Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2002, 14:45
Quintus
Quintus is offline
Oorbel dus Wist 't woord ff niet meer

Het schijnt dat dat goed mogelijk is, maar hoe....?
Oud 07-04-2002, 14:50
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ligt eraan waar,gewoon in je oorlel ofzo is makkelijk...maar als je door kraakbeen moet word het moeilijker denkkik en moet je ook oppassen.
Je kan je oor eerst een beetje verdoven door hem heel koud te maken,ijs er tegenaan houden.
Een naald verhitten (tegen bacteriën)en dan er door heen prikken,in 1 keer er door heen dan doet het het minst pijn.
Ik deed het de keren dat ik hetzelf heb gedaan met een veiligheidsspeld en die kon dan mooi blijven zitten.
Toen ik het niet had koud gemaakt ging het onwijs bloede,toen ik dat wel had gedaan bloede het niet.
Oud 07-04-2002, 14:54
Quintus
Quintus is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Ligt eraan waar,gewoon in je oorlel ofzo is makkelijk...maar als je door kraakbeen moet word het moeilijker denkkik en moet je ook oppassen.
Je kan je oor eerst een beetje verdoven door hem heel koud te maken,ijs er tegenaan houden.
Een naald verhitten (tegen bacteriën)en dan er door heen prikken,in 1 keer er door heen dan doet het het minst pijn.
Ik deed het de keren dat ik hetzelf heb gedaan met een veiligheidsspeld en die kon dan mooi blijven zitten.
Toen ik het niet had koud gemaakt ging het onwijs bloede,toen ik dat wel had gedaan bloede het niet.
Thnx... gewoon door je oorlel, doet dat veel pijn?

En als die veiligheidsspeld erin zit, hoelang duurt t voor er wat anders in kan?
Oud 07-04-2002, 14:55
Verwijderd

Waarom laat je het niet gewoon doen? Weet je tenminste dat het goed en hygienisch gebeurt...
Oud 07-04-2002, 14:57
S
S is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Waarom laat je het niet gewoon doen? Weet je tenminste dat het goed en hygienisch gebeurt...
Oud 07-04-2002, 15:00
RozeKimmieJ
RozeKimmieJ is offline
ja waarom laat je het niet gewoon zetten?
die 15 piek voor 2 gaatjes..dan zijn ze tenminste goed
veels te link en pijnlijk lijkt me zo
Oud 07-04-2002, 15:04
Quintus
Quintus is offline
Citaat:
RozeKimmieJ schreef:
Ik heb op andere plaatsen al een aantal laten zetten, maar daarvoor moet ik zo'n eind reizen...en aangezien ik hoorde dat gewoon door je oorlel vrij makkelijk zelf kan...
Oud 07-04-2002, 15:19
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
RozeKimmieJ schreef:
Met die linkheid valt het best wel mee,zolang je maar niet door kraakbeen gaat prikken..
Oud 07-04-2002, 18:05
Stevill
Stevill is offline
Schieten moet je niet doen vooral door kraakbeen niet maar piercen is niet moeilijk je kan er ook gewoon direct iets anders doorheen drukken is nog beter ook omdat spelden e.d gecoat zijn kraakbeen kun je ook best zelf piercen.

Veel succes
Oud 07-04-2002, 18:09
Salala
Salala is offline
Ik krijg er nu al kippenvel van...
Waarom zou je het zelf doen?? Als je ook naar een speciaal iemand kan gaan die er 'verstand' van heeft.?
Oud 07-04-2002, 18:18
S
S is offline
Citaat:
Quintus schreef:

Ik heb op andere plaatsen al een aantal laten zetten
Où?
Oud 07-04-2002, 18:41
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
Schieten moet je niet doen vooral door kraakbeen niet maar piercen is niet moeilijk je kan er ook gewoon direct iets anders doorheen drukken is nog beter ook omdat spelden e.d gecoat zijn kraakbeen kun je ook best zelf piercen.

Veel succes
ik heb het wel gewoon laten schieten door mn kraakbeen, en ik leef nog.. kdenk dat het verstandiger is om gewoon te schieten of te laten piercen door iemand die er verstand van heeft, ga in elk geval niet zelf klooien met naalden enz.. zie niet echt in waarom je het niet gewoon kan laten schieten als toevallig in de stad bent oid, dan heb je een heel stuk minder kans op infecties en dergelijke.

maargoed, dat is mijn mening, mocht je graag met een knalrood ontstoken oor rondlopen mag je van mij je gang gaan..
Oud 07-04-2002, 18:49
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
gewoon zelf doen man het is een oor dus echt makkelijk.... mn vriendin heeft haar lip zelf ge pierced en daar was zelfs niets aan geen complicaties niks
Oud 07-04-2002, 19:23
Da Girl
Da Girl is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:

Met die linkheid valt het best wel mee,zolang je maar niet door kraakbeen gaat prikken..
Dat heb ik dus wel gedaan... Gewoon een naald bovenin me oor erdoorheen gejast. Volkomen mislukt. Deed ook hartstikke veel pijn. Denk niet dat ik snel nog een keer zelf aan de slag ga met de naald.
Nu heb ik het gaatje bovenin me oor gewoon laten schieten. Stuk sneller en minder pijnlijk.
Oud 07-04-2002, 19:48
Roos16
Roos16 is offline
He gadver, lijkt me niet gezond...en volgens mij ben je toch behoorlijk gestoord als je dat zelf gaat proberen...iedeeen weet toch dat je daarvan gigantische infecties krijgt?!
Oud 07-04-2002, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Roos16 schreef:
He gadver, lijkt me niet gezond...en volgens mij ben je toch behoorlijk gestoord als je dat zelf gaat proberen...iedeeen weet toch dat je daarvan gigantische infecties krijgt?!
met de infecties valt het juist weer mee, als je de naald en de plek waarop je wil gaan piercen ontsmet dan is die kans veel minder.. maar waarom zou je het risceren als het veel minder pijnlijk en gevaarlijk is om het door iemand te laten doen die er varstand van heeft?
Oud 07-04-2002, 20:29
June bug
June bug is offline
Citaat:
Quintus schreef:

Ik heb op andere plaatsen al een aantal laten zetten, maar daarvoor moet ik zo'n eind reizen...
Eind reizen?? In ieder dorpje zit toch wel gewoon een juwelier waar je voor ong f 15,- gaatjes kan laten schieten... En dan gewoon door je oorlel, dus geen kraakbeen....
Het lijkt me btw ook dat schieten veel minder pijn doet dan prikken, dus...
Oud 07-04-2002, 22:04
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Roos16 schreef:
Vind je dit niet een beetje ver gaan,ik heb het vaak genoeg zelf gedaan en ik kan toch wel zeggen dat ik alles behalve 'behoorlijk gestoord' ben.
Ga niet oordelen over dingen waar je niet genoeg verstand van hebt want ik heb nog nooit 'gigantische infecties' gehad,als het prikken hygienisch en met een beetje verstand word gedaan is er weinig tot geen verschil met prikken bij een juwelier.

Laatst gewijzigd op 08-04-2002 om 13:50.
Oud 08-04-2002, 15:26
BleuQueen
BleuQueen is offline
ik heb gehoord dat het niet hygenisch is en dat je er veel ontstekingen aan krijgt op sommige plekken
Oud 08-04-2002, 15:34
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
BleuQueen schreef:
ik heb gehoord dat het niet hygenisch is en dat je er veel ontstekingen aan krijgt op sommige plekken
Je zorgt er zelf voor of het hygienisch is of niet,je ontsmet je oor en de te prikken plek...was je handen,en je KAN ontstekingen krijgen niet iedereen krijgt dat,dat heb je gewoon zelf in de hand.
Oud 08-04-2002, 15:40
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
gewoon goed ontsmetten, je oor je handen en het naaldje en dan kan je gewoon erin prikken, wel een beetje snel dan voel je er het minst van
KazzZ
KazzZ is offline
moet je niet zelf zetten joh! Gewoon naar een juwelier gaan en ze voor 15 piek laten zetten! Zo gebeurd en hygiënisch.
morwen
morwen is offline
je moet het zelf weten maar ik zou erges naartoegaan waar ze dr verstand van hebbe
Oud 08-04-2002, 16:21
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
DaRk pRiNcEsS schreef:
je moet het zelf weten maar ik zou erges naartoegaan waar ze dr verstand van hebbe
De personen die bij de juwelier prikken,hoeven er ook geen verstand voor te hebben...maar iedereen verwacht dat ze dat gewoon hebben.
Ik blijf bij mijn mening dat je het net zo goed zelf kan doen
Oud 08-04-2002, 16:34
jezzie_lost
jezzie_lost is offline
hmmz ik heb 5 gaatjes zelf geprikt in me oor. 2 in me kraakbeen en 3 in me oorlel.. het doet geen pijn vooral nadat je het koud hebt gemaakt met ijsklontje etc.

het is ook niet gaan ontsteken.. maar soms gaat het wel ontsteken.. ligt eraan. maar kraakbeen is niet gevaarlijker ofzow hoor. want het is hetzelfde als piercen.. je ragt er gewoon een naald of veiligheidspeld in.. je laat ut genezen en dan kan er iets anders in als je dat wilt

veel plezier ermeej

kuz jessie
Oud 08-04-2002, 18:51
Stiflif
Stiflif is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
Schieten moet je niet doen vooral door kraakbeen niet
Wa??? ik eb mijn oorring vanboven latuh schietuh... d'r was niets aan... en tis nog nie ontstokuh!!! ik eb ook al oruh vertelluh da piercen veiliger is, maar die zijn dikker dan ee gwne oorring dus sjah... keuze rap gemaakt, oor...

ik zou toch maar gwn late doen, oor... je weet nooit! lijkt mij zo griezelig et zelf te doen... maja... et zijn jouw oruh!!! doe er mee wat je wil!!!

-xxx-
Stiflif
Oud 08-04-2002, 19:29
S
S is offline
Citaat:
Stiflif schreef:

Wa??? ik eb mijn oorring vanboven latuh schietuh... d'r was niets aan... en tis nog nie ontstokuh!!! ik eb ook al oruh vertelluh da piercen veiliger is, maar die zijn dikker dan ee gwne oorring dus sjah... keuze rap gemaakt, oor...

ik zou toch maar gwn late doen, oor... je weet nooit! lijkt mij zo griezelig et zelf te doen... maja... et zijn jouw oruh!!! doe er mee wat je wil!!!

-xxx-
Stiflif
is het nog niet ontstokUH, nouuh dasuh leukuh... Het zijnuh haaruh ooruh jah...

Dat je zo praat is tot daaraantoe, maar dat je ook zo tiept, slaat werkelijk álles.
Oud 08-04-2002, 20:24
punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Citaat:
jezzie_lost schreef:
hmmz ik heb 5 gaatjes zelf geprikt in me oor. 2 in me kraakbeen en 3 in me oorlel.. het doet geen pijn vooral nadat je het koud hebt gemaakt met ijsklontje etc.
blehhh... ik mis jou! mag ik je zo bellen?
Oud 08-04-2002, 21:00
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:

De personen die bij de juwelier prikken,hoeven er ook geen verstand voor te hebben...maar iedereen verwacht dat ze dat gewoon hebben.
Ik blijf bij mijn mening dat je het net zo goed zelf kan doen
idd ik heb een neusknopje laten schieten omdat ze bij een piercshop dezelfde dikte erin zetten en hier schoten dacht ik dat dta wel makkelijk was nou hij zit zo scheef als een aars..de ene kant van het knopje raakt mijn neus wel en de andere kan zweeft en het staafje steekt naar achteren..heuj maar iig oorgaatjes kan je zelf idd erg goed prikken.
Oud 29-03-2010, 15:59
daisy96
daisy96 is offline
ik heb zelf een helix en een tragus piercing gezet,
helemaal geen last mee gehad alleen de tragus was pynlyk omdat ik er eerst een oorbel doorheen had en daarna wou ik er een officiele traguspiercing door maar die zyn 1,2mm.
ik had eerst wat geoefend by myn oorlellen en daarna gewoon gedaan, niet denken maar doen en ik heb er echt geen spyt van!
als je alles goed schoon houd kan het prima,
oké pynloos is het niet maar ik vond het helemaal niet erg pyn doen vooral onderin me oor niet, goed verdoven met ys scheelt al een stuk en als je het 1x gedaan hebt kryg je er eigenlyk handigheid in en doe je die anderen ook zo even
ik heb er zeer posivitieve ervaringen mee en ben er trots op sommige mensen verklaren me voor gek, oja wel een tip ik zou er wel even wat tyd tussen laten zodat ze wel goed kunnen genezen want aan het begin branden ze nog wel wat en meestal kun je erook niet op liggen
succes!
Oud 29-03-2010, 16:12
Verwijderd
2002!
Oud 29-03-2010, 16:29
jacobdb
jacobdb is offline
hij wil gewoon zijn mannelijkheid tonen, snap dat
Oud 29-03-2010, 16:32
Verwijderd
Ik zou nog niet zelf door mijn eigen oorlel schieten, laat staan elders nog piercings te gaan schieten.
Daar zijn professionele mensen voor, dus laat dat hen dat maar doen. Voor je het weet gaat de boel ontsteken en beland je met blauw-groene huid op de spoedafdeling...
Oud 30-03-2010, 09:53
*oma*
*oma* is offline
up

Regels voor berichten