![]() |
|
Het voelt helemaal normaal, jeukt niet, niet trekkerig of droog... Het is geen brandwond volgens mij, ik heb me daar geloof ik nergens gebrand, dat zou ik nog wel moeten herinneren. Of het moet heel ongemerkt zijn gegaan, dat kan ook nog, want ik heb wel een lichte brandwond op mijn andere hand van de oven en die is kleiner en trekt alweer weg, maar lijkt er wel op... Hmm.
|
![]() |
mijn 1e gedachte was litteken(heb er zef ook 1 sinds ik een jaar geleden een stukje uit mn hhand hakte bij het openen van een bierflesje met een flesopener van een zakmes van een vriend tijdens kamp), maar dat lijkt toch niet op het plaatje(ik heb een permanent paars vlekje op mn hand nu met een wit streepje in het midden, soms is het wat rozer, vooral bij kou, minder doorbloeding, soms paarser)
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Kan mogelijkerwijze begin van Keloid-vorming zijn. (het sneetje zat aan de rechterkant (rechtsonder van het rode gedeelte?) van de wond?).
Google eens! Dan weet je of het daadwerkelijk zo is. Symptomen van keloid: -je weet niet wanneer en hoe het is ontstaan -komt voor door herhaaldelijk op dezelfde plaats te bezeren -rood. |
![]() |
|
Ah dat was fijn om even te googlen. Onprettige plaatjes, moet ik zeggen!
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat te doen tegen kloofjes? Daantje_0705 | 12 | 01-02-2013 22:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wondjes/eczeem van neusvleugels bril Daantje_0705 | 9 | 29-07-2012 20:43 | |
Lichaam & Gezondheid |
Brandwond Verwijderd | 9 | 08-02-2009 22:42 | |
De Kantine |
Wat wil jij weten van de forummer onder je? Verwijderd | 499 | 14-07-2008 21:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
Gekrabt door kat, dokter? Saarah | 35 | 19-02-2007 12:59 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |