Advertentie | |
|
![]() |
|
"Ojee ik heb deze maand echt veel teveel geld uitgegeven, en zonet heb ik gewoon weer twee dvd's en mascara gekocht"-fase. Ik doe een poging terug te gaan naar de "Geld uitgeven is leuk, maar niet teveel, want ik ben een arme student die leeft van zijn lening"-fase. Wie weet lukt het.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ben nu een tijdje in mijn 'ik ga alles leren over tweetaktmotoren en viertaktmotoren en klassieke ouwe antieke meuk rijwielen! 'fase. En dat is best lastig want ik snap er eigenlijk toch allemaal geen reet van.
en ik was voordat mijn laptop kapot ging heel erg in de 'ik kijk drie films per dag en ik leef compleet in mijn hoofd' fase. Maar die is nu jammer genoeg voorbij. |
![]() |
|
De "ojee ik moet zometeen reizen met de bus en de trein, en misschien krijg ik wel dikke vertraging, en dan gaan we met allemaal onbekende mensen warme chocolademelk drinken en bitchen op het weer en de ns"-fase. Ik vermoed dat die fase snel weer voorbij is en eerder verandert in een "gatverdamme ik haat vertraging"-fase.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
[Brief] Tweede Fase Sentingua | 4 | 01-12-2004 20:06 | |
Psychologie |
Fase waarin je zit Verwijderd | 44 | 18-12-2003 13:15 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
ministerie OCW: vernieuwing tweede fase $@nd€r $@l@m@nd€r | 17 | 09-07-2003 20:03 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete: Praktische opdrachten in de 2e fase Asilymor | 14 | 25-03-2003 13:15 | |
Algemene schoolzaken |
2de fase komt eraan :( !! LaDyKiLLeR | 13 | 14-08-2002 09:22 | |
Algemene schoolzaken |
tweede fase dinguz | 17 | 01-02-2002 18:47 |