Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Niet gevonden op naam, niet gevonden op adres. Ik dacht dat het misschien kon helpen. Maarja.. |
![]() |
|
Ik denk dat je er weinig tegen kunt doen. Misschien heeft de persoon het niet doorgehad, (voor sommige mensen zijn dit geen grote bedragen) en als je het verhaal aan die persoon verteld, mss geeft die het dan terug.
Maar als die persoon het niet terug wilt geven, denk ik dat je geen poot hebt om op te staan. Aangezien het je eigen schuld is.. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb zelf een keer 500,- van iemand gekregen. Bank gebeld: er zou een onderzoek gestart worden. Na twee weken nog een keer gebeld: oh nee, toch niet, de bank van die andere persoon moest dat maar uitzoeken. Die andere bank gebeld: nee, zij gingen er geen moeite voor doen. En als er geen melding gedaan werd, mocht ik het geld houden.
Uiteindelijk maar braaf zelf contact gezocht (1 euro terug overgemaakt - ik had het rekeningnummer immers - o.v.v. ons telefoonnummer). werd een week later gebeld en hebben het netjes opgelost. Moraal van het verhaal: beide banken deden totaal geen moeite. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat het niet kan kan me overigens niet vaak genoeg gezegd worden. Als je persoonsgegevens op internet staan en eenmaal zijn opgepikt door google oid krijg je er ze ook gewoon nooit meer af. Hopelijk zijn ze nog op tijd weggehaald. Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dit is idd een echt stom probleem, ik zou het sowieso ff aan je huurbaas vragen,verder toch nog eens naar ing en vragen of ze wel het goeie adres enz. hebben gegeven |
![]() |
||
Citaat:
Als hij wordt gebeld door zn huurbaas dat er geen geld gekomen is dan hoef je dat toch niet te vragen. ![]() Hij is al bij de ING geweest.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat kun je niet waarderen? #Miljard+3 Verwijderd | 500 | 16-12-2011 23:35 | |
Werk, Geld & Recht |
rood staan op buitenlandse rekening Breg | 16 | 13-06-2007 10:43 | |
Werk, Geld & Recht |
Onterecht salaris gehad ..:PieP:.. | 15 | 01-09-2006 16:08 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |