Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-11-2010, 12:45
pietje11
pietje11 is offline
hallo,

Ik (jongen van 18) heb nu ruim 7 maanden een relatie, m'n eerste, en hopelijk mn laatste, alleen zit ik nu met een probleem, ik probeer het uit te leggen:

Sinds de zomervakantie voel ik me een beetje depressief, oke dacht ik, omdat de school weer begon, dat heeft gewoon aangehouden tot de herfstvakantie, en toen ben ik met mn vriendin op vakantie geweest, dit was helemaal perfect! en ik voelde me op vakantie bij haar diep gelukkig! alleen toen de vakantie was afgelopen voelde ik me weer erg depressief, nu in veel ergere mate dan voor de vakantie. ik moet nu ook af en toe huilen. En als ik mn vriendin weer zie, dan voel ik me weer heel erg gelukkig. verder woon ik gewoon bij mn ouders.

weten jullie iets waardoor ik me gewoon normaal/gelukkig kan voelen als ik niet bij mn vriendin ben? want ik vind het nu een heel enge situatie. stel het gaat uit, dan beland ik helemaal in een groot gat.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-11-2010, 13:43
hookee
hookee is offline
Als je gevoel van geluk alleen afhangt van het bijzijn van een vriendin heb je een groot probleem. Ga je eens verdiepen in je studie of zoek een leuke hobby of zo.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2010, 16:29
ice_wolf_icy
ice_wolf_icy is offline
dus eigenlijk is je humeur zo'n beetje afhankelijk op het feit of je vriendin bij je is of niet?
.. hookee heeft gelijk xD..
Met citaat reageren
Oud 09-11-2010, 17:24
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Maar, je had al een vriendin en daarvoor had je nog geen last van die depressies als ik het goed begrijp? Je moet inderdaad je eigen doelen in het leven hebben. Ik begrijp dat je vriendin je een soort rust of blijdschap, geluk of wat ook geeft en dat is allemaal helemaal prima. Maar je moet net als Hookee zegt hobby's en vrienden en sport en weet ik veel wat ook hebben om je een gevoel van voldoening te geven. Dat is de enige manier om niet compleet afhankelijk van je vriendin te worden, dat is sowieso niet gezond en heb je een veel grotere kans dat het uiteindelijk uitgaat.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten