Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Schieten moet je niet doen vooral door kraakbeen niet maar piercen is niet moeilijk je kan er ook gewoon direct iets anders doorheen drukken is nog beter ook omdat spelden e.d gecoat zijn kraakbeen kun je ook best zelf piercen.
Veel succes
||
Verwijderd
|
Citaat:
maargoed, dat is mijn mening, mocht je graag met een knalrood ontstoken oor rondlopen mag je van mij je gang gaan.. ![]() |
![]() |
|
gewoon zelf doen man het is een oor dus echt makkelijk.... mn vriendin heeft haar lip zelf ge pierced en daar was zelfs niets aan geen complicaties niks
![]()
||
![]() |
Citaat:
Nu heb ik het gaatje bovenin me oor gewoon laten schieten. Stuk sneller en minder pijnlijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het lijkt me btw ook dat schieten veel minder pijn doet dan prikken, dus...
||
![]() |
Citaat:
Ga niet oordelen over dingen waar je niet genoeg verstand van hebt want ik heb nog nooit 'gigantische infecties' gehad,als het prikken hygienisch en met een beetje verstand word gedaan is er weinig tot geen verschil met prikken bij een juwelier. Laatst gewijzigd op 08-04-2002 om 13:50. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik blijf bij mijn mening dat je het net zo goed zelf kan doen ![]() |
![]() |
|
![]() |
hmmz ik heb 5 gaatjes zelf geprikt in me oor. 2 in me kraakbeen en 3 in me oorlel.. het doet geen pijn vooral nadat je het koud hebt gemaakt met ijsklontje etc.
het is ook niet gaan ontsteken.. maar soms gaat het wel ontsteken.. ligt eraan. maar kraakbeen is niet gevaarlijker ofzow hoor. want het is hetzelfde als piercen.. je ragt er gewoon een naald of veiligheidspeld in.. je laat ut genezen en dan kan er iets anders in als je dat wilt veel plezier ermeej kuz jessie ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik zou toch maar gwn late doen, oor... je weet nooit! lijkt mij zo griezelig et zelf te doen... maja... et zijn jouw oruh!!! doe er mee wat je wil!!! -xxx- Stiflif |
![]() |
||
Citaat:
Dat je zo praat is tot daaraantoe, maar dat je ook zo tiept, slaat werkelijk álles. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik heb zelf een helix en een tragus piercing gezet,
helemaal geen last mee gehad alleen de tragus was pynlyk omdat ik er eerst een oorbel doorheen had en daarna wou ik er een officiele traguspiercing door maar die zyn 1,2mm. ik had eerst wat geoefend by myn oorlellen en daarna gewoon gedaan, niet denken maar doen en ik heb er echt geen spyt van! als je alles goed schoon houd kan het prima, oké pynloos is het niet maar ik vond het helemaal niet erg pyn doen vooral onderin me oor niet, goed verdoven met ys scheelt al een stuk en als je het 1x gedaan hebt kryg je er eigenlyk handigheid in en doe je die anderen ook zo even ![]() ik heb er zeer posivitieve ervaringen mee en ben er trots op sommige mensen verklaren me voor gek, oja wel een tip ik zou er wel even wat tyd tussen laten zodat ze wel goed kunnen genezen want aan het begin branden ze nog wel wat en meestal kun je erook niet op liggen ![]() succes! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Meningen over piercings en tatoeages Pancakelover | 23 | 04-11-2014 08:22 | |
Lifestyle |
''Mooiboy'' worden tips BB17 | 301 | 24-09-2011 17:16 | |
Lifestyle |
Het grote Piercing topic.. Verwijderd | 493 | 06-02-2004 08:12 | |