Advertentie | |
|
![]() |
|
Misschien kun je allereerst dit eens proberen:
http://www.huurders.info/?id=8343 Zodra je met een huurcommissie gaat dreigen zijn ze misschien al bereid dat jaarcontract iets in te korten. Maar eigenlijk lijkt, wat T_ID al zegt, me dat contract volkomen onwettig. Misschien kun je dat eens aankaarten bij je huisbaas? De dubbele huur is inderdaad lastig te voorkomen. Als je in een populaire stad woont is het misschien mogelijk je nieuwe kamer voor een maand te verhuren?
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
De opzegtermijn van de huur voor onbepaalde tijd moet inderdaad maximaal 3 maanden zijn. De maximale opzegtermijn is gelijk aan de periode tussen 2x huurbetalen. Dus als je maandelijks betaalt is de opzegtermijn 1 maand, dit met een maximum van 3 maanden. Laatst gewijzigd op 10-10-2010 om 09:26. |
![]() |
|
huurcontract door de rechter laten ontbinden vanwege het niet voldoen aan de wettelijk gestelde eisen (zoals onderhoud)
|
Verwijderd
|
Als het in een universiteitsstad is, zijn er altijd wel mensen die je élke kamer kunt aansmeren. Je bent er zelf immers ook gaan wonen. Zet gewoon een advertentie op marktplaats of kamernet.
En zoek van te voren zelf al een kamer. De datum per wanneer je in die kamer kan, is de datum per wanneer de volgende bewoner in jouw kamer kan. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Bovendien komt dit contact zeer onredelijk over. Redelijkheid en billijkheid spelen ook een rol als iets voor de rechter komt. Maffioos die duidelijk huisjes melkt versus armlastige student die het nauwelijks kan betalen, inzet: een zeer vreemd en ongebruikelijk huurcontract. Ik voorspel dat de student in dat geval achter mekaar wint op de onredelijkheid van de verhuurder.
||
Citaat:
Ik begrijp dat jij het anders leest (als in: de huur kan alleen worden ontbonden met een andere huurder), maar de vraag is dus wat nou de werkelijke situatie is. TS?
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 29-10-2010 om 09:55. |
![]() |
|
![]() |
Heey, plaats een leuke advertentie.
Zet er wat antieke meubels in, dat ziet er altijd luxe uit en loop 3 rondjes met een deobus door je huis zodat je de geur voor de komende uren verdrijft en dan een beetje goed praten over wat een geweldige kamer het is en hopelijk lukt het. Succes!!! Laatst gewijzigd op 24-01-2011 om 08:29. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was Verwijderd | 17 | 13-03-2022 22:41 | |
Psychologie |
Op kamers in een verre vreemde stad Terra | 37 | 29-09-2006 22:05 | |
Werk, Geld & Recht |
droom van werk loopt uit op catastrofe elledc | 21 | 21-09-2005 11:33 | |
Liefde & Relatie |
Vriendje op kamers Ymaeel | 44 | 07-02-2005 14:17 | |
Beleidszaken |
kamer gezocht/aangeboden SuperSanne | 23 | 16-02-2004 00:40 | |
Verhalen & Gedichten |
welkom in de kamers van mijn hart Mef | 3 | 21-10-2001 19:14 |