Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2010, 18:55
snowflakes
snowflakes is offline
Hoe ga jij om met de vrienden van je vriend/vriendin? Ben je ook bevriend met ze of ga je ze liever uit de weg?

Kortom: hoe verloopt het contact?

Laatst gewijzigd op 11-01-2010 om 20:22.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-01-2010, 18:59
Daantjer
Daantjer is offline
veel van de vrienden van mijn vriendin zijn ook gewoon mijn vrienden, dus daat gaat wel goed, daarentegen kent mijn vriendin maar een klein deel van mijn vrienden, alleen de zekere groep waarmee zij ook om gaat
Met citaat reageren
Oud 11-01-2010, 19:05
WAT
WAT is offline
vrienden van mijn vriend ken ik niet veel maar het zijn wel toffe gasten. Hij is zelf niet super sociaal dus ik zie ze alleen met het uitgaan Same geld voor mijn vrienden eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 11-01-2010, 19:31
Akhlys
Akhlys is offline
Ik heb nu geen vriendin, maar de vrienden van m'n ex had ik eigenlijk helemaal niks mee.. Het waren haar vrienden, niet de mijne. Ik had ook weinig zin om me daar tussen te mengen. Ik zou al snel het idee krijgen dat ik me bemoei met dingen waar ik niks mee te maken heb.
Oud 11-01-2010, 19:56
Verwijderd
Hmm hij heeft meestal een-op-een contact met zijn vrienden, en dan ga ik eigenlijk nooit mee. Heb een aantal wel ontmoet, maar in andere situaties. Dus ik zie zijn eigenlijk zelden, behalve dan als er wel groepsdingen zijn (hij is bijv. bevriend met een collega, die zie ik dan als ik mee ga naar een activiteit van zijn werk. Zelfde met studentenvereniging) of bijv. een vriend die een expositie had, dat soort dingen.

Oh en zijn huisgenoten zijn ook vrienden, die zie ik wel heel regelmatig natuurlijk. En zijn familie (hij komt uit een groot gezin) is heel hecht en met name zijn broers ook een soort van vrienden, ze gaan samen sporten en zuipen enzo, en die zie ik ook wel vaak.

Het is wel anders dan met mijn exen, die hadden allebei echte vriendengroepen en daarbij nemen de 'leden' sneller hun aanhang mee, doe je dus ook vaker wat samen. De huidige is niet zo heel erg van het groepscontact, dus dan heb je dat minder. Bovendien heb ik al nauwelijks genoeg tijd om m'n eigen vrienden te zien
Met citaat reageren
Oud 11-01-2010, 20:41
Batave
Batave is offline
Hm, ik heb ze vrijdag voor het eerst echt ontmoet op haar gala, ze leken me wel aardig en ik heb met een aantal nog wel een heel leuk gesprek gehad.
Oud 11-01-2010, 21:01
snowflakes
snowflakes is offline
Blijven jullie ze dan zien als vrienden van je vriend/ vriendin of worden het op een gegeven moment ook jouw eigen vrienden? Ben wel benieuwd hoe jullie daarover denken ...
Met citaat reageren
Oud 11-01-2010, 21:02
Batave
Batave is offline
Citaat:
Stel dat het geen
Oud 11-01-2010, 21:04
snowflakes
snowflakes is offline
Citaat:
Haha, ging even iets mis
Met citaat reageren
Oud 11-01-2010, 21:11
Verwijderd
.

Laatst gewijzigd op 29-01-2010 om 21:10.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2010, 21:12
Batave
Batave is offline
Ik denk niet dat het gauw mijn vrienden zullen worden omdat ze anderhalf uur hier vandaan wonen
Oud 11-01-2010, 21:58
Yukari-sensei
Yukari-sensei is offline
Citaat:
Ik denk niet dat het gauw mijn vrienden zullen worden omdat ze anderhalf uur hier vandaan wonen
Je hebt er al 1 .. Jim.. en ik ben wel dikke matties met Daniël
Oud 11-01-2010, 21:59
Batave
Batave is offline
Citaat:
Je hebt er al 1 .. Jim.. en ik ben wel dikke matties met Daniël
Ja, maar Jim is een uitzondering, hij is gewoon te heet.
Oud 11-01-2010, 21:59
Yukari-sensei
Yukari-sensei is offline
Citaat:
Ja, maar Jim is een uitzondering, hij is gewoon te heet.
true true
Oud 12-01-2010, 07:38
Volk
Volk is offline
De vrienden van mijn vriend zijn ook mijn vrienden. Hij was al jarenlang een vriend van mij en zat/zit dus in dezelfde vriendengroep als ik.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2010, 08:26
WAT
WAT is offline
Citaat:
De vrienden van mijn vriend zijn ook mijn vrienden. Hij was al jarenlang een vriend van mij en zat/zit dus in dezelfde vriendengroep als ik.
hier liep ik met mijn lief ook tegenaan. We wonen in dezelfde stad (een eerste voor mij) en we kwamen er achter dat we eigenlijk 50 tot 70% van elkaars vrienden al kenden door uitgaan en dat soort dingen maar dat we elkaar nooit hebben leren kennen tot we bij elkaar in de klas kwamen
Met citaat reageren
Oud 12-01-2010, 08:27
stout!
stout! is offline
De meeste vrienden van mijn vriend kende ik al voordat ik iets met hem kreeg (studentenvereniging) maar ik heb de laatste jaren wel beter contact met ze gekregen. Ik zou ze niet zelf bellen, maar vind het altijd gezellig om ze te zien.
Mijn vriend kan het ook goed vinden met mijn vriendinnen, en zij vinden hem ook allemaal leuk . Maar bijvoorbeeld oud & nieuw vieren we gewoon lekker met onze eigen vrienden, hoewel er toch steeds meer stelletjesuitnodigingen beginnen binnen te stromen .
Reageren

Regels voor berichten