![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
In China is het onderwijssysteem natuurlijk heel anders dan in Nederland. Druk ligt er veel hoger en studenten hebben nauwelijks vrije tijd. Dus voor de chinese context kan ik dit soort dummies wel begrijpen, in Nederland ligt het aan andere redenen, namelijk gebrek aan respect voor de leraar en het systeem. Leraren moeten meer betaald worden en niet worden gezien als "vriendje" of "vriendinnetje", maar als iemand die hoger staat in de hierarchie en waar je naar moet luisteren (maar zeker ook tegen mag discusseren).
|
![]() |
||
Citaat:
Slecht plan overigens.
||
![]() |
Citaat:
ik vermoed dat de geblondeerde dummie het zwaarst gehavend raakt, terwijl hij ook de meest populaire politicus schijnt te vertegenwoordigen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
je brengt emotionele spanning te veel in verband met lichamelijke ontlading. en ik zeg ook niet dat je brave kinderen hiermee verpest, maar we hebben de afgelopen jaren gezien dat er genoeg zieke geestjes op scholen rondlopen.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Leraren pesten Yamyam | 27 | 23-08-2005 00:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op vrouwenhater Fainne | 29 | 04-06-2004 08:05 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Stelling: er moet op school onderwezen worden in beleefdheidsvormen! Optima | 27 | 06-05-2002 12:57 |