Advertentie | |
|
![]() |
|
k kan af en toe echt behoorlijk depressief zijn...maar dan ontdek k ook vaak nieuwe problemen bij mezelf.... niet dat aan mij ligt maar t zijn vaak heel veel van die kleine dingetjes die het verschil dan uitmaken.... geldzorgen, liefdesverdriet en bla bla bla t speelt allemaal best mee....
maar na een avond voor je uit zitten kijken en denken gaat t vaak al weer beter bij mij
||
Citaat:
en dan mn antwoord op de eerste vraag: dood.. vrienden... mezelf kapot maken
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Verder heb ik wel eens een psychologisch onderzoek gehad maar kennelijk was dat zo traumatisch dak het heb verdrongen ofzo? Ik weet het iig echt niet meer, dus kan je dr niet veel over vertellen. Ik heb wel proffesionele hulp gehad bij het Riagg, maar ben eigenlijk zelf uit mn depressie geklommen, die hulp kwam pas achteraf. Bij mij was het deels dat een van de factoren die de depressie veroorzaakte verdween/minder werd.. Dat helpt al een heel stuk. Bovendien wou ik mn leven niet meer op die manier leven, als het dan kut is, dan maar proberen het zo min mogelijk kut te maken.. en nu ist zelfs best leuk ![]() Ik zou het ook nu zeggen als, ik heb wel een goed, maar een zwaar leven.. maar ik ben niet ontevreden |
![]() |
||
Citaat:
Groeten, ROb. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe bescherm ik mijn broertje tegen mijn moeder? Sneeuwwitje | 23 | 11-12-2010 18:18 | |
Psychologie |
mij lijkt dat antidepressiva... evanescence | 54 | 26-07-2005 19:37 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Psychologie |
Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING] Eend | 27 | 24-02-2003 18:49 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |