Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat heb ik niet, volgens mij. M'n voeten zelf zijn echt lijkbleek en totaal haarloos. M'n benen daarentegen zijn lijkbleek en lijken net een gorillabroek (als ik er niks aan zou doen dan.)
|
![]() |
|
Nu we het er toch over hebben. Tien jaar geleden was ik een keer van de fiets gevallen en toen had ik mijn knie opengehaald. Op dat plekje op mijn knie groeit geen haar meer, en als je goed kijkt zie je dat mijn lichaam hard zijn best heeft gedaan om het zo netjes mogelijk te laten helen, maar de huidtextuur op dat plekje is heel anders dan de omliggende textuur, een beetje zoals een mislukt patchwerkje op een muur.
En dan denk ik, jezus, hoe moeilijk kan het zijn om gewoon weer dezelfde huidtextuur te nemen! Dit is net alsof je op een muur met bloemetjespatroonbehang ineens een stukje vogeltjespatroonbehang plakt. |
![]() |
|
Kerel die ik ken zegt (1:30):
maar ik heb een plan dit ga ik met je delen want ik vrees dat het geniaal is Thijs zegt (1:30): vertel als je het dan vergeet herinner ik je er weer aan. Kerel die ik ken zegt (1:31): Als ik nou een anonyme facebook / hyves / twitter maak. Het enige is dat je je naam er op zet. en dan kan iedereen elkaar afzeiken enzo
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Rare tenen, rare haargroei. I'm a freak!
|
Verwijderd
|
ik vond laatst twee foto's terug, eentje van 15 maanden terug en eentje van 3 maanden terug. Alletwee gewoon met, nou ja, gewoon, met mijn benen. Alleen bij de ene nog met blond beenhaar en de andere met zwart en met sterk vermagerde kuiten. Toen had er wel een hormoonalarmbelletje moeten rinkelen maar dat ging niet af.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: