alweer?
Oud 30-04-2008, 10:19
Verwijderd
online gta race is trouwens wel supertof, teminste eens niet zo serieus en gewoon wat aankloten
Met citaat reageren
Oud 30-04-2008, 10:28
Reynaert
Reynaert is offline
Citaat:
De krant van vandaag had met GTA IV overigens een nieuw spelgenre bedacht waar GTA in thuis zou horen: 'geweldspel'.

Journalisten van 50+ die anti-computerkruisvaarders napraten...
Welke krant was dat?
Met citaat reageren
Oud 30-04-2008, 10:31
Verwijderd
Gistren bij een vriend gespeeld. Best goed te pruimen. Zal wel nooit mijn ding worden omdat het me gewoon té groot is (net als de voorgaande delen me na een tijdje niet konden boeien), maar er waren in elk geval veel oooooh en aaaaah momenten. Veel details die het hem doen, wegen die nat en glad worden, mensen die paraplu's dragen.

Helaas is de AI nog steeds een beetje vaag maar ach
Ik moest alleen wel lachen om die 2 keer dat we een trein frontaal ramden waardoor we door het spoor heen 'clipten' en waarbij ik de eerste keer op het metrospoor terecht kwam en zodoende naar het 2e eiland kon rijden O_o.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2008, 10:33
Verwijderd
Oh en deze is best wel win:

Met citaat reageren
Oud 30-04-2008, 12:18
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Welke krant was dat?
Gooi- en Eemlander. Best raar aangezien andere kranten, in de regel toch ook niet deskundig op gebied van spelletjes, ditmaal niet meededen met de Dijsselbloems en Van der Vliesen.
Oud 30-04-2008, 13:34
freakinaround
freakinaround is offline
Met L1 hou je een taxi aan (op de ps3) maar hoe stap je er in? Als je driehoekje doet dan schop je de bestuurder er uit, en dat was niet me bedoeling
Oud 30-04-2008, 13:51
Verwijderd
Ik wacht uiteraard op de PC-versie.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-04-2008, 14:23
Riazor
Riazor is offline
Citaat:
Met L1 hou je een taxi aan (op de ps3) maar hoe stap je er in? Als je driehoekje doet dan schop je de bestuurder er uit, en dat was niet me bedoeling
Een beetje op de achterdeur mikken zeg maar, beetje achteraan de taxi gaan staan zodra je driehoekje doet, dan stap je in als klant.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2008, 14:33
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Een beetje op de achterdeur mikken zeg maar, beetje achteraan de taxi gaan staan zodra je driehoekje doet, dan stap je in als klant.
oke thx
Oud 30-04-2008, 14:37
Metal
Metal is offline
Citaat:
Ik vind trouwens wel dat er veel van die foutjes in zitten, van dat Niko half in een muur staat enzo.. Hoe noem je dat ook alweer?
Glitches/bugs.
Oud 30-04-2008, 15:10
freakinaround
freakinaround is offline
In een taxi stappen lukt me nog steeds niet? dr komt geen driehoekje of wat dan ook te staan, heb ondertussen al 6 bestuurders uit hun taxi geschopt
En ik vind ook dat de stad erg slecht verlicht is. Het spel is zo fucking donker, daar erger ik me wel aan. Tis dat er een GPS bij zit anders zou ik echt niet weten waar je heen moet?

En de controls vind ik tot nu toe SUPER vaag. L1 is Pick up? Maar hoe pak je dan echt iets op? Want mij lukt het niet. Moet iets door iemand zn raam gooien maar ik kan niks oppakken? Staan ook geen aanwijzingen voor..

Beetje vaag uitgewerkt vind ik.
Oud 30-04-2008, 15:57
Verwijderd
Citaat:
In een taxi stappen lukt me nog steeds niet? dr komt geen driehoekje of wat dan ook te staan, heb ondertussen al 6 bestuurders uit hun taxi geschopt
En ik vind ook dat de stad erg slecht verlicht is. Het spel is zo fucking donker, daar erger ik me wel aan. Tis dat er een GPS bij zit anders zou ik echt niet weten waar je heen moet?

En de controls vind ik tot nu toe SUPER vaag. L1 is Pick up? Maar hoe pak je dan echt iets op? Want mij lukt het niet. Moet iets door iemand zn raam gooien maar ik kan niks oppakken? Staan ook geen aanwijzingen voor..

Beetje vaag uitgewerkt vind ik.
je moet zn raam gewoon kapot slaan met dat mesje van je verder moet je de knop om achterin de taxi te stappen inhouden, en kun je bij de opties het contrast verhogen
Met citaat reageren
Oud 30-04-2008, 16:07
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
je moet zn raam gewoon kapot slaan met dat mesje van je verder moet je de knop om achterin de taxi te stappen inhouden, en kun je bij de opties het contrast verhogen
Oke die shop is gedaan, maar wel raar dan dat er staat dat je er iets in moet gooien?

Taxi ga k nu nog een keer proberen
Oud 30-04-2008, 18:13
darkbunny
darkbunny is offline
Fijn dat er al een Walkthrough van GTA 4 te vinden is maakt het een stuk makkelijker weer

Spoiler
Oud 30-04-2008, 19:05
freakinaround
freakinaround is offline
Oke met die taxi is gelukt, maar eerst stond het er niet, vet raar..
Oud 30-04-2008, 19:52
Verwijderd
Net paar uurtjes gespeeld.. ben nu al helemaal blij
Met citaat reageren
Oud 01-05-2008, 08:21
Q
Q is offline
Citaat:
Je keek gewoon niet goed
Met citaat reageren
Oud 01-05-2008, 08:47
Verwijderd
Citaat:
hehe je moet driehoekje langer inhouden
Met citaat reageren
Oud 01-05-2008, 09:23
Menahem
Menahem is offline
Eergister maar een de Special edition gehaald, erg mooi!
Het spel zelf heb ik nu ongeveer 2 uur gespeeld, en mijn opvallendste plus- en minpunten:

+ Euphoria engine!
+ Niko
+ Geen neger ghetto onzin

- Tijdens autorijden irriteer ik mij (net als bij SA) weer aan de ellendige camerahoeken!
- Vaak moeilijk om dingen te zien ivm zonlicht of juist te donker.
Oud 01-05-2008, 10:20
Verwijderd
Citaat:
Hijs gaaf, wel last van vastlopers zo af en toe (4 of 5x in 7uur spelen)

Zit op zon 20% nu =D
Vastlopers . Op x-box of ps?

Citaat:
Met het oppakken van die stenen had ik echt geen moeite. Er staat een dikke naar beneden wijzende pijl boven een stapel stenen, je gaat er staan, drukt L1/LB en klaar.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2008, 10:35
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
hehe je moet driehoekje langer inhouden
Ja maar nu staat het boven in beeld "Hold /\ ...."
Dat stond er eerst niet dus kon drukken wat ik wou, maar gebeurde niks
Oud 01-05-2008, 10:36
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Vastlopers . Op x-box of ps?

Met het oppakken van die stenen had ik echt geen moeite. Er staat een dikke naar beneden wijzende pijl boven een stapel stenen, je gaat er staan, drukt L1/LB en klaar.
Ow, je kan niet echt alles oppakken? Ik probeerde zo'n trashcan op te pakken.. ik dacht al "wat een fucking mietje, kan niet eens een prullebak optillen?"
Oud 01-05-2008, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Ow, je kan niet echt alles oppakken? Ik probeerde zo'n trashcan op te pakken.. ik dacht al "wat een fucking mietje, kan niet eens een prullebak optillen?"
Nee je kan niet alles oppakken.Tis ook iets nieuws in GTA en voglens mij alleen bedoelt voor in missies zoals deze.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 01:07
Verwijderd
Citaat:
Er komen geen dvd's meer uit op blue ray, ze hadden nu weer hd-dvd, dus dat is een rede om géén ps3 te kopen.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 06:49
Q
Q is offline
Citaat:
Er komen geen dvd's meer uit op blue ray, ze hadden nu weer hd-dvd, dus dat is een rede om géén ps3 te kopen.
Say what!?

"Op 19 februari 2008 kondigde Toshiba officieel aan het HD-DVD-project te stoppen. Blu-ray lijkt nu de opvolger te worden van de dvd."
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 09:20
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 11:57
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Er zijn talloze redenen om geen PS3 te kopen, maar....damn nigga
Oud 02-05-2008, 12:53
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 21:04
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Oud 03-05-2008, 14:21
Magican
Magican is offline
Ik vond het wel lol, dat je 911 kunt bellen en dat je dan kunt kiezen wie er voor je moet komen. Zo roste ik de stad door met een zojuist bestelde firetruck
Oud 03-05-2008, 16:03
Verwijderd
Ja, dit spel is een erg goede reden om een 360 te kopen, aangezien de pc versie toch pas een jaar later uitkomt enzo
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 18:28
Doemyernogmaar1
Doemyernogmaar1 is offline
hey iedereen,

ik speel GTA4 sinds de release day en t spel is bij mij nooit vastgelopen, nu wil ik hem vandaag spelen, blijft ie de heletijd op het beginscherm "loading" staan (de tekeningen die je ziet voordat je kan spelen) er komt wel steeds een andere tekening, maar het spel start niet.

Toen ik de DVD eruit haalde, zag ik dat er er een grote ring op de onderkant van de dvd is gekomen... kan ik hier nog iets aan doen? of is dit nu gewoon 60 euro weggegooid geld?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten