Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Misschien dat het je daarom raakt, enz.. Of het is zo vaak gezegd dat het dr helemaal is ingebakken, je geloof het zelf. je gelooft wat ze over je zeiden, enz. en je gaat je daarnaar gedragen ofzo.. Ze zeiden negatieve dingen over jou, jij bent het gaan geloven, je hebt het zo gevoelt, nu weet je misschien wel dat het niet waar is wat ze zeiden, maar voel je het ook zo?? hmja, misschien lul ik ook maar wat onzin, maar goed.. maar ja, ik ga zo douchen, en daarna ook lekker slapen.. (en jij nu weltrusten en veel suc6 morgen met werken, en dat idee over six flags vind ik super! ![]() xxx mir |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het zit me allemaal tegen, wat kan ik daar aan doen? Rikje18 | 5 | 24-09-2012 16:12 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] Vraagstuk negatieve versnellingsfunctie phuygens | 7 | 07-02-2009 14:08 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
SK => vergelijking geven, kan iemand mij helpen?? pleazz skippy65 | 0 | 17-09-2004 13:09 | |
Psychologie |
Ik zei iedereen de oren van z'n lijf..help me :( Lil'Girl | 10 | 15-10-2003 18:15 | |
Software & Hardware |
vrij groot probleem, wie het oplost kan rekenen op een beloning Verwijderd | 22 | 22-04-2002 15:48 |