Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2009, 17:59
m!ke
m!ke is offline
Haaii, is 45 gram hawaiaanse paddo genoeg voor 3 man?
Eerste trip op paddo's en ze zijn inmiddels al gedroogd, en nu ziet het er echt wel veel veel minder uit Daarom deze vraag

Oud 27-06-2009, 18:22
Mephisto
Mephisto is offline
Als ik me het goed herinner wel. Erowid kan misschien uitkomst bieden.
Oud 27-06-2009, 18:57
Verwijderd
45 gram gedroogd? daar zou je wel even mee vooruit kunnen, hehe. er staat me iets van bij dat 90% van een paddo uit water bestaat en hij dus ook zoveel procent kleiner wordt als je hem droogt, dus het is niet zo vreemd dat het nu zoveel minder lijkt. maar verkijk je er niet op, je denk snel dat dat kleine beetje niet zo hard zal werken
volgens mij is een portie van 3-5 gram gedroogd wel voldoende, of 20-30 gram vers, maja dat ligt ook nogal aan de soort natuurlijk.

de laatste keer dat ik paddo's uit de smartshop had waren dat hawaiaanse, maar ik weet nou niet meer precies hoeveel gram dat was, volgens mij 5 (lijkt me nogal weinig) of 15.

beetje lastig allemaal, denk dat je het beste met een kleine hoeveelheid kan beginnen en bijnemen als dat niet genoeg is. 45 gram voor zn 3en is wel ruim voldoende denk ik. veel plezier iig laat nog wel ff weten hoe het was he!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2009, 19:01
wann
wann is offline
Was een bakje verse niet meestal 30 gram? *geheugen breek*
Met citaat reageren
Oud 27-06-2009, 19:13
Verwijderd
nouja ik kan me dus van die keer hawaiaanse herinneren dat het me opviel dat de inhoud géén 30 gram was zoals bij de meeste andere soorten. maar hoeveel het dan wel was weet ik dus niet meer ;p
Met citaat reageren
Oud 27-06-2009, 19:26
Verwijderd
Threshold .25 g
Light .25 - 1 g
Common 1 - 2.5 g
Strong 2.5 - 5 g
Heavy 5 + g

Dat zegt Erowid, over gedroogde paddo's. Ik neem aan dat het 45 gram vers was? Dus 4,5 gedroogd ongeveer, gedeeld door 3 = 1,5 gram pp. Zou dus genog moeten zijn?
Met citaat reageren
Oud 27-06-2009, 19:32
m!ke
m!ke is offline
Oke bedankt allemaal, en ik laat zeker een trip reportje achter
We gaan inderdaad 1.5 gram pp eten
Oud 28-06-2009, 05:48
m!ke
m!ke is offline
Reporting livee.. zwaar naar de kloote nog altijd neef nog aan het trippen.. hash is op huis is een fucking puinhoop.. alles is wazig.. lol
Oud 28-06-2009, 11:31
Verwijderd
klinkt goed
Met citaat reageren
Oud 28-06-2009, 22:08
Verwijderd
hehe xD
Met citaat reageren
Oud 28-06-2009, 22:13
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Reporting livee.. zwaar naar de kloote nog altijd neef nog aan het trippen.. hash is op huis is een fucking puinhoop.. alles is wazig.. lol
Dat ziet eruit als een geslaagde avond.
Oud 29-06-2009, 10:37
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
tripselflipsel nomnomnom
Met citaat reageren
Oud 29-06-2009, 12:20
Twanos
Twanos is offline
Vreemd genoeg is mijn huis ook altijd een puinhoop na een trip, en vreemd genoeg voel ik me tijdens een trip ook veel comfortabeler in een puinhoop dan in een opgeruimd huis.
Oud 29-06-2009, 17:26
Young Predator
Young Predator is offline
Ons huis is altijd een puinhoop.
Oud 29-06-2009, 20:46
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Vreemd genoeg is mijn huis ook altijd een puinhoop na een trip, en vreemd genoeg voel ik me tijdens een trip ook veel comfortabeler in een puinhoop dan in een opgeruimd huis.
Bij mij is het juist als we trippen(met kleine groep) minder troep dan normaal chillen Normaal heb je veel troep van eten en drinken, dan niets En tijdens het trippen wil ik nog wel eens op het idee komen op te ruimen, heb ik normaal stuk minder
Met citaat reageren
Oud 30-06-2009, 08:40
Young Predator
Heeft er wel eens iemand gezwommen tijdens een paddotrip? Hoe was dat?

(om hier nou een apart topic voor te openen?)
Oud 30-06-2009, 09:38
Verwijderd
haha zwemmen..nee nog nooit gedaan maar wel een cool idee voor de volgende keer, leuk in de zomer
Met citaat reageren
Oud 30-06-2009, 11:46
Verwijderd
lijkt me toch wat gevaarlijk
Met citaat reageren
Oud 30-06-2009, 11:54
Verwijderd
gelukkig kwam ik niet op het idee om mijn telefoons achterna te duiken toen ik die in het water gooide, haha. mja ik denk dat het op zich vet kan zijn, maar je moet natuurlijk wel wat tripervaring hebben, weten waar je mee bezig bent en een béétje redelijk kunnen handelen. anders kan het wel gevaarlijk worden ja. ben benieuwd hoe dat zou voelen
Met citaat reageren
Oud 30-06-2009, 12:53
Wammus
Wammus is offline
Al trippend zwemmen lijkt ook mij wel heel gaaf hoewel het mij wel een goed idee lijkt er iemand bij te houden die weet waar hij en jij mee bezig zijn.
Oud 30-06-2009, 13:04
wann
wann is offline
Dat had ik altijd nog eens willen doen, maar ben er met m'n lamme kop niet aan toegekomen.

Tripervaring is natuurlijk wel handig en beter probeer je het in eerste instantie ergens waar geen sterke stroming is.

Mijn moeder heeft op LSD nogal eens gezwommen (in Kreta in de zee), zij had er geen problemen mee IIG.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2009, 13:22
Verwijderd
op lsd zwemmen lijkt me het beste ever <3 wat een mooie ervaring moet dat zijn, zeker in een zee of buiten <3333333
Met citaat reageren
Oud 30-06-2009, 14:51
TraXarT
TraXarT is offline
off topic: wann dan heb jij echt een moeilijk gave moeder
on topic: hey zou je een tripreportje willen schrijven, lijkt me wel lache?
Met citaat reageren
Oud 30-06-2009, 14:55
HTID
HTID is offline
Citaat:
Heeft er wel eens iemand gezwommen tijdens een paddotrip? Hoe was dat?

(om hier nou een apart topic voor te openen?)
Ik ben wel eens naar het zwembad geweest met een portie paddo's op. Het zwemmen is echt super, ben ook in een waterglijbaan geweest en was mijn hele oriëntatie kwijt. Mijn 2 tripsitters lieten me koprollen achterover maken in/onder water door tegen mijn borst en benen te duwen, dat was echt supervet.

Het enige nadeel is dat je nogal open staat voor vervelende menselijke invloeden van schreeuwende kinderen en adjes. In een klein schreeuwend kind zag ik pure evil en dat kan best een hevige indruk op je maken. Zorg er dus altijd voor dat er nuchtere mensen bij zijn die je kunnen vertellen dat het gewoon een rotkind is
Met citaat reageren
Oud 30-06-2009, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Ik ben wel eens naar het zwembad geweest met een portie paddo's op. Het zwemmen is echt super, ben ook in een waterglijbaan geweest en was mijn hele oriëntatie kwijt. Mijn 2 tripsitters lieten me koprollen achterover maken in/onder water door tegen mijn borst en benen te duwen, dat was echt supervet.

Het enige nadeel is dat je nogal open staat voor vervelende menselijke invloeden van schreeuwende kinderen en adjes. In een klein schreeuwend kind zag ik pure evil en dat kan best een hevige indruk op je maken. Zorg er dus altijd voor dat er nuchtere mensen bij zijn die je kunnen vertellen dat het gewoon een rotkind is
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-06-2009, 17:02
Verwijderd
Citaat:

haha, vet sowieso vind ik het echt wel vet om iets te gaan doen als je paddo's op hebt. het is natuurlijk ook erg vet om gewoon ergens lam op een bankje of in huis te gaan hangen, dan kun je ook plezier genoeg hebben, maar als invloeden van buitenaf je weinig doen als je aan het trippen bent kan het ook erg vet zijn om echt iets leuks te gaan doen. naar het zwembad inderdaad, of ik moet aan een pretpark denken, of zoals ik wel eens verteld heb ben ik naar een optreden van een paar hiphopgroepen geweest, of de kermis lijkt me ook erg vet vooral 's avonds. als je wat tripervaring hebt en van jezelf weet dat je niet snel bad gaat denk ik dat zulke dingen echt supervet kunnen zijn
Met citaat reageren
Oud 30-06-2009, 20:15
Young Predator
Wat is de reden dat sommige zwemmen onder invloed van paddo's gevaarlijk vinden?
Oud 30-06-2009, 20:56
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
op lsd zwemmen lijkt me het beste ever <3 wat een mooie ervaring moet dat zijn, zeker in een zee of buiten <3333333
tripmeet parte deu??
Met citaat reageren
Oud 30-06-2009, 20:56
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Wat is de reden dat sommige zwemmen onder invloed van paddo's gevaarlijk vinden?
Beetje de standaard dingen denk ik het kan opeens een goed idee lijken om van heel hoog in een plas van 10 cm te springen, of om een uurtje onder water te blijven maar ik denk dat dat voor de meeste wel meevalt en het zo een vaart niet zal lopen.
Oud 30-06-2009, 20:57
De Veroorzaker
Citaat:
haha, vet sowieso vind ik het echt wel vet om iets te gaan doen als je paddo's op hebt. het is natuurlijk ook erg vet om gewoon ergens lam op een bankje of in huis te gaan hangen, dan kun je ook plezier genoeg hebben, maar als invloeden van buitenaf je weinig doen als je aan het trippen bent kan het ook erg vet zijn om echt iets leuks te gaan doen. naar het zwembad inderdaad, of ik moet aan een pretpark denken, of zoals ik wel eens verteld heb ben ik naar een optreden van een paar hiphopgroepen geweest, of de kermis lijkt me ook erg vet vooral 's avonds. als je wat tripervaring hebt en van jezelf weet dat je niet snel bad gaat denk ik dat zulke dingen echt supervet kunnen zijn
ik stel voor dat we een keer met hallucinogenen naar de efteling gaan.
Oud 30-06-2009, 21:08
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
haha, die afspraak heb ik nog staan
Met citaat reageren
Oud 01-07-2009, 01:51
Verwijderd
tripmeet in de efteling! ik ben voor, wanneer? lijkt me wel echt vet, haha, beter gaan we dat doen
Met citaat reageren
Oud 01-07-2009, 16:18
Verwijderd
Volgens mij word ik dan echt neurotisch van al die kinderen
Met citaat reageren
Oud 01-07-2009, 18:39
Wammus
Wammus is offline
Ik ben er pas nog geweest en ik vind het wel een goed plan.
Oud 02-07-2009, 01:08
Verwijderd
zou ik even wachten tot na het hoogseizoen
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 10:57
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
hehe ja, ik wil niet in een slingerrij van een uur en bulk koters staan als ik weet dat mn dosae elk moment kunnen inslaan
Oud 02-07-2009, 11:43
HTID
HTID is offline
Als je naar het sprookjesbos gaat zijn er geen wachttijden.

Als kind lag ik al uren op die muziekpaddestoelen
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 12:05
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Ik denk dat mijn muzieksmaak inmiddels wat is veranderd en mijn lichaam te log om mezelf daaroverheen te draperen

Ik voorzie trouwens een buiten-de-paden-treed risico....

<3
Oud 02-07-2009, 12:30
De Veroorzaker
Citaat:
zou ik even wachten tot na het hoogseizoen
Goed plan En niet converseren met prullenbakken, die kennen maar 1 zinnetje
Oud 02-07-2009, 12:34
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Haha, wat een bazenactie Wanneer is de schoolvakantie afgelopen??

Jimjim naamzoek, hell yeah!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2009, 13:56
Verwijderd
Citaat:
tripmeet parte deu??
jaaaaaaaaaaaaaaa

Citaat:
nee man niet in de efteling, teveel kutkoters, kinderwagens en meegebrachte koelboxen.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2009, 14:15
Twanos
Twanos is offline
Citaat:
Beetje de standaard dingen denk ik het kan opeens een goed idee lijken om van heel hoog in een plas van 10 cm te springen, of om een uurtje onder water te blijven maar ik denk dat dat voor de meeste wel meevalt en het zo een vaart niet zal lopen.
Ik kan me ergens wel voorstellen dat je het zo leuk hebt onder water dat je vergeet om adem te gaan halen .
Oud 04-07-2009, 15:19
De Veroorzaker
Citaat:
nee man niet in de efteling, teveel kutkoters, kinderwagens en meegebrachte koelboxen.
zit wat in, maar als we zoals metroid voorstelde net na de vakanties gaan, op een doordeweekse dag (hosselen we allemaal gewoon vrij ) dat het meevalt

maar er zijn meer pretparkingen

Citaat:
Ik kan me ergens wel voorstellen dat je het zo leuk hebt onder water dat je vergeet om adem te gaan halen .
Oud 05-07-2009, 05:59
Verwijderd
Citaat:
zit wat in, maar als we zoals metroid voorstelde net na de vakanties gaan, op een doordeweekse dag (hosselen we allemaal gewoon vrij ) dat het meevalt
zou vet zijn ik zit, als ik een kamer vind (wat waarschijnlijk wel gaat lukken), komend jaar in amsterdam dus dan is het voor mij sowieso allemaal een stuk makkelijker en kan ik dus hopelijk ook eens bij een d&a meet zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten