Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2011, 11:59
Uice
Uice is offline
Dit soort dingen:

Vanaf 7:50 ongeveer.

-------------------------------------------------------------------

Als ik mijn mobieltje kwijt ben, probeer ik het vaak te CTRL-F-en.

Daarna bedenk ik dat ik mezelf op kan bellen.

Als ik iets teken op papier en ik zet een streep verkeerd, probeer ik weleens te CTRL-Z-en.

Als het internet het niet doet, wil ik een oplossing googelen.
Oud 01-02-2011, 11:59
Verwijderd
IQ-test maken.

Oh en als ik op papier schrijf, heb ik steeds de neiging om het op te slaan.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2011, 12:36
Verwijderd
De gedachte;'Oh ja, dan bel ik mezelf toch even!' als ik iets kwijt ben... wat dan ook, van sleutels tot een bolletje wol. Ja, dat werkt leuk als je je mobiele telefoon kwijt bent, maar dus niet bij andere dingen En ik heb mezelf dus inderdaad eens gebeld toen ik m'n rekenmachine kwijt was, toen hoorde ik m'n telefoon overgaan en dacht ik;'HA! Daar ligt 'ie... wait... wat? ... ˛ '
Met citaat reageren
Oud 01-02-2011, 12:55
Carn
Carn is offline
ik klik vaak in paint.net of photoshop op buttons in screenshots van software waar ik mee bezig ben
Oud 01-02-2011, 13:36
Verwijderd
Alle woorden met een hoofdletter typen.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2011, 13:42
Uice
Uice is offline
Zo gaat dat met titels, mevrouwtje rode klats.
Oud 01-02-2011, 14:00
Noedelhap
Noedelhap is offline
Elke keer als ik een "Map Omhoog" wil in een Open File-venstertje, druk ik per ongeluk op "Nieuwe Map" ernaast

Excuus: Welke lul zet daar dan ook die knop neer
Met citaat reageren
Oud 01-02-2011, 14:40
Verwijderd
Oh ik weet er een: geen geavanceerder plaatjesbewerkingsprogramma dan Paint kunnen gebruiken en na miljoen jaar nog steeds niet uitgevonden hebben hoe je een vrijevormselectie kunt verslepen/copypasten ZONDER een wit vierkant eromheen ;x;x;x;x;x;x;x
Met citaat reageren
Oud 01-02-2011, 15:09
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ctrl z wil ik ook wel eens doen ja.

En als ik op een gewone pc zit, scroll ik wel eens naar beneden als ik naar boven wil (door iPhone gebruik) en dan ben ik oprecht verbaasd waarom het niet doet wat ik wil
Met citaat reageren
Oud 01-02-2011, 15:23
Nona
Nona is offline
Ter achtergrond: we hebben een paar vrienden die we in de vriendengroep vaak Vati en Mutti noemen (sinds ze vertelden dat ze aan kinderen wilden beginnen). Vorig jaar is hun eerste zoon geboren, we verwachten over niet heel veel tijd de aankondiging van de tweede.
Nu had ik dus met mijn vriend een flauw gesprek waarin ik op een zeker moment opmerkte: "Ja, ze hebben nog maar vier kinderen. Uh... Vijf!" Wie vergat ik? Ja hoor, hun eigen koter.
Oud 01-02-2011, 15:40
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Ik kan niet lang blijven zitten aan een tafel. Schilderen/tekenen doe ik sowieso altijd staand bij de tafel, maar ook eten vind ik veel fijner staand in sommige gevallen. Mongool.
Oud 01-02-2011, 17:46
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik doe altijd het licht uit als ik de badkamer uitloop, ook als er nog iemand (lees: Pip) aanwezig is.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2011, 17:46
Verwijderd
M'n bril ophijsen terwijl ik m'n lenzen in heb.

edit: Gelukkig heb ik inmiddels een "OH KAK LENZEN IN"-vloeiende overgang gevonden waardoor het een soort van bewuste schijnbeweging/vertraging lijkt voor de facepalm. Nu facepalm ik dus at random en zonder reden. Gelukkig is dat altijd nog minder debiel dan iemand z'n onzichtbare bril zien ophijsen.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2011, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Elke keer als ik een "Map Omhoog" wil in een Open File-venstertje, druk ik per ongeluk op "Nieuwe Map" ernaast

Excuus: Welke lul zet daar dan ook die knop neer
jajjjajajja in die categorie, bij mij zit 'verwijderen' net boven of onder 'snelkoppelingen maken'. Dus in plaats van dat het bestand dan oprot, staat het er opeens dubbel
Met citaat reageren
Oud 01-02-2011, 17:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Als eten niet door elkaar hoort (zoals kip kerrie), moet het ook niet tegen elkaar aanliggen ofzo, want dan eet ik eromheen.

En ik ga niet uit bed als mijn wekker niet op een "rond" getal staat. 5, 10, 15. Maar 18 mag wel en 21 ook /autist
Met citaat reageren
Oud 01-02-2011, 18:12
Verwijderd
Amg, ik had gisteren exact hetzelfde topic bedacht, ook naar aanleiding van dat stukje uit Louis z'n show. En naar aanleiding van iets wat ik deed, maar ik weet niet meer wat het was.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2011, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Ik doe altijd het licht uit als ik de badkamer uitloop, ook als er nog iemand (lees: Pip) aanwezig is.
Oh ja, dat doe ik ook

En ik scroll altijd als een idioot naar beneden als ik iets heb gepost via zo'n groot scherm. Maar ik weet niet waarom.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2011, 19:11
Verwijderd
ik zoek in real-life wel ns naar die knop om het laatst gebeurde ongedaan te maken, jammer dat ie niet bestaat
Met citaat reageren
Oud 01-02-2011, 19:18
Signy
Signy is offline
helemaal in paniek raken omdat ik mn lenzen in mn ogen niet kan vinden, en dan 2 sec later tot de ontdekking komen dat ik mn lenzen helemaal niet in heb.
Oud 01-02-2011, 20:07
Verwijderd
Citaat:
helemaal in paniek raken omdat ik mn lenzen in mn ogen niet kan vinden, en dan 2 sec later tot de ontdekking komen dat ik mn lenzen helemaal niet in heb.
Ik heb wel eens dat ik 's ochtends m'n lenzen uit probeer te doen ipv in, dus zit ik zo te plukken in m'n oog
Met citaat reageren
Oud 01-02-2011, 20:34
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
Ik heb wel eens dat ik 's ochtends m'n lenzen uit probeer te doen ipv in, dus zit ik zo te plukken in m'n oog
Same achteraf raar dat ik nog leef, ik heb echt als een beest lopen plukken.
Oud 01-02-2011, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Same achteraf raar dat ik nog leef, ik heb echt als een beest lopen plukken.
Ik ook, echt duwen ook. 'Stomme lens, laat LOS! ' Duwen op je oogbol voelt wel leuk
Met citaat reageren
Oud 01-02-2011, 20:49
Röps
Röps is offline
Citaat:
Bij de badkamer doe ik de deur nooit dicht, dus hoeft het licht niet aan. Als ik de badkamer uit ga trek ik alleen wel altijd automatisch aan het touwtje
Met citaat reageren
Oud 01-02-2011, 21:15
Signy
Signy is offline
Citaat:
Ja dit dus ja "lens kom nouuuuu ik heb haast, heey wait waar is mn lens????? hmmmm ohja in het bakje"
Oud 01-02-2011, 22:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Op m'n werk:
Net 10 minuten bezig zijn met slagroom in flessen gieten en dan de dop er op moeten schroeven... En dat dan de dop er niet goed op wil draaien en dat ik dan de fles schuin hou, omdat ik dan even denk dat het dan wel lukt... en dan een liter slagroom over m'n schoenen heen gooien.
Oud 01-02-2011, 22:58
Verwijderd
ik kan al de hele week niet een kop thee naar mijn kamer brengen zonder mun handen te verbranden. Ik doe die thee kjes namelijk altijd veel te vol
Oke, luiheid XD
Met citaat reageren
Oud 01-02-2011, 23:35
Verwijderd
Herinner me wel eens dat ik een potlood zocht, was er gek van geworden WAAR IS DAT DING?!

In m'n hand.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2011, 23:36
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Herinner me wel eens dat ik een potlood zocht, was er gek van geworden WAAR IS DAT DING?!

In m'n hand.
Ja, lame is dat echt een facepalm momentje als je erachter komt.
Oud 01-02-2011, 23:46
Annetteketet
Annetteketet is offline
Wat een hoop mensen met het syndroom van down hier zeg, en jullie gaan allemaal gewoon naar school dus? Wauwie
Met citaat reageren
Oud 01-02-2011, 23:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Wat een hoop mensen met het syndroom van down hier zeg, en jullie gaan allemaal gewoon naar school dus? Wauwie
Oud 01-02-2011, 23:48
Annetteketet
Annetteketet is offline
Nou die middelvinger dat hoeft ook niet hoor...
Met citaat reageren
Oud 01-02-2011, 23:55
Uice
Uice is offline
Citaat:
Nou die middelvinger dat hoeft ook niet hoor...
Oud 01-02-2011, 23:56
Verwijderd
ik forum
Met citaat reageren
Oud 02-02-2011, 00:16
Jefar
Jefar is offline
Dat ik op zoek Ben naar mijn pen terwijl ik hem gewoon in mijn hand heb
Met citaat reageren
Oud 02-02-2011, 00:25
Verwijderd
Citaat:

In m'n hand.
ja in die categorie, potlood kwijt, zoeken achter mijn oor. Uren later valt dat ding opeens achter mijn andere oor vandaan recht onder de kachel waar ik niet bij kan. Stomme gigantische oren.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2011, 01:37
Verwijderd
Citaat:
ja in die categorie, potlood kwijt, zoeken achter mijn oor. Uren later valt dat ding opeens achter mijn andere oor vandaan recht onder de kachel waar ik niet bij kan. Stomme gigantische oren.

Ben geen achter de oren stopper. Liever alles in het borstzakje en als je voorover bukt alles net zo mooi op de grind klettert.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2011, 12:05
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ctrl+z doe ik ook de hele tijd. Bij tekeningen, maar ook als ik een quest weggooi in world of warcraft of een muur scheef zet bij de sims. Of als ik teveel zout heb gebruikt in het eten. Toen ik een keer een hele dag sims had gespeeld en daarna het fornuis ging schoonmaken, bedacht ik eerst dat ik hem wel kon upgraden tot self-cleaning. Maar dat kan niet want ik woon niet in de sims 3. JAMMER!

Ik voel me ook wel een mongool als ik een tic heb op straat, en dat probeer ik dan onopvallend te doen, waardoor het op een groetend knikje lijkt, en mensen me dan at random teruggroeten. ALS IEMAND IN EEN ROLSTOEL ZIT GA JE TOCH OOK NIET TERUGROLLEN. jezus. Maar goed, dat is geen chromosoomafwijking maar een communicatiefout in mijn hoofd. Voelt soms best hetzelfde though
Met citaat reageren
Oud 02-02-2011, 12:07
Verwijderd
Met de Sims gebruik ik altijd de toetsen 1, 2 en 3 om te versnellen. Als ik dan iets anders doe op de computer, bv. internetten, druk ik ook wel eens op 3 om het te versnellen
Met citaat reageren
Oud 02-02-2011, 12:15
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
oooh ja inderdaad heel irritant

de sims is heel gevaarlijk. Ik wilde ook een keer bij mijn vis doen 'feed all fish on lot', maar helaas, ik moest apart naar het aquarium lopen.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2011, 12:16
Tink*
Tink* is offline
Ik doe ook altijd het licht uit als ik de badkamer uitloop, ook al is mijn vriend er nog. Ik trek eigenlijk altijd aan het touwtje als ik binnenkom en eruit ga, dus ook als het licht al aan is en ik kom binnen, dan doe ik het uit.

Oh en ik heb heel vaak dat ik een programma op mijn computer wil openen, dat ik dan google open en het intyp.
Oud 02-02-2011, 15:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
5 wekkers zetten en dan m'n telefoon blijkbaar uit bed flikkeren (van 2 meter hoog) en dan gewoon doortukken en me keihard verslapen.
Oud 02-02-2011, 15:58
Em.
Em. is offline
Ik ging vandaag, bij natuurkunde, een formule zoeken in m'n etui. Ik had trouwens mijn rekenmachine nodig, want daar staan alle formules in.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2011, 20:31
Carn
Carn is offline
naar een livestream van journaal24 kijken en vooruit willen spoelen : (
Oud 02-02-2011, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 02-02-2011, 22:38
Verwijderd
ik heb een cd waarin ook een dvd zit dus dat plastic waar een normale cd op zit kon je nog open trekken en daar zat dan de dvd. Pak ik een cd van dezelfde artiesten en trek ik dat plastic open, verkeerde cd.... Dit was geen dubbelzijdige cd . Oeps...
Met citaat reageren
Oud 02-02-2011, 22:45
Verwijderd
Citaat:
naar een livestream van journaal24 kijken en vooruit willen spoelen : (
Dat heb ik ook wel eens ja.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2011, 22:47
Geel
Geel is offline
Duisent uur achter de computer zitten, maar voordat ik ga slapen niet even naar de roosterwijzigingen kijken waardoor ik de volgende dag een veel te zware tas heb.
Oud 02-02-2011, 22:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Soms wil ik roken, maar heb ik ergens het idee dat ik hem net heb uitgemaakt. En soms weet ik het echt niet meer. Dan rook ik er toch maar 1, voor de zekerheid
Met citaat reageren
Oud 02-02-2011, 22:55
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ongeveer 10 minuten na het tandenpoetsen opnieuw naar de badkamer lopen en tandpasta op je borstel doen en in je mond steken.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2011, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Met de Sims gebruik ik altijd de toetsen 1, 2 en 3 om te versnellen. Als ik dan iets anders doe op de computer, bv. internetten, druk ik ook wel eens op 3 om het te versnellen
Dit heb ik ook ja.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten