Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik denk eigenlijk dat je het haar wel gewoon duidelijk moet zeggen. Dit zou gewoon moeten kunnen als je zulke goede vrienden bent. Ik kan echter ook wel begrijpen wat Lente zegt, maar als blijkt dat zij jou niet leuk vindt, dan moet je haar ook meteen duidelijk maken dat je dan niets meer zult proberen en je gevoelens zal laten rusten. Die vriendschappelijke arm om haar heen moet dan ook gewoon weer kunnen (oké, misschien niet de dag erna, maar in de loop van de tijd).
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben persoonlijk niet zo van verliefdheid op vrienden. Ik heb dit zelf gehad met mijn beste vriend, iedereen merkde aan ons dat we elkaar gigantisch leuk vonden, en met mijn verjaardag werd dat alleen maar erger. We hebben er toen over gepraat en we kregen toen verkering, dat is 3 dagen goed gegaan maar het was heel anders dan toen we gewoon beste vrienden waren. Als beste vrienden besproken we alles met elkaar, konden we samen lachen samen huilen echt alles, maar helaas toen we verkering hadden ging het mis en sinds die tijd gaat de vriendschap ook niet zo fijn meer, elke keer ruzie en echt lange ruzie's van een paar maand. Dus zelf heb ik zoiets praat erover met haar maar doe er verder niks mee.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Moeilijke keuze Kris95 | 14 | 13-03-2012 19:21 | |
Liefde & Relatie |
keuze lmperd | 6 | 11-02-2008 18:11 | |
Liefde & Relatie |
moeilijke keuze Devil's Sweety | 17 | 24-06-2004 16:13 | |
Liefde & Relatie |
Vriendschap OF relatie? Verwijderd | 61 | 22-12-2003 16:43 | |
Psychologie |
Waarom moet ik toch telkens die rottige moeilijke keuzes maken! Eend | 16 | 05-09-2003 21:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Keuzes (wraak gedicht!) anonymous girl | 2 | 26-08-2001 14:20 |