Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik wilde maar aangeven dat je vriendin een mens is, niet jouw bezit dat je zo ver mogelijk van de vieze jongetjes vandaan haalt. Wat de rest ook al zegt: als ze het zelf wilt oplossen, láát haar dan. Als je het stom vindt dat/als (?) ze dan niets onderneemt, moet je het er met haar over hebben in plaats van zelf 'dan toch maar' in te grijpen. Ik zou me als vriendin dan nogal minderwaardig voelen (alsof ik het zelf niet kon) en het komt zo... claimend over. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En er is een verschil tussen 'het doet hem niks' en 'hij laat het je zelf oplossen', hè. Ik zou ook chagrijnig worden als mijn vriendje het prima vindt als ik onzedelijk betast wordt, maar ik zou het ook niet tof vinden als hij het me níet zelf laat oplossen (als ik gezegd heb dat ik dat wil), om bovengenoemde redenen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vraag me wel af wat ze dan wel doet, als ze niet mept, duwt of scheldt
![]() ![]() (door haarzelf. Of door school als het op school plaatsvindt. Niet door jou) Laatst gewijzigd op 01-11-2010 om 20:45. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
jeetje, als iemand onder mijn rokje of aan mijn borsten zou komen zou ik juist roépen om mijn echtgenoot om die gast eens flink in elkaar te slaan, damn zeg
![]() oké, ik zou hem zélf ook een mep verkopen, maar toch, dat vraagt m.i. toch om brute mankracht hoor... verder raad ik ook aan (zoals iemand hierboven al zei) om minder pauperige gelegenheden te bezoeken. enneuh, kleedt je vriendin zich toevallig niet een beetje te sletterig? want ik kan me inbeelden dat bij bepaalde soorten rokjes en topjes al sneller naar dat soort ... 'gebieden' wordt gegrepen ... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Daarbij heb ik in uitgaansgelegenheden altijd spijkerbroeken en gewone truitjes en hempjes (dus niet met ontzettend diep decollettee of blote middenriffen) aangehad, en alsnog kwam het vaak voor dat jongens naar m'n billen/borsten/kruis grepen, dus in mijn ervaring ligt het daar sowieso al niet aan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
HOW HOW HOW! ik praat het ook niet goéd hé, begrijp me niet verkeerd, die jongens gedragen zich inderdaad compléét fout, zelfs al kléédt vriendin van ts zich 'zo' ... ![]() maar oké, misschien kwam mijn opmerking verkeerd over, dus mijn excuses daarvoor + voor de verwarring ![]() maar jeetje, dat heb ik nu dus echt nog NOOIT meegemaakt, dat ze zomaar naar mijn intieme zones grepen ![]() ![]() ik zeg niet dat ze erom vragen, maar dat het toch wel enigszins te verwachten is dat je met bepaalde kledij ook bepaalde gevoelens losweekt bij de primaten die puberjongens vaak zijn ... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ging nog wel eens naar boerse uitgaansgelegenheden vroeger
![]() ![]() En ik snap wel wat je bedoelt, maar juist dat mensen (ook vrouwen) dat gevoel blijkbaar toch hebben, dat je er misschien niet om vraagt maar het wel een beetje zou kunnen verwachten, is eigenlijk echt naar. Als een jongen met ontbloot bovenlijf rondloopt, is het toch ook niet logisch dat hij wordt aangeraakt? Aangekeken, okee, al dan niet verlekkerd, maar niet aangeraakt... maar als vrouw kun je het blijkbaar verwachten en moet je het dus niet doen. Terwijl de fout toch écht bij grijpgragerd ligt, en de situatie gewoon niet zo zou moeten zijn dat jij een ongewenste reactie 'zou kunnen verwachten'. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
|
Als het zo vaak gebeurt mag je vriendin wel wat duidelijker zijn. De bewuste gast door een uitsmijter buiten laten zetten of een elleboog in z'n maag. Over het algemeen vind ik bij dat soort dingen ook dat mijn vriend pas mag ingrijpen als ik het zelf niet aan kan, maar als ik het zo lees geeft je vriendin ook niet echt duidelijk aan dat ze er niet van gediend is.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
relschoppers RoelRietenstoel | 82 | 20-04-2003 14:01 | |
Vrije tijd |