Advertentie | |
|
![]() |
|
helemaal in paniek raken omdat ik mn lenzen in mn ogen niet kan vinden, en dan 2 sec later tot de ontdekking komen dat ik mn lenzen helemaal niet in heb.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Op m'n werk:
Net 10 minuten bezig zijn met slagroom in flessen gieten en dan de dop er op moeten schroeven... En dat dan de dop er niet goed op wil draaien en dat ik dan de fles schuin hou, omdat ik dan even denk dat het dan wel lukt... en dan een liter slagroom over m'n schoenen heen gooien. ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ben geen achter de oren stopper. Liever alles in het borstzakje en als je voorover bukt alles net zo mooi op de grind klettert. |
![]() |
|
ctrl+z doe ik ook de hele tijd. Bij tekeningen, maar ook als ik een quest weggooi in world of warcraft of een muur scheef zet bij de sims. Of als ik teveel zout heb gebruikt in het eten. Toen ik een keer een hele dag sims had gespeeld en daarna het fornuis ging schoonmaken, bedacht ik eerst dat ik hem wel kon upgraden tot self-cleaning. Maar dat kan niet want ik woon niet in de sims 3. JAMMER!
Ik voel me ook wel een mongool als ik een tic heb op straat, en dat probeer ik dan onopvallend te doen, waardoor het op een groetend knikje lijkt, en mensen me dan at random teruggroeten. ALS IEMAND IN EEN ROLSTOEL ZIT GA JE TOCH OOK NIET TERUGROLLEN. jezus. Maar goed, dat is geen chromosoomafwijking maar een communicatiefout in mijn hoofd. Voelt soms best hetzelfde though ![]() |
![]() |
|
Ik doe ook altijd het licht uit als ik de badkamer uitloop, ook al is mijn vriend er nog. Ik trek eigenlijk altijd aan het touwtje als ik binnenkom en eruit ga, dus ook als het licht al aan is en ik kom binnen, dan doe ik het uit.
![]() Oh en ik heb heel vaak dat ik een programma op mijn computer wil openen, dat ik dan google open en het intyp. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Forumregels - fetisjes fizzle-fluffy | 467 | 26-11-2015 21:14 | |
De Kantine |
Pysaaigoras #1301 Miekje* | 500 | 03-02-2011 19:38 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Geloof - vervolg op 'De ontkrachting van het christendom' Verwijderd | 233 | 14-06-2010 22:20 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Omdat je een mongool bent... tiram | 19 | 15-07-2004 10:22 | |
Verhalen & Gedichten |
In de wachtrij voor een komkommer Shitonya | 3 | 22-04-2004 18:00 |