![]() |
|
![]() |
hmmzz ik ben laatste tijd ook wel stressy bezig.. misschien moet ik wat minder stressy zijn. Voor de rest hoop ik dat het gewoon komt door het weer ofzoiets
![]() Het is inderdaag heeeeel irritant van die mensen die haren van je rug plukken ![]() owja en rosi.. thnx voor je antwoord.. ik eet inderdaag niet echt heel veel vlees.. kga proberen dat ook maar meer te eten xxxxxxxxx
|
![]() |
hmmzz et is nu al weer een paar dagen verder.. maar nog steeds valt me haar uit... shit hier word je echt depri van...
![]() Ik probeer nu ook al voorzichtig te kammen. ![]() ![]()
|
![]() |
Ik heb zelf ook heel erg haaruitval gehad en in sommige perioden komt het weer een beetje terug.. Ik ben naar een homeopaat gegaan en die heeft me iets gegeven (in mijn geval fosfor maar dat is voor iedereen verschillend!) en misschien helpt het om kastanje-shampoo van weleda te gebruiken! Heeft bij mij geholpen! Ik geloof dat je het gewoon bij de drogisterij kan halen en anders bij een natuurwinkel... Succes!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben ook vegetarisch, en er is absoluut geen verband tussen alopecia en vegetarisch zijn. Je hoeft absoluut geen vlees te gaan eten omdat je dan je haar terug zou krijgen, dat is de grootste onzin mogelijk! Overigens zitten in vlees helemaal geen onmisbare stoffen. Ik heb m'n hele leven nog geen vitamine-B geslikt en ben heel gezond. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Haaruitval _Anneloes | 10 | 01-02-2008 07:30 | |
Psychologie |
Haaruitval Cartman88 | 7 | 13-09-2007 13:47 | |
Lichaam & Gezondheid |
Haaruitval Cartman88 | 1 | 12-09-2007 10:43 | |