Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2009, 18:33
Puck Norris
Puck Norris is offline
Al mensen ME gespeeld? Het is echt een aanrader, ik heb in tijden niet zo'n goeie game gespeeld.
Oud 02-02-2009, 11:55
Verwijderd
Hij leek mij HEEL erg goed. Maar het kan me tegenwoordig weinig boeien al die games. Kan ik gewoon weer een computer kopen van drieduizend euro. No thanks.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2009, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Hij leek mij HEEL erg goed. Maar het kan me tegenwoordig weinig boeien al die games. Kan ik gewoon weer een computer kopen van drieduizend euro. No thanks.
een 360 is anders helemaal niet zo duur meer
Met citaat reageren
Oud 02-02-2009, 16:11
Verwijderd
Pfff ik ga niet zo'n ding kopen. Vies dure spellen, en de meeste spellen die ik écht leuk vind zijn exclusief voor de PC.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2009, 22:37
Puck Norris
Puck Norris is offline
Naja, mocht je het overwegen.. ik vind het echt een geniaal spel en het is zeker de moeite waard om die te kopen/downl00den
Oud 03-02-2009, 00:48
Carn
Carn is offline
maar eens binnenhalen.
Oud 03-02-2009, 11:17
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Al mensen ME gespeeld? Het is echt een aanrader, ik heb in tijden niet zo'n goeie game gespeeld.
Wat is er dan zo goed aan?

Ik heb hem niet, maar ik ben wel benieuwd waarom je hem aanraadt.
Oud 08-02-2009, 12:01
Mobius
Mobius is offline
Hij is KORT, en als ik zeg KORT bedoel ik ook KORT. Binnen 5 of 6 uurtjes is het wel uitgespeeld, en dan heb ik het over de eerste keer. De tweede keer doe je er krap 4 uurtjes over. Daarna is het klaar. Er is wel enigszins een replayfactor omdat het leuk is om zo snel mogelijk te zijn maar daarna gaat ie de kast in.

Tip voor de makers: maak er een wat spannender verhaal van en maak de game wat LANGER.

Wat betreft graphics en geluid, is in ieder geval op PC al overdonderend. Haarscherp, draait lekker snel en blast uit de speakers.
Oud 08-02-2009, 12:42
Verwijderd
Ik haat dat zo als ze korte spellen maken. Ik noem dat consumenten naaien. Dat spul is al duur genoeg. Vermaak ons dan ook voor dat geld. Reden genoeg voor mij om het niet te kopen.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2009, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Ik haat dat zo als ze korte spellen maken. Ik noem dat consumenten naaien. Dat spul is al duur genoeg. Vermaak ons dan ook voor dat geld. Reden genoeg voor mij om het niet te kopen.
Op zich is er niks mis met korte spellen, als ze maar de prijs er op aan passen. Zoals bijv. de downloadable arcade games enzo.
20/30 euries voor een korte game in de winkel. 5 tot 12 euro voor een downloadbare arcade, games en 30+ voor de lange games.

Dat zou er denk ik ook voor zorgen dat er minder gedownload wordt.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2009, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Op zich is er niks mis met korte spellen, als ze maar de prijs er op aan passen. Zoals bijv. de downloadable arcade games enzo.
20/30 euries voor een korte game in de winkel. 5 tot 12 euro voor een downloadbare arcade, games en 30+ voor de lange games.

Dat zou er denk ik ook voor zorgen dat er minder gedownload wordt.
Eens.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2009, 23:28
Carn
Carn is offline
Da's wel lastig; want qua productiekosten kan een korte game duurder zijn dan een lange game.
Oud 10-02-2009, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Da's wel lastig; want qua productiekosten kan een korte game duurder zijn dan een lange game.
Dat is iets dat de industrie zelf dan moet aanpakken.
Als unilever een halve liter afwasmiddel voor 1 euro verkoopt en de liter verpakking ook voor een euro, koopt niemand die halve liter. Unilever zal dan zelf of de productiekosten moeten drukken of het product uit de schappen halen.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2009, 11:21
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Dat is iets dat de industrie zelf dan moet aanpakken.
Als unilever een halve liter afwasmiddel voor 1 euro verkoopt en de liter verpakking ook voor een euro, koopt niemand die halve liter. Unilever zal dan zelf of de productiekosten moeten drukken of het product uit de schappen halen.
Zolang de halve liter verpakking kwalitatief beter is is dat onzin natuurlijk.
Oud 10-02-2009, 11:25
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Korte games zijn kwalitatief zelden beter dan lange games, dus binnen de vergelijking is het prima.
Oud 10-02-2009, 14:46
Carn
Carn is offline
Citaat:
Korte games zijn kwalitatief zelden beter dan lange games, dus binnen de vergelijking is het prima.
Dat slaat helemaal nergens op, want het is appels met peren vergelijken. Een game als MGS4 kost jaren en miljoenen om te maken, en is een vrij korte + uitstekende game. Gamelengte en kwaliteit staan absoluut niet in verhouding met elkaar. Dat wil niet zeggen dat er een fatsoenlijk prijsmodel moet komen voor DLC, simpele games, etc.
Oud 10-02-2009, 17:54
Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik heb echt duizend keer liever een korte game met veel content en replay value, dan een lange game die halverwege al begint te vervelen en na het te hebben uitgespeeld voorgoed in de kast verdwijnt.

Een combinatie is natuurlijk nog beter.
Oud 10-02-2009, 19:01
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Een korte game die halverwege al begint te vervelen en voorgoed in de kast verdwijnt?
Oud 10-02-2009, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Mijn voorbeeld berust inderdaad op de premisse dat beide games van vergelijkbare kwaliteit moeten zijn. Maar dat lijkt me ook logisch. We hebben het nu puur over de te korte duur van sommige games.
Als we ook nog eens kwaliteit etc. in beschouwing gaan nemen wordt het een hele andere discussie.

Maar duidelijker geformuleerd was mijn punt dat twee games van vergelijkbare kwaliteit, maar de één speel je in een uur uit en de ander in twee uur, het belachelijk is dat voor beide even veel geld wordt gevraagd.
Terwijl dat, imho, tegenwoordig wel gebeurd. Een game als Assassin's Creed die ik binnen no time uit speel (om van de repetitieve gameplay maar te zwijgen, alhoewel graphics wel weer van hoog nivau waren) ligt gewoon voor dezelfde prijs in de schappen als een game als bijv. Mass Effect.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2009, 20:39
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Een korte game die halverwege al begint te vervelen en voorgoed in de kast verdwijnt?
Ja, dat is PRECIES wat ik bedoel!

Oud 10-02-2009, 21:19
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik heb echt duizend keer liever een korte game met veel content en replay value, dan een lange game die halverwege al begint te vervelen en na het te hebben uitgespeeld voorgoed in de kast verdwijnt.

Dan is 'ie dus niet echt kort, he. Of althans, dat is niet echt mijn definitie ervan.
Oud 10-02-2009, 22:12
Carn
Carn is offline
Met die omschrijving is Fallout 3 ook een erg korte game.
Oud 11-02-2009, 15:23
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Dan is 'ie dus niet echt kort, he. Of althans, dat is niet echt mijn definitie ervan.
Mwoah, een game met veel content kan best kort van duur zijn. Content is niet per se onderdeel van de campaign.
Oud 11-02-2009, 15:41
Changshan
Changshan is offline
Jup, maar volgens mij had men het hier over korte games die ook kort zijn qua replay waarde. Na vijf uur in de kast tot je het hele verhaal vergeten bent en het dus weer kunt spelen, maar wel vijf uur waar je met een verzadigd gevoel uit komt.
Oud 11-03-2009, 21:26
xXAngelBoyXx
xXAngelBoyXx is offline
uitgespeeld , speed runs , byna alle acheivements... voor 360
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-03-2009, 17:16
Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Ik vind hem erg tof! Eindelijk een keer een originele game! Bijna uitgespeeld(denk ik) op pc
Oud 03-04-2009, 11:36
-.-Monique-.-
-.-Monique-.- is offline
Wij hebben dat spel nu wel net, maar nog niet gespeelt volgens mij
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten