Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik snap dat jullie geïrriteerd zijn door niet aanwezige mods, maar ik snap de link met de inactiviteit toch niet zo goed, is het hun taak de boel in beweging te houden? De lagere activiteit van de moderators is een ander probleem dan de lage activiteit in de topics volgens mij.
moderator bashing gaat verder onder deze streep _______________ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Bij de meeste fora betekend veel posts en activiteit ook meer kans op modstatus?
Wanneer zo iemand dan mod wordt dan is diegene een tijdje trots op zijn/haar titel, maar daarna wordt het sleur en ook wel een soort van "verplichting". En verder telt natuurlijk dat die moderators er na een tijdje flauw van zijn, net zoals ieder ander lid, de meeste leden blijven toch niet zo heel lang hangen. Gewoon het modbestand verfrissen en kijken hoe je de activiteit op het forum wat leven kunt inblazen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je hebt natuurlijk altijd wel kliekjes en mensen die wat meer met elkaar omgaan, maar er worden hier niet mensen opzettelijk genegeerd ofzo, en zeker niet als ze nieuw zijn want dat roept bij veel mensen meestal wel vragen op ![]() |
![]() |
|
|