Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2009, 16:31
Sanne-1996
Sanne-1996 is offline
Ik ben een meisje van 13 jaar en ik heb sinds kort een vriendje.
Hij vroeg me op msn of ik binnenkort met hem wil gaan tongzoenen.
Dat wil ik wel, maar ik heb een hele korte tong.
Kan ik dan wel zoenen of niet?
Please help me, ik wil graag zoenen, maar geen blauwtje oplopen als ik daar straks met hem ben..

Alvast bedankt voor de reactie's.
Gr. Sanne
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-11-2009, 16:40
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Een te korte tong hoeft geen probleem op te leveren met zoenen, kijk maar eens in dit topic
Oud 10-11-2009, 16:40
On efil
On efil is offline
Van een te korte tong voor tongzoenen heb ik nog nooit gehoord xD
Laat hem dan het meeste werk doen.

Niet dat ik een korte tong heb, maar ik liet mijn vriendin ook gewoon meestal alles zelf doen (Gniffel)
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 17:35
Verwijderd
Het is ook niet de bedoeling dat je met je tong zn huig masseert. Een korte tong hoeft helemaal geen probleem te zijn hoor!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 18:55
Sanne-1996
Sanne-1996 is offline
haha, nee dat weet ik, maar hij kan ong maar 1 cm uit mn mond..
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 18:58
Verwijderd
Is het dan niet zo dat dat dingetje onder je tong te lang is?? K weet het klinkt heel onduidelijk maar dat had een jongen uit mijn oude klas ook. Hij kon ook heel slecht praten enzo. Dat kun je laten weghalen... Maar zoiezo je tong hoeft niet ver uit je mond, zeg het anders tegen hem.. Dat hij er rekening mee moet houden..Het is toch je vriendje??
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 19:03
Verwijderd
1cm is genoeg.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 19:07
Sanne-1996
Sanne-1996 is offline
ik heb geen spraakproblemen, dus denk niet dat dit hetzelfde is. ja, hij is mn vriendje. ik denk dat ik het eerst gewoon es ga proberen dan maar, dan miss later het hem vertellen als het toch niet zo goed voelt. maar ik heb er alweer wat meer vertrouwen in gekregen met dank aan alle reacties tnx!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 19:23
Verwijderd
Graag gedaan(A)
Met citaat reageren
Oud 03-12-2009, 20:19
WouterSchong
WouterSchong is offline
je hoeft met dat ding zijn adamsappel niet te kietelen Je kunt het met een korte tong ook prima doen. Maar laat je niet meeslepen, als 13 jarige meot je je niet verplicht voelen om het te doen, alleen maar omdat een jongen dat vraagt, blijf je eigen keuze´s maken. [/end ouders gezeik] mocht je het wel gewoon willen: Maak je geen zorgen, laat het gewoon komen, steek hem er lekker in en blijf zelfverzekerd, een te korte tong voor zoenen bestaat niet, net zoals een te kleine.. je weet wat ik bedoel
Met citaat reageren
Oud 03-12-2009, 20:29
Verwijderd
Citaat:
een te korte tong voor zoenen bestaat niet, net zoals een te kleine.. je weet wat ik bedoel
Even geheel off topic maar een te kleine...(je mag het beestje overigens bij de naam noemen ) bestaat dus wel. SIZE MATTERS.

Ontopic: Ik weet natuurlijk niet hoe kort jouw tong is maar als je wel gewoon kunt praten zonder moeilijkheden, lijkt het me niet dat je je ergens zorgen over hoeft te maken.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2009, 20:39
WouterSchong
WouterSchong is offline
ja size matters, en ik zeg ook neit dat een kleine leuter satisfying is voor een meisje, maar het KAN wel altijd
Met citaat reageren
Oud 04-12-2009, 08:54
Lasagna
Lasagna is offline
volgens mij overdrijf je, en is je tong prima.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2009, 09:40
owlbeer
owlbeer is offline
veel tong is sowieso niet lekker, je kan beter veel je lippen gebruiken...

Bespreekt de jeugd van tegewoordig dot soort dingen over msn?
Oud 04-12-2009, 09:45
Verwijderd
wauw een meisje van 13 die aan spellen, interpunctie én hoofdlettergebruik doet

offtopic: helemaal geen probleem, jongens van die leeftijd zoeken zeer waarsch toch jouw binnenkant van je mond op ;x
Met citaat reageren
Oud 04-12-2009, 09:54
Verwijderd
Ik ben bang dat je vriendje je straks maar een klein homotje vindt.

Maar eens aardig: Zie wat komen gaat, verwacht niks en ook niet van jezelf.
Na dit jochie kan je andere jongens plesant ten bek gaan, oefening baart kunst.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2009, 10:21
luana (L)
luana (L) is offline
Kijk liefje, iedereen kan zoenen. Als je een blauwtje loopt en hij het uitmaakt is hij kk voorschut.
Trek je er dus niets van aan.
Btw, er lopen miljoenen leuke jongens over de hele wereld rond, er zit er vast wel een voor jou bij

x.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2009, 14:36
Verwijderd
vraag of hij met zijn tong in jou mond wil zoenen.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 15:36
Fietsfrikandel
Fietsfrikandel is offline
Tonggroeimiddel is de oplossing
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 17:45
ocmeR
ocmeR is offline
^wat hij zegt,

1cm is voldoende hoor, als het goed is zit je toch 'heel dichtbij'
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 19:27
DmCraanen
DmCraanen is offline
Ik heb ook een korte tong maar nog geen echte problemen mee gehad en zeker niet bij het zoenen dus geen probleem. Het is trouwens leuker om gewoon te gaan zoenen ipv af te spreken op msn wanneer bij wie en hoe.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2009, 14:45
Verwijderd
Goh, ik ook.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2009, 15:22
KeBoy
KeBoy is offline
Het is sowieso al verkeerd als je zo'n dingen afspreekt op msn... Dat betekent dat het geen relatie is die zal blijven duren, als dat al je bedoeling is... Als je het maar als een tienerliefde neemt dan kan ik het nog begrijpen. Ik vind dat je gewoon voor je beiden een gepast ogenblik moet zoeken en hem een hint geven wanneer je er klaar voor bent. Afspreken wanneer het gebeurt is geen goed idee.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2009, 18:34
Verwijderd
Citaat:
je hoeft met dat ding zijn adamsappel niet te kietelen Je kunt het met een korte tong ook prima doen. Maar laat je niet meeslepen, als 13 jarige meot je je niet verplicht voelen om het te doen, alleen maar omdat een jongen dat vraagt, blijf je eigen keuze´s maken. [/end ouders gezeik] mocht je het wel gewoon willen: Maak je geen zorgen, laat het gewoon komen, steek hem er lekker in en blijf zelfverzekerd, een te korte tong voor zoenen bestaat niet, net zoals een te kleine.. je weet wat ik bedoel
Ja idd,, Ik ben toen ook alleen maar ontgroent omdat ik voor mijn 14de ontgroent wou worden..
Echt spijt heb ik er niet van maar ik wou toch liever door mijn vriendje ontgroent worden..
Met citaat reageren
Oud 24-12-2009, 00:38
Tiim
Tiim is offline
Ik vind hem zielig kan hij dat niet zo aan je vragen?
Als je verkering met iemand hebt lijkt het me dat je wel goed met die persoon overwegkan gaan..
dan zouden jullie het ook veel beter kunnen bespreken etc.
ik denk dat je dan niet echt verliefd bent ofzo maar meer verkering hebt om stoer ofzo te doen... net als basischool kindertjes
niet lullig bedoelt hoor!

maar ja waarom zou het niet lukken met een 3mm kortere tong dan moet je vriendje hem maar meer uitsteken

Ltrz
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-12-2009, 11:48
Sanne-1996
Sanne-1996 is offline
haha okee bedankt hij heeft zelf ook nog helemaal geen ervaring, dus ben benieuwd hoe t gaat xd vanavond weer een date! wish me luck XD
Reageren

Regels voor berichten