Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2010, 22:59
Girl-Lara
Girl-Lara is offline
Oke...

Ik heb sinds 1 weekje dus een nieuwe vriendin gewoon. Een vriendin vriendin niet een vriendin in lievde

maar ze was laatst bij me en me ouders waren er niet maar ik wou echt even douchen,,,
zij: samen douchen?
Ik: wat denk je?
zij: fun toch
ik: ik weet niet
zij: kom op durf je niet?
ik: je wel
zij: nou dan kom je?

Okeyyy... ik vond dit dus echt wel weird :$
en vooral omdat ik toestemde dus we hebben samen gedouched en ja ... Ik weet nu zelf niet wat het "grote" probleem is maar ik vind het gewn weird :$
ooit iemand zo iets mee gemaakt? En moet ik hier. Een x met haar over praten ????

Xxx
Oud 06-08-2010, 23:27
BabyBam
BabyBam is offline
Nee hoor vind ik niet vreemd,, toen ik 13 was stond ik ook wel onder de douche met meiden ook na gym op school en dat is in principe precies het zelfde.

Maar als jij je er niet fijn bij voelt moet je het niet weer doen meisie!
Oud 06-08-2010, 23:44
Girl-Lara
Girl-Lara is offline
Ja met gym...

Maar niet thuis samen met een vriendin van je onder de douche :$
Met citaat reageren
Oud 06-08-2010, 23:58
Lente
Lente is offline
waarom post je dit bij seksualiteit, is er meer gebeurd?
Als je het gevoel hebt dat dit tussen jullie instaat zou ik er iets over zeggen. Iets als 'dat douchen laatst vond ik toch een beetje gek, doen we niet nog es hoor.'
Met citaat reageren
Oud 07-08-2010, 00:00
Qimm
Qimm is offline
vroegah op de camping gingen we ook vaak met elkaar onder de douche, al wat ik toen denk ik nog geen 13 *denkt na*

tja verder niets mis mee, als je het niet prettig vindt, niet doen. En anders, tja waarom niet?
Oud 07-08-2010, 00:01
BabyBam
BabyBam is offline
Citaat:
Ja met gym...

Maar niet thuis samen met een vriendin van je onder de douche :$

Een douche is een douche,, water is water,, Is er meer gebeurd dan??
Oud 07-08-2010, 00:06
Volk
Volk is offline
Je moet toch beter leren voor je mening uit te komen. Je maakt steeds topics aan waarin je aangeeft dat je dingen doet die je eigenlijk liever niet wil. Nou is samen douchen op zich niet zo heel raar. Maar als jij dat niet wil of je daar ongemakkelijk bij voelt moet je dat gewoon zeggen en lekker alleen douchen.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2010, 00:07
BabyBam
BabyBam is offline
Citaat:
Je moet toch beter leren voor je mening uit te komen. Je maakt steeds topics aan waarin je aangeeft dat je dingen doet die je eigenlijk liever niet wil. Nou is samen douchen op zich niet zo heel raar. Maar als jij dat niet wil of je daar ongemakkelijk bij voelt moet je dat gewoon zeggen en lekker alleen douchen.
AMEN
Oud 07-08-2010, 11:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb zo vaak in bad gezeten/onder de douche gestaan met vriendinnen waar ik niks van wilde, is echt niet zo erg hoor
Oud 07-08-2010, 14:47
Verwijderd
Misschien is ze lesbi en wil ze samen met meiden douchen..
En met jou zodra ze jou ook is naakt kan zien.. en misschien wil ze wel meer.. Maar daar moet je het met haar over hebben.. Want zoals je het uitleg probeerd ze je uit de kleren te krijgen
Met citaat reageren
Oud 07-08-2010, 15:10
Em.
Em. is offline
Citaat:
Misschien is ze lesbi en wil ze samen met meiden douchen..
En met jou zodra ze jou ook is naakt kan zien.. en misschien wil ze wel meer.. Maar daar moet je het met haar over hebben.. Want zoals je het uitleg probeerd ze je uit de kleren te krijgen
Volgens mij zie jij teveel spoken. Niet ieder meisje dat naakt wil douchen met een ander meisje heeft daar meteen lesbische gronden voor.

Ik heb zelf wel eens onder de douche gestaan met een nichtje van me, met haar heb ik er geen moeite mee. Op de één of andere manier zou ik er wel moeite mee hebben als een vriendin dat ineens voorstelde, of nou ja, ik zou het vreemd vinden. Maar het gaat er eigenlijk niet om of wij het wel eens doen, het gaat erom of jíj het wilt. En als je het niet wilt, moet je het niet doen.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2010, 23:22
Girl-Lara
Girl-Lara is offline
Oké ik zal gewn zeggen dat ik het niet prettig vond

maar je hebt wel gewlijk ik kon niet vaak voor me zelf op en laat me mee slepen
Met citaat reageren
Oud 08-08-2010, 00:00
Verwijderd
Citaat:
Oké ik zal gewn zeggen dat ik het niet prettig vond

maar je hebt wel gewlijk ik kon niet vaak voor me zelf op en laat me mee slepen
maar dat moet je juist wel doen
je ruggengraat zal je nog vaak nodig hebben in de toekomst
Met citaat reageren
Oud 08-08-2010, 00:03
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Het is opzich niet vreemd, ik heb vriendinnen waarmee dat makkelijk zou kunnen, maar anderen willen zich niet eens omkleden waar ik bij ben. Puur persoonlijke voorkeur. En wat Volk zegt.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2010, 00:14
Girl-Lara
Girl-Lara is offline
Maar samen douchen vind ik iet wat je doet met je vriendje ik bedoel je staat leterlijk tegen elkaar aan omdat je heel weinig ruimte hebt bij de meeste douches dan
en ik voel me zoiso want een jongen die ik leuk vond en laatst vroeg zij kijhard nee

Dus ik voel me gewn ff slecht daarom en dan douche ik ook nog met een vriendin dat verward me
Met citaat reageren
Oud 08-08-2010, 00:36
Verwijderd
Citaat:
Maar samen douchen vind ik iet wat je doet met je vriendje ik bedoel je staat leterlijk tegen elkaar aan omdat je heel weinig ruimte hebt bij de meeste douches dan
en ik voel me zoiso want een jongen die ik leuk vond en laatst vroeg zij kijhard nee

Dus ik voel me gewn ff slecht daarom en dan douche ik ook nog met een vriendin dat verward me
je moet je grenzen stellen
klaar
Met citaat reageren
Oud 08-08-2010, 03:31
harriette_1984
harriette_1984 is offline
Heb je dr al gedaan?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2010, 03:55
cheriff
cheriff is offline
ik zou et doen
Met citaat reageren
Oud 08-08-2010, 03:58
Jobje1
Jobje1 is offline
Gewoon proberen en laat even weten hoe t was
Met citaat reageren
Oud 08-08-2010, 13:00
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
gezellig toch!... toch niet echt een groot probleem vind ik zo
Met citaat reageren
Oud 08-08-2010, 14:02
Verwijderd
Als jij het niet wil .. Klaar! Zeg het dan tegen haar..! Voordat je dingen gaat doen waar je spijt van krijgt.. Jij valt nou eenmaal op jongens.. dus wil jij alleen met jongens douchen..
Met citaat reageren
Oud 08-08-2010, 14:56
Em.
Em. is offline
Citaat:
Als jij het niet wil .. Klaar! Zeg het dan tegen haar..! Voordat je dingen gaat doen waar je spijt van krijgt.. Jij valt nou eenmaal op jongens.. dus wil jij alleen met jongens douchen..

Dat staat echt niet aan elkaar gelijk, hoor.

Maar goed, als je het niet wilt, niet doen dus. En daar hoef je geen topic voor aan te maken, dat moet je dan gewoon niet doen. (:
Met citaat reageren
Oud 08-08-2010, 15:03
Verwijderd
Ze voelt zich er gewoon onzeker over..! Maar ik zal ook nooit met jongens douchen hoor.. Ik denk gewoon dat die vriendin is met een ander meisje onder de douche wil staan om is te vergelijken of zow?
Maar als je het niet wil .. gewoon eerlijk zijn.. dan durf je toch niet.. Beter dan jezelf de hele tijd er rot over te voelen.. Val je trouwens op jongens?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2010, 23:22
Girl-Lara
Girl-Lara is offline
Ik zij het tegen haar en ze verbaasde zich er wat over maar meer niet
ze wist niet dat ik me daar zo raar over voelde

@cris
ik ben bi denk ik :$
Met citaat reageren
Oud 08-08-2010, 23:45
BabyBam
BabyBam is offline
Citaat:

@cris
Ga daar maar niet vanuit anders was er nu geen topic geopend over dat jij je raar/vreemd/verward voelt door met een meisje te douchen.
Oud 09-08-2010, 09:23
Verwijderd
Ik zie niet echt in wat dit met Seksualiteit te maken heeft, dus het gaat bij deze (alsnog) naar L&R.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2010, 09:35
Verwijderd
Je bent bi? Gevoelens voor jongens en meiden? Maar je moet niet denken aan seks hebben met hun /douchen?
Waarom ben je BI dan? Als jij je daar al raar over voelt
Als je op jongens en op meiden valt heb je ook gevoelens en kun je verliefd worden op jongens en meiden..! Maar zoals ik jou topics lees moet jij in de sekswereld niks met meiden te maken hebben . Als ik jou was zou ik hier over praten met je vriendin .. en je bent nog maar 13 .. Dus moeilijk om met je geaardheid te stoeien op die leeftijd Ik zal eerst is uitzoeken of je ook verliefd wordt op meiden .. pas dan ben je BI/Lesbi
Met citaat reageren
Oud 09-08-2010, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Als je het niet zeker weet ben je waarschijnlijk gewoon hetero, je komt er vast wel achter over een paar jaar.

Ik heb jaren geleden samen met m'n achterneef in bad gezeten en daar met flesjes en buizen enzo gespeeld, vond ik ook niks raars aan. Nu ik aan het puberen ben zou ik dat soort dingen niet meer doen.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2010, 14:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Je bent bi? Gevoelens voor jongens en meiden? Maar je moet niet denken aan seks hebben met hun /douchen?
Waarom ben je BI dan? Als jij je daar al raar over voelt
Als je op jongens en op meiden valt heb je ook gevoelens en kun je verliefd worden op jongens en meiden..! Maar zoals ik jou topics lees moet jij in de sekswereld niks met meiden te maken hebben . Als ik jou was zou ik hier over praten met je vriendin .. en je bent nog maar 13 .. Dus moeilijk om met je geaardheid te stoeien op die leeftijd Ik zal eerst is uitzoeken of je ook verliefd wordt op meiden .. pas dan ben je BI/Lesbi
Ik was ook 14 toen ik erachter kwam dat ik ook op meisjes viel, dus leeftijd heeft er weinig mee te maken

Maar als je het ongemakkelijk vindt om met een meisje te douchen en/of naakt te zijn en je opent er zelfs een topic voor, dan lijkt het me niet dat je bi bent. Wees niet zo snel met conclusies trekken en kijk eerst hoe je je voelt met andere meisjes om je heen. En daarmee bedoel ik dus ook niet dat je het moet gaan forceren of gaan uittesten.
Oud 10-08-2010, 14:37
Verwijderd
Waarom moet bi zijn per se gepaard gaan met comfortabel zijn rondom naakte mensen van 't zelfde geslacht? Je ziet heteromeisjes toch ook niet massaal gezellig douchen met jongens? Er is nogal een verschil tussen douchen met iemand die je leuk vindt en douchen met een willekeurige vriend(in) van het geslacht waar je op valt. Nu kun je 't best allebei prima vinden, maar dat heeft niks te maken met geaardheid, meer met karakter en persoonlijkheid.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2010, 14:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Waarom moet bi zijn per se gepaard gaan met comfortabel zijn rondom naakte mensen van 't zelfde geslacht? Je ziet heteromeisjes toch ook niet massaal gezellig douchen met jongens? Er is nogal een verschil tussen douchen met iemand die je leuk vindt en douchen met een willekeurige vriend(in) van het geslacht waar je op valt. Nu kun je 't best allebei prima vinden, maar dat heeft niks te maken met geaardheid, meer met karakter en persoonlijkheid.
Ik bedoelde ook meer dat ze er zo'n probleem van maakt dat ze met dat meisje heeft gedoucht, dat het me niet lijkt dat ze er dan van houdt. Dan kan het ook zijn dat het aan die vriendin ligt (ik heb ook vrienden waar ik niet perse mee hoef te douchen, maar daar zou ik niet zo'n groot probleem van maken).
Oud 10-08-2010, 14:50
Verwijderd
Nou, ik val (overwegend) op mannen, maar ik zou er toch echt een probleem van maken als ik 13 was en een vriend (voor zo ver je daarvan kan spreken als je iemand net een week kent) waar ik helemaal niks van moest had me tegen m'n zin omgepraat om samen te gaan douchen. Ik zie niet in waarom dat voor biseksuelen niet zou kunnen gelden.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2010, 19:12
imagine
imagine is offline
Citaat:

@cris
Wat je ook bent, als je je ergens niet plezierig bij voelt kun je het beter niet doen toch?
Misschien bedoelt ze er inderdaad niks mee zoals iedereen wel eens met een ander onder de douche stond "vroeger" misschien bedoelde ze er ook wel meer mee en heeft ze de stoute schoentjes aan getrokken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten