Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Vertel eens, wat valt er dagelijks voor dringende dingen te SMS-en? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik snap jullie punt,
Maar het is zo dat wij eigenlijk gewoon de hele dag contact houden omdat we elkaar gewoon niet vaak kunnen spreken of zien. En dat doen wij doormiddel van smsjes, Ja i know het klinkt gek!! Maar zo gaat het, sinds we bij elkaar zijn. Dat ik er chagerijnig van werd, was mischien wat overdreven...Maar ik heb vaak genoeg commentaar gehad dat ik de halve dag niks van me liet horen, Omdat ik het zelf ook bijv druk had. Dat hij mischien ruimte wil, Of even geen contact wil..Vind ik prima...Maar dan kan hij dat ook gewoon aangeven toch? In plaats van niet op mijn smsjes te reageren. Ik bedoel, hij zou morgen komen...Maar ik weet verder nog helemaal niks, ik wil ook wel weten waar ik aan toe ben. |
![]() |
|
Ik dacht dat je het een paar maanden geleden uit had gemaakt?
Als ik het goed begrijp hebben jullie elkaar in de tussentijd niet meer gezien en belooft hij dingen die hij niet nakomt en is er eigenlijk dus alleen verslechtering ipv verbetering. Mij lijkt het alsof je ontzettend aan het lijntje gehouden wordt. Je verdoet je tijd aan iemand die jou blijkbaar op het moment niet in zijn leven wil hebben, geen tijd voor je vrij wil maken terwijl jij braaf wacht tot hij naar je toe komt.
|
Hij houdt zich blijkbaar niet aan afspraken. Daarnaast kan communiceren via sms, mail, messenger/internet voor misverstanden zorgen. Dus voortaan bellen. Dat is misschien duurder, maar het werkt beter.
Dat je elkaar in een lange afstandrelatie soms een lange tijd niet ziet, snap ik goed, maar drie maanden is wel erg lang. Maar de vraag is of jij het de moeite waard vindt om in deze relatie te blijven. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Inderdaad, We gingen uit elkaar.
Daarna hebben we elkaar met rust gelaten, maar we kwamen toch weer bij elkaar terecht. Ik heb toen aangegeven dat ik het rustig aan wilde doen, En er echt verandering wilde zien in ons relatie. Dat was dus de eerste maand dat we elkaar niet zagen, omdat ik eerst een beetje wilde kijken hoe het verliep. Hij deed ongelovelijk z'n best, en hij was weer de oude, waar ik op gevallen was! 2e maand beloofde hij al vaker te komen, maar er kwamen steeds dingen tussendoor. Ons werk, Mijn dochter, ziekte etc. Dat kan gebeuren, Maar de afgelopen maand dus dat er iedere keer steeds dingen bij komen. Ik heb toen ook gezegd, als je nu echt niet binnenkort komt, dat ik het niet meer volhou en dat we er beter dan mee kunnen stoppen, Dat wilde hij niet...Want hij zou dit keer echt komen. En nu gebeurt er dus dit, en nu krijg ik ook gewoon mijn twijfels. Elke keer gebeurt er iets als hij moet komen, of als wij afgesproken hebben. Of hij me aan het lijntje houd? Ik weet het niet...Of ik heb gewoon een bord voor mijn kop en wil het gewoon niet inzien ![]() Natuurlijk heb ik hem ook geprobeert te bellen, maar ook daar reageerde hij niet op. Gisteren heb ik maar besloten om dan ook niks meer van me te laten horen, Mischien was hij daar aan toe? Maar ook vandaag, Nog niks gehoord. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |