Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2011, 22:47
Verwijderd
Advertentie
Oud 09-02-2011, 22:48
Verwijderd
Ik vrolijk DK tenminste nog een beetje op met mijn huppelende kikkerava
Oud 09-02-2011, 22:49
Verwijderd
Ja, ik hou van je ava Sann!
Verwijderd
ik vind die jullie trimm niet moeten afvallen als fb, die is hier elke dag (of eigenlijk nacht ) actief aan het posten. Is ook de enige die ik mensen openlijk streng zie toespreken.
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik hou van je ava Sann!
Ik niet echt, maar ook weer wel.

Ik hou niet van bewegende ava's, maar deze is wel weer grappig.
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk vind ik dat stiekem wel erg weinig. Niet erg ofzo, van mij hoeft een fb niet per se supervaak te posten zolang er goed gemodereerd wordt, maar wel frappant dat juist de fb's hier het minste zijn van iedereen.
Frapanter vind ik dat er sommige fb's op andere fora worden aangesteld die helemaal niks van het forum af weten. Je zou bijvoorbeeld bij N&A verwachten dat ze bekend zouden zijn met diverse discussietechnieken, maar dat blijkt niet zo te zijn. Ik kreeg een waarschuwing voor offtopic posten toen ik zei: 'Wilders heeft blond haar' als reactie op iemand die op mijn stukje reageerde met: Wilders is een politicus, geen filmmaker. Deze reactie was kennelijk wel ontopic
Verwijderd
Citaat:
ik vind die jullie trimm niet moeten afvallen als fb, die is hier elke dag (of eigenlijk nacht ) actief aan het posten. Is ook de enige die ik mensen openlijk streng zie toespreken.
Doen we toch ook juist niet
Oud 09-02-2011, 22:50
Verwijderd
Citaat:
We zeggen juist dat Trimm heilig is
Oud 09-02-2011, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Doen we toch ook juist niet
nou net werd er gesproken van 'alle fb's op dk' enzo.
Oud 09-02-2011, 22:51
Verwijderd
Ik ga slapen, trusten
Verwijderd
Trentemøller is bevestigd als eerste Lowlands act!
Verwijderd
Citaat:
We zeggen juist dat Trimm heilig is
oh oke sorry
helemaal mee eens overigens. Haar wil ik dienen
Verwijderd
Citaat:
Ik kreeg een waarschuwing voor offtopic posten toen ik zei: 'Wilders heeft blond haar' als reactie op iemand die op mijn stukje reageerde met: Wilders is een politicus, geen filmmaker. Deze reactie was kennelijk wel ontopic
Ja, belachelijk.
Verwijderd
Citaat:
Dat zegt iedereen toch ook? Trimm is de enige fb die ik op dit moment echt goed vind!
Verwijderd
Citaat:
Neh, we hebben juist gezegd dat Trimm wel post, maar dat 3/4 forumbazen zelden tot nooit (zichtbaar) aanwezig zijn.
Verwijderd
Citaat:
oh oke sorry
helemaal mee eens overigens. Haar wil ik dienen
Verwijderd
Citaat:
Ik heb er expres bij gezegd 'behalve Trimm', qua aanwezig zijn.
Oud 09-02-2011, 22:52
Lorelei
Lorelei is offline
Nu ga ik écht naar bed! Daaag.

En sann, ik hou je eraan!
Oud 09-02-2011, 22:52
Verwijderd
Ik heb het iig een paar dagen geleden al op admin neergelegd bij deze weten jullie dat dus.
Nu ga ik echt slapen.
Oud 09-02-2011, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Ik ga slapen, trusten
trusten boo
Oud 09-02-2011, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Trentemøller is bevestigd als eerste Lowlands act!
Oeh, er komen dus al namen door!
Trentemoller moet ik maar eens leren kennen onderhand
Oud 09-02-2011, 22:54
Verwijderd
Slaap lekker
Oud 09-02-2011, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Men Without Hats, die moet men leren kennen onderhand, verdeurie!
Oud 09-02-2011, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Voorlopig nog maar 1
Oud 09-02-2011, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Voorlopig nog maar 1
Ja, maar goed, dat is een begin
Advertentie
Oud 09-02-2011, 22:57
Verwijderd
Mijn aardbeien en tomatenplantjes kiemen nog steeds niet
Oud 09-02-2011, 22:57
Verwijderd
Oh wacht, volgens mij ontdek ik net 1 klein groen stengeltje in mijn bloempotje
Oud 09-02-2011, 22:59
Verwijderd
Trentemoller is HEERLIJK <3
Oud 09-02-2011, 23:00
Verwijderd
Aaah het is al 5 dagen zer00s heroes week op 3fm, nu heb ik het grootste gedeelte al gemist
Oud 09-02-2011, 23:01
Verwijderd
Ik heb weer al de hik
Oud 09-02-2011, 23:02
Picidae
Picidae is offline
Ik snap dat jullie geïrriteerd zijn door niet aanwezige mods, maar ik snap de link met de inactiviteit toch niet zo goed, is het hun taak de boel in beweging te houden? De lagere activiteit van de moderators is een ander probleem dan de lage activiteit in de topics volgens mij.

moderator bashing gaat verder onder deze streep
Oud 09-02-2011, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Ik snap dat jullie geïrriteerd zijn door niet aanwezige mods, maar ik snap de link met de inactiviteit toch niet zo goed, is het hun taak de boel in beweging te houden? De lagere activiteit van de moderators is een ander probleem dan de lage activiteit in de topics volgens mij.

moderator bashing gaat verder onder deze streep
Oud 09-02-2011, 23:10
Picidae
Picidae is offline
Bij de meeste fora betekend veel posts en activiteit ook meer kans op modstatus?
Wanneer zo iemand dan mod wordt dan is diegene een tijdje trots op zijn/haar titel, maar daarna wordt het sleur en ook wel een soort van "verplichting".

En verder telt natuurlijk dat die moderators er na een tijdje flauw van zijn, net zoals ieder ander lid, de meeste leden blijven toch niet zo heel lang hangen. Gewoon het modbestand verfrissen en kijken hoe je de activiteit op het forum wat leven kunt inblazen.
Oud 09-02-2011, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Bij de meeste fora betekend veel posts en activiteit ook meer kans op modstatus?
Wanneer zo iemand dan mod wordt dan is diegene een tijdje trots op zijn/haar titel, maar daarna wordt het sleur en ook wel een soort van "verplichting".

En verder telt natuurlijk dat die moderators er na een tijdje flauw van zijn, net zoals ieder ander lid, de meeste leden blijven toch niet zo heel lang hangen. Gewoon het modbestand verfrissen en kijken hoe je de activiteit op het forum wat leven kunt inblazen.
Ehm, de meeste (actieve) leden komen hier al jaren.
Verwijderd
nou wat mij vooral opvalt aan de fb's is dat ze vriendjes zijn met andere fb's en lekker bruine armpjes halen. Eigenlijk net als in de echte wereld met managers

en dan heb ik het nu over een bepaald kliekje van fb's trouwens, van wie de namen me wel duidelijk lijken.
Verwijderd
Over een jaar zit ik hier 10 jaar, omg
Oud 09-02-2011, 23:13
Verwijderd
Citaat:
nou wat mij vooral opvalt aan de fb's is dat ze vriendjes zijn met andere fb's en lekker bruine armpjes halen. Eigenlijk net als in de echte wereld met managers

en dan heb ik het nu over een bepaald kliekje van fb's trouwens, van wie de namen me wel duidelijk lijken.
Tuurlijk is dat zo, het is veel makkelijker als de fb's het elkaar niet moeilijk maken en allemaal ongeveer dezelfde mening hebben
Oud 09-02-2011, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Over een jaar zit ik hier 10 jaar, omg
huhu ik ook over een half jaar
Oud 09-02-2011, 23:15
Verwijderd
en missy haar afwezigheid hier wordt trouwens al jaren besproken, maar kennelijk doet ze er nooit wat mee. Heb ook niet echt het idee dat ze hier met iemand aansluiting heeft.
Oud 09-02-2011, 23:16
Picidae
Picidae is offline
Citaat:
Ehm, de meeste (actieve) leden komen hier al jaren.
Nou dan hebben jullie toch gewoon gelijk en moeten er nieuwe mods komen , ik denk trouwens dat het bovengenoemde ook de reden is dat het hier minder actief raakt? Het lijkt mij voor een buitenstaander vrij moeilijk om in te haken op jullie veredelde msn gesprekken, waar jullie regelmatig praten over dingen die een buitenstaander waarschijnlijk echt helemaal niets zeggen.
Oud 09-02-2011, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Nou dan hebben jullie toch gewoon gelijk en moeten er nieuwe mods komen , ik denk trouwens dat het bovengenoemde ook de reden is dat het hier minder actief raakt? Het lijkt mij voor een buitenstaander vrij moeilijk om in te haken op jullie veredelde msn gesprekken, waar jullie regelmatig praten over dingen die een buitenstaander waarschijnlijk echt helemaal niets zeggen.
Mwa dat zou kunnen ja maar over het algemeen zijn we juist heel lief voor nieuwkomers (Ik ben zelf ook 5 jaar weggeweest en kende niemand die hier postte, maar had binnen no time aansluiting, en inmiddels hoort een deel van de mensen die hier post ook tot mijn irl vrienden met wie ik vaak bier ga drinken enzo).
Oud 09-02-2011, 23:24
Verwijderd
Citaat:
en missy haar afwezigheid hier wordt trouwens al jaren besproken, maar kennelijk doet ze er nooit wat mee. Heb ook niet echt het idee dat ze hier met iemand aansluiting heeft.
Nja, het boeit me verder ook niet heel veel, maar ik zou het leuker vinden als onze fb's allemaal als Trimm waren en gewoon actief mee zouden posten en eens in de zoveel tijd op een meet zouden verschijnen
Oud 09-02-2011, 23:25
Carn
Carn is offline
zo, voetbal, top gear, bier en metalpraat; veel mannelijker kan bijna niet!
Verwijderd
Ik zal wel weer een emotioneel wrak zijn, maar vinden jullie de Oud en Nieuw-klok ook altijd zo'n geweldig moment? <3

Om alles van het afgelopen jaar weer terug te zien?

Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat er hier in het saaitopic juist ruimte is voor iedereen en alle soorten gesprekken. Jammer dat men het ziet als hoogdrempelig.
Je hebt natuurlijk altijd wel kliekjes en mensen die wat meer met elkaar omgaan, maar er worden hier niet mensen opzettelijk genegeerd ofzo, en zeker niet als ze nieuw zijn want dat roept bij veel mensen meestal wel vragen op
Oud 09-02-2011, 23:26
Verwijderd
Dat DK dood aant bloeden is heeft natuurlijk wel meer factoren. Een daarvan is het beleid.

Maargoed, jullie hebben natuurlijk gelijk dat Trimm de enige actieve forumbaas is.
Oud 09-02-2011, 23:27
Verwijderd
Weten jullie wat echt geniaal is? Ik zit altijd te whinen dat ik ritme moet kweken omdat ik om half 6 opmoet enzo, maar nu moet ik vrijdag een nacht doorhalen, dus nu kan ik de aankomende twee nachten genant laat naar bed, want dat past nu in m'n ritme
Verwijderd
Citaat:
Dat DK dood aant bloeden is heeft natuurlijk wel meer factoren. Een daarvan is het beleid.

Maargoed, jullie hebben natuurlijk gelijk dat Trimm de enige actieve forumbaas is.
Ach op DK mag inmiddels bijna meer dan op Onzin
Batave
Batave is offline
Even kijken hoe lang ik hier al lurk.
Verwijderd
wat zijn de andere factoren
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten