Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2010, 22:03
Verwijderd
Is het nou goed om deze tandpasta dagelijks te gebruiken? Ik zou wel graag wat wittere tanden willen, maar ik dacht ooit ergens gelezen te hebben dat het niet zo goed voor je tanden is. Klopt dat?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2010, 23:18
Verwijderd
Er worden in Nederland geen tandpasta's verkocht met een dusdanige dosis stoffen dat ze echt werken, omdat die bij overmatig gebruik schadelijk zijn. Dus als je je wittere tanden wil moet je dat niet in je tandpasta zoeken.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2010, 00:29
AzN
AzN is offline
Tandpasta met whitening zou een of ander stofje/middeltje (?) bevatten dat je tanden polijst tijdens 't poetsen, waarmee je je tandglazuur dus ook sneller wegschuurt. Daarom zou 't niet zo geschikt zijn om dagelijks gebruikt te worden, heb ik ooit gehoord .
Oud 12-04-2010, 13:08
maadeliefje
maadeliefje is offline
Volgens mij kun je zo'n tandpasta zo nu en dan gebruiken, maar niet elke dag idd, Als je ze echt wil witten, dan moet je ze gewoon bleken, maar dat kost best veel geld.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2010, 14:13
Volk
Volk is offline
Citaat:
Er worden in Nederland geen tandpasta's verkocht met een dusdanige dosis stoffen dat ze echt werken, omdat die bij overmatig gebruik schadelijk zijn. Dus als je je wittere tanden wil moet je dat niet in je tandpasta zoeken.
Eh, er zijn echt wel tandpasta's die je tanden een stuk witter maken dan andere tandpasta's en die worden gewoon in Nederland verkocht. Of het goed is voor je tanden weet ik niet
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten