Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben het niet eens met bovenstaande personen. Een jongen-meisje vriendschap is helemaal niet zo zeldzaam. Als jullie echt zo'n goede band hebben zou je kunnen proberen uit te zoeken of hij ook wat voor jou voelt. Een echte vriendschap gaat er niet aan kapot. En als de relatie uit gaat hoeft dat ook niet het einde van de vriendschap te betekenen.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was ook verliefd op me beste vriend, msnen elke dag tot laat, daarna door smsen.
en hij was ook op mij blijkbaar. We waren 3 maanden vriendje en vriendinnetje daarna hoor je van hem dat ie niks meer voor je voelt, dat doet pijn en ik kan hem eigelijk ook even niet meer zien. Dat betekent dus dat als het uitgaat de vriendschap heel anders word, ik spreek hem noooit meer.. ik zie hem soms en zeggen we nog hooguit 3 zinnen.. |
![]() |
||
Citaat:
In al die tijd heb je waarschijnlijk ook de deur gesloten gelaten voor andere potentiële "lovers". Stel je eens voor dat je in zee was gegaan met een ander, was je vriend dan óók nog steeds je vriend geweest? Was hij van jaloezie weggelopen dan was hij dus ook verliefd en geen platonische vriend.. Zou hij blij voor je zijn? (dan was hij òf homo, vond hij je geen relatiemateriaal of hij was een oprechte vriend) Lastig om uit te vinden, je weet 't pas als je hem eraan blootstelt (want wat hij zegt hoeft niet waar te zijn) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Homo, verliefd op beste vriend en zelfmoord... Robert2327 | 2 | 23-01-2017 12:11 | |
Liefde & Relatie |
verliefd;maar beste vriend ook annoniem130809 | 5 | 17-08-2009 10:11 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op beste vriend, niet wederzijds Steyve Haerck | 1 | 01-07-2007 11:45 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op beste vrienden?! kanarie33 | 21 | 15-12-2004 20:08 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op beste vriend.... AnNie! 16 | 14 | 23-06-2004 12:18 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op beste vriend,hoe ga je daarmee om? ManInTheMirror | 9 | 09-06-2004 23:59 |