Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2011, 23:27
Verwijderd
Woonde je maar in de buurt van Amsterdam, egon. Dan mocht je afgelopen twee semesters met me mee naar een vak dat ik heel kut vind, maar dat jij waarschijnlijk juist heel tof gevonden had. Vol met gepraat over Lacan enzo.
Advertentie
Oud 26-01-2011, 23:28
Uice
Uice is offline
Citaat:
Oh, oke!
Sorry hoor!
Verwijderd
Citaat:
Ik vind vooral dat de simpele studies ingekort moeten worden, zou een hoop geld schelen. Rechten en geschiedenis bijvoorbeeld kunnen toch prima in twee jaar, als het al niet minder is.
Hoe kun jij in hemelsnaam weten of zoiets makkelijk is
Uice
Uice is offline
Nu ga ik een kaassoufflé bakken, want dat lust ik wel.
Batave
Batave is offline
Citaat:
Onze eerstejaars zijn stuk voor stuk debielen, daar moet je niet op afgaan. Die vinden zelfs hun schoenveters strikken moeilijk. Letterlijk driekwart (!) stopt in hun eerste jaar. Een jongen die ik van de introductieweek kende stopte zelfs halverwege het allereerste college. In de pauze.
Oud 26-01-2011, 23:30
Verwijderd
Citaat:
Sorry hoor!
zeg hallo, daar hoef ik geen sorry voor!
Verwijderd
Slapen nu maar. Morgen weer om 7 uur door de AH wandelen.
Verwijderd
Oh fuck, mijn wekker gaat ook over 5 uur
Oud 26-01-2011, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Nu ga ik een kaassoufflé bakken, want dat lust ik wel.
Een biologische?
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Werktuigbouwkunde. Maar bij methodologie weet je eigenlijk alles wat je moet weten. Hoe het vroeger ging en al die andere onzin vinden we niet belangrijk
Het gaf al een hoop tumult toen de docent een keer verkondigde dat met 1 tegenvoorbeeld de gehele thermodynamica onderuit ging. Er was 1 iemand en die draaide helemaal door
Hoe herkenbaar. Het menselijk lichaam zit zo complex in elkaar dat ik volgens mij bij elk vak wel zoiets te horen kreeg Levert meestal wel een leuke discussie op, dat dan weer wel. Meestal kwam er dan weer een extra stukje kennis waardoor het toch weer klopte.
Verwijderd
Citaat:
Oh fuck, mijn wekker gaat ook over 5 uur
*boks*
Oud 26-01-2011, 23:32
Uice
Uice is offline
Citaat:
Een biologische?
Ja. Van PUUR & EERLIJK, hoe irritant ik die merknaam ook vind.

"Pas op, de vulling kan heet zijn", staat er op de verpakking. Alsof het niet de bedoeling is.
Oud 26-01-2011, 23:32
Batave
Batave is offline
Mijn wekker gaat niet .. of misschien wel. Brb even uitzetten.
Oud 26-01-2011, 23:33
Verwijderd
De man bij wie ik moest solliciteren voor mijn hersenloze-maar-toch-mediagerelateerde bijbaantje heeft het verkeerde emailadres opgegeven in z'n advertentie, bleek vanmiddag Ik vond het al lang duren voor ik antwoord kreeg. Nu heb ik met creatief googlen het juiste adres bemachtigd en opnieuw gesolliciteerd.
Oud 26-01-2011, 23:33
Verwijderd
Eerst nog maar een beetje lezen. Ben eindelijk in Figuranten van Grunberg begonnen. Dat ik dat nog nooit eerder gedaan heb <3
Oud 26-01-2011, 23:34
Uice
Uice is offline
Citaat:
zeg hallo, daar hoef ik geen sorry voor!
Goed dan.

Maar ik weet nooit wat ik moet als mensen 'oh, oké' zeggen.
Verwijderd
ik moet mijn wekker zetten omdat ze vroeg bellen met de resultaten voor het bloedjeshormoonspiegelgebeurenonderzoek. En ik wil niet slaapdronken de telefoon opnemen en vervolgens vergeten wat ze vertellen.
Verwijderd
Ik ben plannen aan het beramen voor Mickel bitchslap part deux.
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
De man bij wie ik moest solliciteren voor mijn hersenloze-maar-toch-mediagerelateerde bijbaantje heeft het verkeerde emailadres opgegeven in z'n advertentie, bleek vanmiddag Ik vond het al lang duren voor ik antwoord kreeg. Nu heb ik met creatief googlen het juiste adres bemachtigd en opnieuw gesolliciteerd.
Als ik jou zo hoor zou ik je niet aannemen
Oud 26-01-2011, 23:35
Verwijderd
Citaat:
Woonde je maar in de buurt van Amsterdam, egon. Dan mocht je afgelopen twee semesters met me mee naar een vak dat ik heel kut vind, maar dat jij waarschijnlijk juist heel tof gevonden had. Vol met gepraat over Lacan enzo.
Misschien moet ik maar daar gaan studeren, als ik hier klaar ben, over een half jaar.
Oud 26-01-2011, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Ik ben plannen aan het beramen voor Mickel bitchslap part deux.
Waar heeft ie het nu weer aan verdiend?!
Oud 26-01-2011, 23:37
Batave
Batave is offline
Ik vind stoelgang zo'n stom woord.
Oud 26-01-2011, 23:38
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik vind stoelgang zo'n stom woord.
Nee man. Stoelgang, prachtig woord. Hoe is het met je stoelgang?
Oud 26-01-2011, 23:38
Uice
Uice is offline
Vrouwen hebben het daar altijd over.
Oud 26-01-2011, 23:40
Verwijderd
Citaat:
Waar heeft ie het nu weer aan verdiend?!
Nog nergens aan. Maar het is weer tijd voor een nieuwe weddenschap, ik heb de smaak te pakken
Oud 26-01-2011, 23:41
Uice
Uice is offline
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1825658
Oud 26-01-2011, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Als ik jou zo hoor zou ik je niet aannemen
Nou, gelukkig ben jij niet de sollicitatieman dan, he Want de sollicitatieman weet zelf ook wel dat het hersenloos werk is. Onmisbaar, maar hersenloos. Zelfs mijn geestelijk gehandicapte broertje zou het kunnen doen, behalve dat hij zich waarschijnlijk zou gaan vervelen, omdat één van de onderdelen van het werk is dat je telkens een uur moet wachten voor je verder kan.

Citaat:
Misschien moet ik maar daar gaan studeren, als ik hier klaar ben, over een half jaar.
Doen Hoewel je dan wel je gave kamer kwijtraakt, dat zou zonde zijn.
Oud 26-01-2011, 23:43
Verwijderd
Citaat:
Nog nergens aan. Maar het is weer tijd voor een nieuwe weddenschap, ik heb de smaak te pakken
Jullie doen de slapbet?
Oud 26-01-2011, 23:43
Verwijderd
Citaat:
Jullie doen de slapbet?
Oud 26-01-2011, 23:44
Verwijderd
Ik heb nu alle afleveringen van How I Met Your Mother gezien, zes seizoenen, maar ik weet nog steeds de namen van de hoofdpersonages niet uit m'n hoofd. Selectief geheugen ftw Het werkt mijn amusementshedonisme mooi in de hand.
Oud 26-01-2011, 23:46
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Aangezien het net nog over filosofie en pretstudies ging wil ik nog even deze dingetjes posten:

1)

en 2)
http://scruplesthecat.tumblr.com/pos...-person-in-the

Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Nou, gelukkig ben jij niet de sollicitatieman dan, he Want de sollicitatieman weet zelf ook wel dat het hersenloos werk is. Onmisbaar, maar hersenloos. Zelfs mijn geestelijk gehandicapte broertje zou het kunnen doen, behalve dat hij zich waarschijnlijk zou gaan vervelen, omdat één van de onderdelen van het werk is dat je telkens een uur moet wachten voor je verder kan.

Doen Hoewel je dan wel je gave kamer kwijtraakt, dat zou zonde zijn.
Wat voor werk is het dan eigenlijk?
Verwijderd
ohja, mijn kamer. Nee dan ga ik wel iets leuks in Tilburg studeren.

Ik zit te denken, misschien ga ik een fotografisch dagboek bijhouden. Ik ben over twintig jaar vast blij dat ik dat heb gedaan.
Oud 26-01-2011, 23:48
Verwijderd

Spoiler
Oud 26-01-2011, 23:49
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Spoiler
sort sol!
Oud 26-01-2011, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Wat voor werk is het dan eigenlijk?
Jaja, eerst wil je me bij voorbaat al niet aannemen en nu wil je opeens weten wat voor werk het is! Zo werkt het niet, meneertje Daboman
Oud 26-01-2011, 23:53
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Jaja, eerst wil je me bij voorbaat al niet aannemen en nu wil je opeens weten wat voor werk het is! Zo werkt het niet, meneertje Daboman
Je hebt wel lange tenen
Oud 26-01-2011, 23:56
Verwijderd
Je moest 'ns weten
Oud 26-01-2011, 23:57
Verwijderd
mijn tenen zijn net vingers, lang en dun.

edit: ja nee oke natuurlijk zijn er ook dikke vingers.
Oud 26-01-2011, 23:59
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Je moest 'ns weten [afbeelding]
Ik kan het me zowat niet voorstellen. Hoe kan dat nou
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb dikke babyvingers (schijnt), maar ik heb ook apentenen waarmee ik vanalles kan oppakken en een Vulcan Salute kan doen.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb dikke babyvingers (schijnt), maar ik heb ook apentenen waarmee ik vanalles kan oppakken en een Vulcan Salute kan doen.
Haha omg
Oud 27-01-2011, 00:00
Verwijderd
Bedtijd, trusten
Oud 27-01-2011, 00:01
Verwijderd
welterusten sann!
Oud 27-01-2011, 00:02
Verwijderd
Citaat:
Daar ben ik wel een beetje jaloers op want ik kan mijn tenen niet buigen. Tenminste, ze kunnen wel buigen, onder druk. Het is niet alsof ze van staal zijn. Maar ik kan ze bijna niet wiebelen.
Oud 27-01-2011, 00:05
Batave
Batave is offline

Citaat:
Ik heb nu alle afleveringen van How I Met Your Mother gezien, zes seizoenen, maar ik weet nog steeds de namen van de hoofdpersonages niet uit m'n hoofd. Selectief geheugen ftw Het werkt mijn amusementshedonisme mooi in de hand.
Het zijn er maar 5. Ted, Barney, Marshall, Lily en Robin. Dat kostte me meer moeite dan ik had verwacht.
Oud 27-01-2011, 00:05
Noedelhap
Noedelhap is offline
Hm interessant gekabbel hier over studies en stoelgang
Oud 27-01-2011, 00:06
Verwijderd
wat doet het internet toch met me. nu maak ik weer foto's van voeten
Oud 27-01-2011, 00:06
Uice
Uice is offline
Ik vind het maar zorgelijk dat zo veel mensen daar naar kijken.
Oud 27-01-2011, 00:07
Batave
Batave is offline
How I Met Your Mother?

Regels voor berichten