Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als unilever een halve liter afwasmiddel voor 1 euro verkoopt en de liter verpakking ook voor een euro, koopt niemand die halve liter. Unilever zal dan zelf of de productiekosten moeten drukken of het product uit de schappen halen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik heb echt duizend keer liever een korte game met veel content en replay value, dan een lange game die halverwege al begint te vervelen en na het te hebben uitgespeeld voorgoed in de kast verdwijnt.
Een combinatie is natuurlijk nog beter.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als we ook nog eens kwaliteit etc. in beschouwing gaan nemen wordt het een hele andere discussie. Maar duidelijker geformuleerd was mijn punt dat twee games van vergelijkbare kwaliteit, maar de één speel je in een uur uit en de ander in twee uur, het belachelijk is dat voor beide even veel geld wordt gevraagd. Terwijl dat, imho, tegenwoordig wel gebeurd. Een game als Assassin's Creed die ik binnen no time uit speel (om van de repetitieve gameplay maar te zwijgen, alhoewel graphics wel weer van hoog nivau waren) ligt gewoon voor dezelfde prijs in de schappen als een game als bijv. Mass Effect. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Jup, maar volgens mij had men het hier over korte games die ook kort zijn qua replay waarde. Na vijf uur in de kast tot je het hele verhaal vergeten bent en het dus weer kunt spelen, maar wel vijf uur waar je met een verzadigd gevoel uit komt.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Humble Origin Bundle - Pay what you want! Verwijderd | 6 | 24-08-2013 14:11 | |
Games |
BF4 Verwijderd | 15 | 20-08-2013 22:28 | |
De Kantine |
Wim Saai Schippers #1509 Verwijderd | 500 | 27-09-2011 15:06 | |
Games |