Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2013, 15:18
maxyoooo
maxyoooo is offline
hallo ik ben een jongen van 14 jaar ik ging laats met een vriend naar de disco en toen we terug kwamen een beetje aangeschoten hadden we het over vrouwen we werden allebei geil en deden het met elkaar en het deed heel veel pijn nu hebben we allebei vaker zin maar ik ben niet homo moet ik er mee doorgaan en hoe doet het geen pijn meer
Met citaat reageren
Oud 18-12-2013, 15:41
Verwijderd
Typ eens normaal aub.

Als jij je er fijn bij voelt en je vriend ook, kan je ermee doorgaan.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2013, 16:01
Verwijderd
Nou, als je geen homo bent is het snel opgelost want dan heb je er toch geen behoefte meer aan.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2013, 16:37
Pluis
Pluis is offline
glijmiddel gebruiken. En als jullie het allebei fijn vinden kun je ermee doorgaan.

En een waarschuwing vooraf: iedere vorm van discussie over de geaardheid van TS zal worden verwijderd, want het heeft geen enkele zin om daarover te gaan lopen welles-nietesen.
Oud 18-12-2013, 16:55
bloodyb
bloodyb is offline
Wat Pluis zegt dus: doen wat jullie allebei willen doen en glijmiddel gebruiken. Als jullie nog 14 zijn neem ik aan dat jullie nog geen SOA's hebben verzameld maar pas wel op, als je met vreemden ga seksen een condoom gebruiken.
Oud 19-12-2013, 17:10
ShySora
ShySora is offline
Dit is een vrij complexe vraag.

Ik las dat het heel veel pijn doet. Zodra er sprake is van heel veel pijn, hou je er beter eventjes mee op. Je kan glijmiddel gebruiken. Durex Play heeft hier goed glijmiddel voor op de markt. En om SOA's te vermijden, kun je best condooms gebruiken.

Tweede vraag is of je hier verder mee moet doen. Wel, als zowel jij het leuk vindt als die ander het leuk vindt, dan kunnen jullie gewoon verder dingen samen doen die jullie beiden leuk vinden.
Zorg wel, dat je goed duidelijk maakt of je een liefdesrelatie wil, of dat je gewoon die leuke dingen samen wil doen, zonder meer. Anders kan dit later verwarring veroorzaken.

Even een educatieve draai aan mijn bericht weergeven. Homoseksueel en Heteroseksueel zijn niet de enige opties voor een geaardheid. Er bestaat nog biseksualiteit (dat wil zeggen dat je je tot beide geslachten aangetrokken voelt), en aseksualiteit (aantrekking ontbreekt).

ik hoop dat je iets gehad hebt aan dit berichtje
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten