Advertentie | |
|
![]() |
|
Nee, absoluut niet. Ik ben nu 17 jaar oud en ik ben maar 1x echt verliefd geweest. Ik ben een heel gesloten persoon en eigenlijk ook een beetje afgestompt qua gevoel, dus ik word heel erg moeilijk verliefd. Het is nog gemakkelijker voor mij om compleet gek te worden inplaats van verliefd, als je begrijpt wat ik bedoel.
Mijn eerste verliefdheid heeft mij direct verwoest van binnen, ik ben echt kapot van binnen en wil nooit meer verliefd worden. Liefde is toch alleen maar ellende. Dus, nu word ik nog moeilijker verliefd dan voorheen. Maar goed ook, want liefde is nergens goed voor. Ik voel me goed in mijn eentje. Ripper
|
Ik niet...
Ben in mijn leven 2 keer echt verliefd geweest denk ik. Nuja, van 1 weet ik zeker dat het echt verliefdheid was, en nog steeds is.. Ik vertrouw mensen niet zo snel.. iets wat voor mij in een relatie best wel erg belangrijk is.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
heel snel verliefd rubenblom | 11 | 16-05-2010 18:14 | |
Liefde & Relatie |
Snel obsessief Delicate | 26 | 30-06-2005 07:18 | |
Liefde & Relatie |
Heb jij weleens je liefde/verliefdheid bekend? (aan iemand met een vriend(in)) stout! | 43 | 11-06-2004 15:35 | |
Liefde & Relatie |
Jongen op wie je altijd verliefd was blijkt ineens gevoelens voor je te hebben. Alistar | 5 | 06-06-2004 12:48 | |
Liefde & Relatie |
[vragenlijstje] verliefdheid Fleur | 168 | 28-10-2003 21:04 | |
Liefde & Relatie |
ECHT verliefd?? Memphis Man | 4 | 09-03-2002 21:58 |