Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een tussenjaar kan je inderdaad gewoon nemen, lekker een jaartje werken. ![]() Maar zolaat ben je toch niet met inschrijven?, ik ben ook wel eens begonnen met een MBO2 opleiding ergens in oktober ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
ok, zelf weten maar het is nogal storend voor anderen en slecht voor je eigen ontwikkeling.
je zou kunnen werken, je zou vavo kunnen proberen te doen in 1 jaar (met mbo3 mag dat waarschijnlijk wel), je kan uit je neus peuteren, als je rijk ben kan je cursussen doen, je kan een 1 jarige thuisstudie doen, misschien biedt je ROC een sneltraject aan om door te stromen naar HBO (al is dat meestal alleen als je al mbo4 hebt)
||
![]() |
Citaat:
ik ga wat info zoeken over vavo. thanxxx |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Naar het tweede jaar, of niet? Chariot | 3 | 12-03-2010 15:20 | |
Algemene schoolzaken |
Vmbo BB naar Havo ricardo68 | 20 | 07-03-2010 21:40 | |
Studeren |
ICT-beheer op MBO-4. Severus | 5 | 03-01-2010 10:23 | |
Algemene schoolzaken |
Niet over, wat nu? Thanatios | 19 | 20-08-2008 23:34 | |
Studeren |
[HBO]wat zal ik doen in sept? ervaring MEM, andere suggesties? ReseTTim | 1 | 14-08-2005 13:21 | |
Algemene schoolzaken |
ik zoek een nieuwe opleiding! Sir Smoke-A-Lot | 3 | 10-10-2002 08:01 |