Advertentie | |
|
![]() |
|
In mijn ervaring denken de meeste vrouwen dat alle mannen jagers zijn, terwijl dat absoluut niet klopt. Als ze dan ook nog 'hard to get' denken te moeten spelen, wordt het helemaal moeilijk voor echt heel veel mannen. Ik durf te wedden dat het overgrote deel van alle mannen juist een keer blij zou zijn als de vrouw eens de eerste stap zet.
|
![]() |
|
Nee, dat moet niet. Soms gaat het gelijk op, soms ook niet, soms benadert een vrouw een man, soms andersom. Er is geen 'moeten' in dit verhaal.
In mijn geval ging het gelijk op, we gingen samen op vakantie met wederzijdse vrienden en daar sprong de vonk over. Er was niet echt sprake van een eerste stap zetten, 't ging helemaal vanzelf.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar ik ga ook echt niet wachten tot er iemand naar me toekomt, die ik dan niet eens zelf heb uitgekozen ![]()
|
Ik ben totaal Geen jager, dus ik vind het prettiger als meiden op mij af komen. Over het algemeen heb ik dan ook een vlottere babbel enzo. Minder verlegen, omdat ik weet dat ze mij wel ziet zitten.
|
Verwijderd
|
Het is vooral heel vleiend voor vrouwen (denk ik) als ze door een man benaderd worden, maar ik ben eigenlijk van mening dat áls er al iets gebeurt tussen een man en een vrouw in een bar/disco/kroeg/restaurant/weetikveel dat ze daar allebei 'schuldig' aan zijn. contact maken en communiceren doe je in zo'n situatie nooit alleen.
Ik zelf zal overigens niet zo snel op een vent afstappen, maar laat ook niet snel iemand toe in mijn persoonlijke ruimte. Hangt volledig van de persoon, z'n intentie of z'n manier van benaderen af. |
![]() |
|
Ik vind niet dat een man per se de eerste stap moet zetten.
Meestal als ik iemand leuk vind, laat ik dat wel merken. Als hij daarop reageert, dan ga ik een stapje verder, en ontstaat er vanzelf wel iets. Mijn vriend (waar ik het zo'n 10 maanden mee heb gehad) heeft er wel zelf werk van gemaakt. Dat vond ik inderdaad wel vleiend, maar ik heb er geen bezwaar tegen als ik zelf wat moet ondernemen.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Waarom onderneemt hij niets? bono97 | 36 | 06-08-2012 16:34 | |
Liefde & Relatie |
meisjes die zelf op jongens afstappen Monika | 86 | 02-04-2007 01:39 | |
Liefde & Relatie |
Mijn contact met dames... (lang verhaal) Vincent19 | 146 | 02-04-2005 13:22 | |