Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2011, 23:23
Verwijderd
Volgens mij post ik nog wel redelijk hoor
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
huhuhu is lucky fb geweest?
vind je dat geil, ja?
Verwijderd
Ik weet niet hoor maar forumbazen hebben óók een leven
Oud 09-02-2011, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Wij niet hoor!!!

Misschien moet ik maar fb worden!
Zie je het voor je
Verwijderd
Citaat:
Doet Missy toch ook? No offence verder, maar het is wel opmerkelijk dat we 1 a 2 forumbazen hebben die hier alleen zijn als er iets te modereren valt.
Ja, van Missy vraag ik me ook ernstig af wat ze bijdraagt aan dit forum
Verwijderd
Citaat:
vind je dat geil, ja?
ontiegelijk.
Oud 09-02-2011, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Dat is toch niet het punt?
Oud 09-02-2011, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Wij niet hoor!!!

Zie je het voor je
Stef en sann als fb's
Oud 09-02-2011, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Wij niet hoor!!!

Zie je het voor je
Dan weet je wat je moet doen.

Citaat:
Ja, van Missy vraag ik me ook ernstig af wat ze bijdraagt aan dit forum
Jij verwacht dat elke forumbaas overal druk post.
Ze is plus en heeft veel meer dan alleen de kantine.
Verwijderd
Ik ben soms wel een gemene rellie, maar als forumbaas kan ik me best gedragen hoor, kom nou.
Verwijderd
Citaat:
En dus? Ik snap nooit zo het probleem daarvan. Als je ergens geen tijd meer voor hebt dan stop je toch met het geen wat voor jou de minste prioriteit heeft?
Verwijderd
Citaat:
Dat is toch niet het punt?
Er wordt soms gedaan van niet.
Oud 09-02-2011, 23:28
Verwijderd
ja want wij kunnen inderdaad met +- 40.000 posts met een strak gezicht zeggen dat forumbazen geen leven hebben
Oud 09-02-2011, 23:29
Verwijderd
Citaat:
En dus? Ik snap nooit zo het probleem daarvan. Als je ergens geen tijd meer voor hebt dan stop je toch met het geen wat voor jou de minste prioriteit heeft?
Er zit een verschil tussen geen tijd hebben en ook nog een sociaal leven hebben.

Plus jij hebt 3 jaar lang actief gepost als forumbaas zijnde?
Oud 09-02-2011, 23:29
Verwijderd
Citaat:
ja want wij kunnen inderdaad met +- 40.000 posts met een strak gezicht zeggen dat forumbazen geen leven hebben
Oud 09-02-2011, 23:30
Verwijderd
Totaal aantal berichten
84.115

mozeskriebel!
Oud 09-02-2011, 23:30
Verwijderd
Citaat:
Dan weet je wat je moet doen.

Jij verwacht dat elke forumbaas overal druk post.
Ze is plus en heeft veel meer dan alleen de kantine.
Het lijkt me niet raar om te verwachten dat een fb zijn/haar gezicht meer dan 1x per week (met dan meestal maar 1 post) laat zien.

Ik verwacht helemaal niet dat je overal druk post en ik verwacht ook niet dat je geen leven hebt, maar wat is de lol ervan fb te zijn van een forum waar je niet komt?
Oud 09-02-2011, 23:31
Verwijderd
Totaal aantal berichten
42.777
Verwijderd
Citaat:
Ik heb er maar 2600 hoor
Verwijderd
Oh nee maar volgens mij gebeurd dat ook wel hoor
Maar dan zou ik zeggen post een topic op beleidszaken.
Verwijderd
Citaat:
Het lijkt me niet raar om te verwachten dat een fb zijn/haar gezicht meer dan 1x per week (met dan meestal maar 1 post) laat zien.

Ik verwacht helemaal niet dat je overal druk post en ik verwacht ook niet dat je geen leven hebt, maar wat is de lol ervan fb te zijn van een forum waar je niet komt?
Het kan mij verder niks schelen hoor, ook. Alleen vreemd, dat precies de DK-fb's, behalve Trimm dan, hier niet zo vaak zijn.
Verwijderd
Citaat:
Er zit een verschil tussen geen tijd hebben en ook nog een sociaal leven hebben.

Plus jij hebt 3 jaar lang actief gepost als forumbaas zijnde?
Dat beweer ik toch ook niet. Sterker nog, ik zou je sociale leven ook voorrang verlenen op het forum. Maar dat betekent toch niet dat als dat zoveel tijd in beslag neemt dat het prima is om te stoppen als fb. Dat schijnt altijd een hele issue te zijn, met argumenten als: we hebben ook een leven. Dat is een geldig argument als ik eis dat je binnen 2 uur paraat staat, maar het gaat nu over de algemene aanwezigheid. Als je je dan beroept op je leven, dan is dat eerder een reden om te stoppen m.i. Niet dat je van mij weghoeft ofzo, het interesseert me vrij weinig. Ik vind alleen de verdediging: ik lees wel mee/heb ook een leven nogal zwak.
Oud 09-02-2011, 23:33
Verwijderd
Ik weet niet hoor maar volgens mij ben ik over het algemeen wel aanwezig.
Oud 09-02-2011, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Oh nee maar volgens mij gebeurd dat ook wel hoor
Maar dan zou ik zeggen post een topic op beleidszaken.
Mwa, ik heb niet zoveel vertrouwen in beleidszaken.
Oud 09-02-2011, 23:35
Verwijderd
Citaat:
O, geen idee, maar waarom zeg je dan dat je vooral meeleest?
Verwijderd
Citaat:
inderdaad, heb zelf het idee dat je daar nu juist niet moet zijn, met een issue
Verwijderd
Citaat:
Het kan mij verder niks schelen hoor, ook. Alleen vreemd, dat precies de DK-fb's, behalve Trimm dan, hier niet zo vaak zijn.
Eens.

Citaat:
Dit gaat niet specifiek over jou hoor. Maar dat 3/4 forumbazen hier weinig tot niet (zichtbaar) aanwezig zijn vind ik gewoon ehm frappant.
Oud 09-02-2011, 23:36
Lorelei
Lorelei is offline
Bedtijd. Trusten!
Oud 09-02-2011, 23:36
Verwijderd
Citaat:
Terecht, zolang die Kitten hier nog rondloopt nadat je ziet wat hij allemaal voor huiliehuilie uitkraamt
Oud 09-02-2011, 23:38
Verwijderd
Citaat:
O, geen idee, maar waarom zeg je dan dat je vooral meeleest?
Volgens mij heb ik het woordje vooral niet gebruikt?
Of wel, maar iig niet zo bewust. Nou meelezen gebeurd gewoon wel altijd door een fb.
Het is niet dat we er dan niet zijn, maar er wordt dan minder gepost.
Oud 09-02-2011, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Bedtijd. Trusten!
Slaap fijn scheet, binnenkort kom ik je wel een avond vermaken als je wilt soggen hoor <3.

Citaat:
Terecht, zolang die Kitten hier nog rondloopt nadat je ziet wat hij allemaal voor huiliehuilie uitkraamt
Mwa, volgens mij gaat iedereen (fb's) vooral op z'n achterpoten staan als iets op beleidszaken staat en wordt het probleem uiteindelijk alleen maar groter. En uiteindelijk roepen alle forumbazen dat het 'opgelost' is, of zeggen er gewoon niks meer over en is het een hoop moeite voor niks geweest, terwijl er niks veranderd.
Oud 09-02-2011, 23:40
Verwijderd
En ik ben nu ook slapen.
Oud 09-02-2011, 23:40
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij heb ik het woordje vooral niet gebruikt?
Of wel, maar iig niet zo bewust. Nou meelezen gebeurd gewoon wel altijd door een fb.
Maar als je er toch bent, waarom dan niet posten? DK/saai bloedt langzaam dood en ik zie geen enkele fb iets doen om te proberen dat te veranderen. Misschien hoort dat ook wel niet bij jullie takenpakket, maar ik neem toch aan dat je als fb graag hebt dat je subforum goed loopt?
Oud 09-02-2011, 23:41
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Nja, je hebt tussen 26 januari en nu 50 berichten op DK gepost, waar de 10 berichten van nu waarin je zegt hoeveel je er bent meegeteld zijn. Dat vind ik weinig, zeker voor een forumbaas.

Niet dat het me kan schelen. 't Is wel lekker rustig zo zonder forumbazen eigenlijk
Verwijderd
Citaat:
En ik ben nu ook slapen.
Trusten! Je moet je niet aangevallen voelen hoor.
Verwijderd
Of is het juist wel relaxed? Minder om bij te lezen
Verwijderd
Citaat:
Nja, je hebt tussen 26 januari en nu 50 berichten op DK gepost, waar de 10 berichten van nu waarin je zegt hoeveel je er bent meegeteld zijn. Dat vind ik weinig, zeker voor een forumbaas.

Niet dat het me kan schelen. 't Is wel lekker rustig zo zonder forumbazen eigenlijk
Ach missy is volgens mij nog een stuk droeviger.
Oud 09-02-2011, 23:43
Verwijderd
Citaat:
Wellicht moeten jullie ook een soort Bijbel uitgeven
Oud 09-02-2011, 23:44
Verwijderd
Missy: 41 berichten sinds oud en nieuw op DK.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ach missy is volgens mij nog een stuk droeviger.
Ja, dat is ongetwijfeld zo. Het enige wat zij doet is af en toe een enorme lading topics openen (wat ze ongetwijfeld met de beste bedoelingen doet hoor) en dan verdwijnt ze weer. Maar ik vind het wel raar. Ik heb helemaal niet het gevoel dat ik de laatste tijd zo enorm veel post maar mijn laatste 50 post op DK zijn wel binnen de afgelopen 48 uur geweest.
Verwijderd
Citaat:
Trusten! Je moet je niet aangevallen voelen hoor.
Soms heb ik ineens de neiging om heel meelevend te zijn :')

Dat is niet echt iets voor mij. Ik moest ook bijna huilen om Uit De Kast vandaag. Ik vind het zo ontroerend als ze goed reageren op de coming-out. Dat vind ik dan echt zo fijn voor ze.
Verwijderd
Citaat:
Maar als je er toch bent, waarom dan niet posten? DK/saai bloedt langzaam dood en ik zie geen enkele fb iets doen om te proberen dat te veranderen. Misschien hoort dat ook wel niet bij jullie takenpakket, maar ik neem toch aan dat je als fb graag hebt dat je subforum goed loopt?
Wie zegt dat we dit niet aan het bespreken zijn dan?
Maar tuurlijk is het leuk als het goed loopt, maar niemand heeft zo een twee drie een oplossing. Missy probeert wel eens nieuwe topics te maken maar dat is dan 2 weken en dan is het ook weer weg.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Missy: 41 berichten sinds oud en nieuw op DK.
Wel een mooi gemiddelde van 1 per dag
Verwijderd
Ik ben een beetje dronken hoor, dus vandaar.
Oud 09-02-2011, 23:45
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Maar tuurlijk is het leuk als het goed loopt, maar niemand heeft zo een twee drie een oplossing. Missy probeert wel eens nieuwe topics te maken maar dat is dan 2 weken en dan is het ook weer weg.
Wie zegt dat jullie het wél aan het bespreken zijn? Zoiets kunnen we niet ruiken hoor
Verwijderd
Citaat:
Wellicht moeten jullie ook een soort Bijbel uitgeven
Stel het marco voor.
Verwijderd
Citaat:
Wel een mooi gemiddelde van 1 per dag
Eigenlijk vind ik dat stiekem wel erg weinig. Niet erg ofzo, van mij hoeft een fb niet per se supervaak te posten zolang er goed gemodereerd wordt, maar wel frappant dat juist de fb's hier het minste zijn van iedereen.
Verwijderd
Citaat:
Wie zegt dat jullie het wél aan het bespreken zijn? Zoiets kunnen we niet ruiken hoor
Snap ik, maar jullie denken meteen dat we niets doen.
Oud 09-02-2011, 23:46
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat is ongetwijfeld zo. Het enige wat zij doet is af en toe een enorme lading topics openen (wat ze ongetwijfeld met de beste bedoelingen doet hoor) en dan verdwijnt ze weer. Maar ik vind het wel raar. Ik heb helemaal niet het gevoel dat ik de laatste tijd zo enorm veel post maar mijn laatste 50 post op DK zijn wel binnen de afgelopen 48 uur geweest.
Ik vind ook dat je vrij weinig post ja Maar als ik dit lees valt het weer erg mee

Citaat:
Hoe moet ik weten dat jullie het aan het bespreken zijn? Daarbij zou het de sfeer ten goede komen als in fototopics niet alles als 'offtopic' wordt afgedaan en weggehaald. Zelfs posten in fototopics is niet meer leuk tegenwoordig .
Oud 09-02-2011, 23:46
Verwijderd
Eens met jullie standpunten over de afwezige fb's
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten