![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus beter een afspraak maken met de huisarts, die kan het er waarschijnlijk gewoon met een pincet uithalen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En waarschijnlijk zit hij in je endeldarm, net achter je anus, volgens mij gaan dingen die je inbrengt niet veel verder naar binnen dan dat. Dus je kan proberen of je het zelf voelt zitten en vast kan pakken (want zo'n enorme omvang heeft dat ding niet), maar nogmaals; als dat niet lukt, huisarts bellen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
bovenaan kun je dat heel simpel invullen, bij 'wat' typ je 'huisarts' en bij 'waar' je woonplaats. dan even in het rijtje zoeken naar jouw eigen huisarts. maar staat er niet gewoon ergens een telefoonklapper oid met het nummer?
ehh hier kun je echt geen 'per ongeluk' verhaaltje van maken. maar dat maakt ook niks uit, als je het niet wil hoef je je ouders niet te vertellen waarvoor je naar de huisarts wil. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zeggen dat je er 'per ongeluk' op bent gaan zitten kan ook, maar reken maar dat zij dan wel beseffen dat het niet geheel per ongeluk was. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ben je al verlost, TS? |
![]() |
|
![]() |
Een vishaakje doet wonderen. De eerste paar keer zul je waarschijnlijk wel mis prikken. Maar na een tijdje kun je het flesje er zo uitvissen.
Hoop wel dat je geleerd hebt dat je black hole and revelations geen goede bewaarplaats is voor drogisterij artikelen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Stopt je dat haakje in je kont, krijg je die er niet meer uit ![]() Heb je alleen maar kans dat dat ding in je darm blijft hangen over de achterkant van je anus ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Omg ... dit topic....
Ik hoop voor de TS dat het er al uit is... Maar inderdaad... ik heb wel eens gehoord van iemand die op de eerste hulp werkte dat zulke dingen veel voorkomen.
||
Citaat:
En ik denk dat het er wel uit is nu .
|
|