Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb zelf wel eens onder de douche gestaan met een nichtje van me, met haar heb ik er geen moeite mee. Op de één of andere manier zou ik er wel moeite mee hebben als een vriendin dat ineens voorstelde, of nou ja, ik zou het vreemd vinden. Maar het gaat er eigenlijk niet om of wij het wel eens doen, het gaat erom of jíj het wilt. En als je het niet wilt, moet je het niet doen. |
![]() |
|
Maar samen douchen vind ik iet wat je doet met je vriendje ik bedoel je staat leterlijk tegen elkaar aan omdat je heel weinig ruimte hebt bij de meeste douches dan
en ik voel me zoiso ![]() ![]() Dus ik voel me gewn ff slecht daarom en dan douche ik ook nog met een vriendin dat verward me |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
klaar |
![]() |
||
Citaat:
Dat staat echt niet aan elkaar gelijk, hoor. Maar goed, als je het niet wilt, niet doen dus. En daar hoef je geen topic voor aan te maken, dat moet je dan gewoon niet doen. (: |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ze voelt zich er gewoon onzeker over..! Maar ik zal ook nooit met jongens douchen hoor..
![]() Maar als je het niet wil .. gewoon eerlijk zijn.. dan durf je toch niet.. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je bent bi? Gevoelens voor jongens en meiden? Maar je moet niet denken aan seks hebben met hun /douchen?
Waarom ben je BI dan? Als jij je daar al raar over voelt ![]() Als je op jongens en op meiden valt heb je ook gevoelens en kun je verliefd worden op jongens en meiden..! Maar zoals ik jou topics lees moet jij in de sekswereld niks met meiden te maken hebben ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb jaren geleden samen met m'n achterneef in bad gezeten en daar met flesjes en buizen enzo gespeeld, vond ik ook niks raars aan. Nu ik aan het puberen ben zou ik dat soort dingen niet meer doen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar als je het ongemakkelijk vindt om met een meisje te douchen en/of naakt te zijn en je opent er zelfs een topic voor, dan lijkt het me niet dat je bi bent. Wees niet zo snel met conclusies trekken en kijk eerst hoe je je voelt met andere meisjes om je heen. En daarmee bedoel ik dus ook niet dat je het moet gaan forceren of gaan uittesten.
|
Verwijderd
|
Waarom moet bi zijn per se gepaard gaan met comfortabel zijn rondom naakte mensen van 't zelfde geslacht? Je ziet heteromeisjes toch ook niet massaal gezellig douchen met jongens? Er is nogal een verschil tussen douchen met iemand die je leuk vindt en douchen met een willekeurige vriend(in) van het geslacht waar je op valt. Nu kun je 't best allebei prima vinden, maar dat heeft niks te maken met geaardheid, meer met karakter en persoonlijkheid.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Nou, ik val (overwegend) op mannen, maar ik zou er toch echt een probleem van maken als ik 13 was en een vriend (voor zo ver je daarvan kan spreken als je iemand net een week kent) waar ik helemaal niks van moest had me tegen m'n zin omgepraat om samen te gaan douchen. Ik zie niet in waarom dat voor biseksuelen niet zou kunnen gelden.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Misschien bedoelt ze er inderdaad niks mee zoals iedereen wel eens met een ander onder de douche stond "vroeger" misschien bedoelde ze er ook wel meer mee en heeft ze de stoute schoentjes aan getrokken ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
vriend v goede vriendin zit me niet helemaal lekker geelbadeendje | 8 | 11-06-2010 12:17 | |
Seksualiteit |
Vriendin erg onzeker over haar borsten Gwynethh | 105 | 12-05-2007 20:04 | |
Seksualiteit |
Hoe krijg ik mijn penis in haar onder de douche..? Het is zo stroef onder de douche pietjansen50 | 37 | 23-11-2004 16:29 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Jongen steekt vriendin twee keer in brand T_ID | 16 | 17-08-2004 15:16 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin?!??? kate_temp | 16 | 05-11-2003 11:08 | |
Seksualiteit |
Onder de douche.....? RJ | 18 | 05-11-2002 12:13 |