Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2010, 16:39
melissaaxxx
melissaaxxx is offline
lieve allemaal,

ik heb een hele goede vriend en ken hem al heel lang.
ik spreek en zie hem elke dag
zelfs als ik op kamp moet met school bellen we
we zijn egt onafscheidelijk
maar de laatste tijd voel ik meer voor hem dan vriendschap
ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan, want ik wil onze vriendschap niet kwijt
maar ik weet niet of hij mij miss ookwel leuk vind,

heeft iemand tipss?? xx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-11-2010, 18:03
hookee
hookee is offline
Want.. als je een relatie hebt kun je geen vrienden meer zijn?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 18:04
Verwijderd
iK DENK DAT ER maar 1 reden is dat hij je beste vriend is
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 18:07
flower1989
flower1989 is offline
Ik zou ermee oppassen..
Want als ik je bericht lees zie ik dat je nu een mooie band hebt samen met hem!
Pas op dat je al die mooie dingen niet weg gaat gooien..
Want je weet maar nooit, als de relatie geen stand houd , dan word waarschijnlijk nooit meer zoals het was.
Heb je dat ervoor over?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 18:21
Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
iK DENK DAT ER maar 1 reden is dat hij je beste vriend is
yes, ik ben het eens met ikzelf, hij vind je waarschijnlijk al eeuwen leuk (of hij is heaumeau ofzo)
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 18:32
melissaaxxx
melissaaxxx is offline
@flower1989; jaaaa ik heb egt een topband met hem en ik weet dus niet of ik het risico wil nemen om dat kwijt te raken.., ik ben 15 en natuurlijk zeggen ze allemaal tegen mij dat liefde wel weer overgaat door hormonen blablabla, maar als dat bij hem zou gebeuren......

@daantjer&ikzelf100; jullie denken dus dat hij me leuk vind? maar ik bedoel; ik heb hem ook een hele lange tijd van onze vriendschap niet leuk gevonden.., of kijken jongens anders naar een 'echte' vriendschap?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 19:18
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Citaat:
@daantjer&ikzelf100; jullie denken dus dat hij me leuk vind? maar ik bedoel; ik heb hem ook een hele lange tijd van onze vriendschap niet leuk gevonden.., of kijken jongens anders naar een 'echte' vriendschap?

Jongen-meisje 'echte' vriendschap wel. Naja, gewoon tof voor als dat kan.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 19:46
Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
een 'echte' jongen-meisje vriendschap is sporadisch. Dat heb ik zelf wel meegemaakt, het was eerst een supergoede vriendschap, we hebben besloten toch niet een echte realtie te hebben, vanwege de vriendschap, enerzijds vind ik dat wel goed, anderszijds heb ik er ook vaak spijt van, maar het verloop van de relatie zou je toch nooit kunnen voorspellen.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 22:11
Volk
Volk is offline
Ik ben het niet eens met bovenstaande personen. Een jongen-meisje vriendschap is helemaal niet zo zeldzaam. Als jullie echt zo'n goede band hebben zou je kunnen proberen uit te zoeken of hij ook wat voor jou voelt. Een echte vriendschap gaat er niet aan kapot. En als de relatie uit gaat hoeft dat ook niet het einde van de vriendschap te betekenen.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 22:19
Verwijderd
Heb je ook enige "signalen" van hem gehad? Zo niet is hij homo, of vindt hij je niet aantrekkelijk.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2010, 18:27
Verwijderd
Ik was ook verliefd op me beste vriend, msnen elke dag tot laat, daarna door smsen.
en hij was ook op mij blijkbaar.
We waren 3 maanden vriendje en vriendinnetje
daarna hoor je van hem dat ie niks meer voor je voelt, dat doet pijn en ik kan hem eigelijk ook even niet meer zien.
Dat betekent dus dat als het uitgaat de vriendschap heel anders word, ik spreek hem noooit meer..
ik zie hem soms en zeggen we nog hooguit 3 zinnen..
Met citaat reageren
Oud 29-11-2010, 20:54
Shibbeeh
Shibbeeh is offline
Citaat:
Heb je ook enige "signalen" van hem gehad? Zo niet is hij homo, of vindt hij je niet aantrekkelijk.
Ik geef ook niet zo snel signalen, en ik ben niet homo en ik vind haar ook niet lelijk... Dus je zit eigenlijk wel redelijk fout.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2010, 08:41
hookee
hookee is offline
Citaat:
Ik was ook verliefd op me beste vriend, msnen elke dag tot laat, daarna door smsen.
en hij was ook op mij blijkbaar.
We waren 3 maanden vriendje en vriendinnetje
daarna hoor je van hem dat ie niks meer voor je voelt, dat doet pijn en ik kan hem eigelijk ook even niet meer zien.
Dat betekent dus dat als het uitgaat de vriendschap heel anders word, ik spreek hem noooit meer..
ik zie hem soms en zeggen we nog hooguit 3 zinnen..
Hmmm, ik zou daaruit uit concluderen dat de verliefdheid er wel was.. tot de overwinning. Daarna was het flirten over en de spanning weg.
In al die tijd heb je waarschijnlijk ook de deur gesloten gelaten voor andere potentiële "lovers". Stel je eens voor dat je in zee was gegaan met een ander, was je vriend dan óók nog steeds je vriend geweest? Was hij van jaloezie weggelopen dan was hij dus ook verliefd en geen platonische vriend.. Zou hij blij voor je zijn? (dan was hij òf homo, vond hij je geen relatiemateriaal of hij was een oprechte vriend)
Lastig om uit te vinden, je weet 't pas als je hem eraan blootstelt (want wat hij zegt hoeft niet waar te zijn)
Met citaat reageren
Oud 01-12-2010, 17:05
Verwijderd
@hookee
Hij zei ook dat ie nog niet toe was aan een relatie (komt omdat ie altijd aandacht van meisjes wilt)
Maar wat je zegt klopt wel ja.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten