Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb advies gevraagd bij de Taalunie, dus ik ben benieuwd wat zij vinden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Haha, ene Fatima, rechtenstudent, vindt Geert Wilders vergelijkbaar met Adolf Hitler. En dan applaudisseert het publiek.
![]() ![]() Ik krijg de indruk dat ze het Moszckowicz verwijten dat hij Geert Wilders verdedigt. En Bram zei: "Ik geef u twee adviezen: één, ga Geschiedenis leren ipv Rechten, en het tweede advies...laat ik voor !wat het is." ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ach, /care. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Fatima: "We hadden het net over WO2 en Adolf Hitler, dus mijn vraag is: zou u nu een oorlogsmisdadiger kunnen vertegenwoordigen?" Bram: "Nou, ik noem geen namen maar er lopen nu ook nogal wat dictatoriale mannetjes rond in de wereld. Maar als ik er geen emotionele verhouding mee heb, dan blabla" Twan aan Fatima: "Had u dan een bepaalde naam in gedachten dan?" Fatima: "Geert Wilders vind ik wel zoals Adolf Hitler...Hij wil dezelfde dingen die Hitler ook wou." Bram: "Als u dat echt vindt, dan neem ik u niet meer serieus." ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed, terug naar Ned2, Mubarak heeft blijkbaar weinig boeiends gezegd, het gaat niet leuk opgevat worden door het publiek. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben voor de herinvoering van het woord verkrachting, trouwens. Ik vind het altijd teleurstellend hoe weinig je dat hoort.
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|