Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() Goede kans dat ik ze nooit ga vinden aangezien ze uit de collectie van drie jaar geleden komen, maar so blerrie what. Zodra ik de kans krijg, gooi ik er $250,- tegen aan. Ik wil een strapless jurkje met een gave print en pittige kleuren (hot pink, felblauw/groen/rood) Gewone donkerblauwe skinnies zijn nooit weg, net zoals gympjes en sneakers. En ik wil meer vreemdgevormde haarbanden, want dat vind ik leuk staan tussen mijn krullen.
|
Verwijderd
|
Idem hier, de Ipad ik weet niet...
Als het om boeken lezen gaat: geef mij maar zo'n ouderwetse gebonden bundel papieren met een kaft errond. Hoe noemden ze zoiets ook alweer? Beuk of boek of iets dergelijks... En voor de andere functies schiet de Ipad zoveel tekort, dat ik liever gewoon zo'n pocket laptop voor het geld koop. ![]() @Gilles: Ken ook iemand met zo'n haarband, staat inderdaad mooi bij krullen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
hmhm die schoenen <3
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() op mijn verlanglijstje staan in ieder geval nog wedges deze zomer, of een ander soort hak sandaal achtig iets.
||
Citaat:
![]() vind het wel boeiend al is het wel zware kost. maar wel verlichtend. op zich. anyhow. ik wil graag: een bloesje voor onder mijn nieuwe pencil skirt. H&M sale muhah.
||
![]() |
Citaat:
![]() Op mijn verlanglijst staan momenteel alleen 3 8en die ik hoop te halen voor 2 tentamens en 1 paper ![]()
|
Nieuwe oordopjes, op langere termijn (een jaar) een nieuwe laptop, een hele shitload aan boeken waar ik (zo maak ik mezelf wijs) toch geen plaats voor heb en een heel mooi, en helaas heel duur, schaakbord.
||
Verwijderd
|
Citaat:
faking geokoop!xd |
![]() |
|
Ik wil... Ik wil.... Ik wil.... Een boardshort met bijpassende bikini van protest, duizend nieuwe shirtjes en rokjes en jurkjes en broeken voor de zomer, ook een mooi badpak, en een manicure. En een jo en boken met een hoes erbij. Verf voor buiten zodat ons huis er toonbaar uit komt te zien. Nog wel een paar cd's en dvd's. En een logitech afstandsbediening. Een vaatwasser, vooral! En een picknicktafel voor in de tuin, en een barbecue. En een smartphone.
Goed, voor ik dat bij elkaar heb...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Lobotomosaai #1813 Verwijderd | 500 | 12-04-2013 23:02 | |
Drugs & Alcohol |
Peyote of san pedro van azarius? Verwijderd | 40 | 01-07-2005 16:00 | |
Lifestyle |
Wat vraag jij voor Sinterklaas? Ik ben de Walrus! | 95 | 10-11-2002 12:01 | |