Advertentie | |
|
![]() |
|
Als nederland vandaag wint tegen denemarken moet je morgen gewoon vol in het oranje naar school gaan en als nummer ofwel het Wilhelmus zingen of een ander voetbal nummer
![]()
|
Verwijderd
|
En ze hebben gewonnen, maar ik kies toch maar voor een ander nummer: 'Hee Gaode de Mee' van Gerard van Maasakkers, das zo'n Brabants nummer: dan leid de tekst iedereen af van mijn ''zangkunsten?'' XDXD
En blijkbaar ben ik dus niet de enige, die dit is over komen. En ik heb het gevraagd, je mag niet met muziek op de 8ergrond zingen, dus het wordt een complete afgang, maar toch ga ik nou nog maar ff oefenen, bedankt voor tips!!!! THANKS!!! Bo |
![]() |
|
Geen al te moeilijk nummer nemen met uithalen etc. waar je niet bij kan. Gewoon iets wat geschikt is voor jouw stem en dan valt het vast wel mee. Iedereen moet het doen dus iedereen staat zenuwachtig te zijn, zo moet je maar denken.
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Hoge tonen zingen Jurrian111 | 12 | 27-12-2011 20:55 | |
De Kantine |
Analyseer kinderliedjes. Verwijderd | 67 | 27-01-2009 10:33 | |
Films, TV & Radio |
Idols #2 Verwijderd | 500 | 21-01-2006 19:37 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaaltje] aaronmirck | 15 | 19-02-2005 21:48 | |
Films, TV & Radio |
Idols 2: de finales Hoipiepeloi | 500 | 24-03-2004 13:56 | |
Muziek |
Bassen (of gitaar spelen) en zingen at the same time mixtape | 15 | 12-04-2003 15:46 |