Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2009, 14:17
vinnie09
vinnie09 is offline
Ik wil 2009 goed beginnen, en daarom wil ik wat aan mijn haaruitval doen. Ik ben 18 jaar, maar mijn haar begint al uit te vallen, heb al hele inhammen. Nu ben ik op zoek naar hulpmiddelen, maar ik las op www.internetpillen.nl dat als je iets online besteld, het grootste gedeelte nep is. Dus niet werkt, of zelfs giftig is. Nu durf ik niet meer. Hebben jullie hier ervaring mee?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2009, 14:22
KiMZz
KiMZz is offline
Huisarts -> dermatoloog.
Dat heb ik gedaan iig. Krijg je lotion o.i.d. tegen haaruitval, is natuurlijk afhankelijk van de oorzaak.
Oud 06-01-2009, 01:09
kous
kous is offline
Je bent een man, begin er niet aan. Haaruitval gebeurt bij vrijwel elke man EN het is ook een reden dat mannen knapper worden naarmate ze ouder worden. ( omgekeerd bij vrouwen )
Ik ken vele mensen die er zalig uitzien met die inwammen Je moet gwn een goed kapsel hebben dat er goed gebruik van maakt, kijk naar Jude law. Die heeft dat ook En it looks awesome. :-) Btw ik denk als je met al die productjes gaat werken en blablabla dat je je gwn meer gefrustreert gaat beginnen vinden. Begin er niet aan en geniet van het leven
De tijd die je nodig hebt om 3x per dag met een spray op je haar te zitten gebruik je beter om een vrouw of 2 aan te spreken.

Uiterlijk is helemaal niet zo belangrijk voor een man eigenlijk, ik hoor vele vrouwen soms zeggen van, die is niet echt knap... tot hij zijn mond opendoet en ze allemaal smoorverliefd worden. Work on ur attitude not on ur looks ( toch wel een beetje, maar ga niet tegen de natuur in, zoals die anti-haaruitvlag stuff )
Oud 06-01-2009, 08:36
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
helemaal eens met kous!
mijn vriend heeft ook een terugtrekkende haarlijn is he is so awesome like that
Met citaat reageren
Oud 06-01-2009, 20:52
marrel
marrel is offline
Ik heb een vriend die ook best al wel kalend is, niks ergs aan. Als je iets wil doen vraag een keer advies aan de huisarts en nooit die internetpillen want die zijn mega duur en helpen vrijwel nooit.
Oud 06-01-2009, 21:00
gurl19
gurl19 is offline
Ik heb bij een reformzaak wel pillen gehaald tegen haaruitval. Met vitamine B dacht ik vooral. En toen ook shampoo tegen haarbreuk gekocht. Merkte toen wel dat ik minder haren verloor. Want dat was toen echt heel erg. Maar ik ben een vrouw en begin natuurlijk niet kaal te worden ofzo. Was volgens mij echt een vitaminegebrek.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten