Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik weet het eigenlijk niet echt zeker, ik heb nml een keer wat gelezen in zo'n boekje zoals de Quest of zoiets dat mensen ook zoeken naar mensen die niet op henzelf lijken omdat diegenen meer resistent zijn tegen bepaalde dingen die jij niet hebt en vice versa. Zo om het kind meer weerstand te geven. En om meer diversiteit aan de evolutie te geven, zoals ook inteelt slechtere kansen voor het kind geven.
Daarentegen willen mensen voor een vaste relatie liever iemand die lijkt op hoe ze zelf zijn. Het is alleen een tijd geleden dat ik dat heb gelezen, dus ik weet het allemaal totaal niet zeker. |
![]() |
|
![]() |
Nou ja, voor Marokkaanse meisjes ligt het natuurlijk ook stukje lastiger om iemand buiten hun etniciteit te nemen dan voor Marokkaanse jongens he... Is het niet de familie zelf die dat niet heel tof zou vinden dan krijgen ze wel de rest van de Marokkaanse gemeenschap over zich heen vaak...
Daarnaast vind ik onderlinge verschillen iets anders dan verschillen in cultuur, dat weegt toch allemaal wat zwaarder. Niet dat het niet kán werken, natuurlijk wel, maar het vergt wel meer moeite.
|
Je noemt wel totaal verschillende afkomsten.
Indonesisch, Spaans, Marokkaans, Moluks Dat zijn stuk voor stuk wel totaal verschillende culturen. Ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat een Spaans meisje qua cultuur eerder met blanke jongens zou gaan dan een marokkaans meisje (vanwege cultuur e.d. wat hierboven al genoemd is) |
![]() |
|
Mij is dat nooit zo opgevallen, eerder andersom nu ik er over nadenk. Maar het hangt wel van de cultuur af denk ik, ik heb het gevoel dat het bij bijv. Marokkaanse meisjes veel vaker zo is dat ze ook een Marokkaans vriendje hebben dan bij bijv. Molukse of Indonesische meisjes. Of ik heb het gewoon mis natuurlijk, dat kan ook.
Ikzelf heb ook een exotisch uiterlijk (mijn ouders zijn van verschillende etniciteiten) en voel me tot blanke en getinte jongens/mannen meer aangetrokken dan echt donkere mannen. Maar tussen blank en exotisch zoals jij beschrijft zit voor mij weinig verschil in voorkeur. Hangt veel meer van de persoon af natuurlijk. Er zijn vast genoeg meisjes met een exotisch uiterlijk die op blanke jongens vallen, zeker hier in Nederland denk ik. Je vindt vast nog wel iemand die bij je past, ik zou je niet teveel zorgen maken over dat meisjes minder gauw op jou vallen omdat je blank bent, want volgens mij valt dat wel mee. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Zoals ik lees is er hopelijk nog wat hoop haha. Het is ook niet zo dat ik nooit verliefd ben geworden op een blank meisje, maar ik weet wel waar mijn voorkeur ligt. Ik bekijk het wel, ga waarschijnlijk al verhuizen als ik geslaagd ben dus natuurlijk zijn er weer genoeg mensen te ontmoeten, thanks voor alle hulp!
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
*duikt weg voor feministen* Nu ik het over feministen heb, ze mogen dan wel vinden dat vrouwen minder moeite voor hun uiterlijk moeten doen enzoveurts, maar willen ze de betere man krijgen moeten ze toch wat aandacht besteden aan hun uiterlijk. |
![]() |
|
Veel buitenlandse meiden krijgen thuis problemen als ze aan komen zetten met 'n westerse jongen als hun vriend. Volgens mij speelt dat ook 'n rol in hun (flirt)gedrag ten opzichte van die westerse jongens. Ik bedoel, wie weet verbieden hun ouders of zij zichzelf zelfs om iets te beginnen met één van hen.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @Reverend: grappig, ik heb een ex met min of meer exotisch uiterlijk (half Afghaans) en die vond getinte/donkere meisjes juist helemaal niet knap en vooral blanke. Wat jongens betreft is er voor mij weinig verschil... hoewel, halfbloedjes zijn meestal wel het knapst eigenlijk. Maar niet per se het lekkerst. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ga uit van een basismodel vrouw. Vrouwen die iets aan hun uiterlijk doen zullen inderdaad meer makeup gebruiken, maar ook zullen ze meer op de rest van hun lichaam letten. Dus sporten in plaats van een workshop boomknuffelen of van hun geld meer richten op goede kleding in plaats van op ehm.. Zie je waarop ik doel? Nu kan je zeggen dat het ook om innerlijk gaat, maar wie zegt dat vrouwen die om hun uiterlijk geven niet aardig kunnen zijn? Aan het begin van mijn post staat ook dat zoveel meisjes niet bijzonder zijn, niet verkeerd maar ook niet knap. Vandaar het beeld dus van een basismodel, gemidelde, vrouw. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zoniet slaan mijn posts tenminste niet nergens op. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er is geen 'basismodel' vrouw. |
Advertentie |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Het is helemaal grappig dat hij indirect zichzelf 'de betere man' noemt in dit stukje: Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast geloof ik niet dat hij snapt wat een feminist eigenlijk inhoudt. Het is echt niet zo dat alle feministen in tuinbroeken met kort haar en een onverzorgd hoofd door de stad rennen om te roepen dat alle mannen eikels zijn en ze 'de vrouw' maar moeten nemen zoals ze is. |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: ik snap wel wat afwezignummer2 bedoelt, maar de verwoording is een beetje gaar. Colcusie: Hij vindt dat het uiterlijk van een vrouw meer meetelt dan gedacht wordt. Het innerlijk is wel belangrijk, maar vaagt het uiterlijk niet compleet weg (het oog wilt ook wat). (@ afwezignummer2 correct me if i'm wrong)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zijn belachelijke statement dat vrouwen op één of andere manier mooier zijn als ze 'veel aandacht aan hun uiterlijk besteden' of 'hun geld aan 'goede kleding' (wtf is 'goede' kleding?) besteden' slaat gewoon nergens op. En er is geen 'basismodel' vrouw. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[stelling] Etnische/religieuze geweldadige conflicten bestaan niet Verwijderd | 213 | 15-11-2008 15:22 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde ŕ la 'Tiswah' T_ID | 500 | 23-10-2008 19:57 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Religie veroorzaakt oorlog Verwijderd | 188 | 01-07-2008 22:49 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 501 | 18-09-2006 07:15 | |
AEL in het Parool van zaterdag Pluche | 32 | 29-04-2003 15:07 | |
Duizend doden bij bloedbad in Congo Gatara | 67 | 23-04-2003 09:30 |