Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Je kunt ook reageren door een sms terug te sturen. En dan staan er tenminste geen dingen op als 'ik haat je'. En juist de confrontatie aangaan is wel het laatste wat je kunt doen voor je relatie... zo'n kaart sturen is inderdaad erg laf. En dan zijn er genoeg andere laffe manieren die tenminste niet zo'n semi-grappige tekst hebben. Want uitmaken is niet grappig en niet leuk, en als je bij het uitmaken een tekst wilt gebruiken als 'ik haat je' of 'ik fake de hele relatie' dan heb je imo dus geen echte/goede relatie gehad.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
omg, is er nu serieus een discussie over dat uitmaken met een kaart/briefje een reeele optie is?
_O- Nee, dat is het niet. Mensen lullen zowieso al te veel via sms/hyves/facebook/e-mail en meer van die onpersoonlijke onzin. Doe dan tenminste de serieuze zaken des levens in het echte leven. Als je je relatie ook maar enigzins serieus hebt genomen, gewoon met gesproken woorden terwijl je je in dezelfde ruimte bevindt.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
persoonlijk de brief afleveren waar je het hoe en waarom van het beeindigen van de relatie beschrijft is nog tot daar aan toe. Dan kun je daarna altijd nog verder sámen praten.
Ik ben ook ooit aan de kant gezet met een mailtje ik heb me nog nooit zo verloren gevoeld, ik kon mijn gevoelens helemaal niet uitdrukken en ik had zo veel vragen die ik niet kon stellen. Echt knap beroerd ![]() het uitmaken is NOOIT een leuk gesprek, maar wel nuttig.
||
Citaat:
Als iemand zo stoer is om vreemd te gaan moet die persoon ook maar zo stoer zijn om dat tegen zijn/haar vriend(in) te vertellen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Heb het zelf ooit uit moeten maken via msn. Beviel me totaal niet, maar om nou even het vliegtuig te pakken om het uit te maken kan natuurlijk ook niet (was een extreme lange afstandsrelatie ![]() |
![]() |
|
hij meldde aan het eind van de mail dat ik hem niet hoefde te bellen en hij was ook niet online, hij kon het niet aan om met mij te praten (ja daaaag en ik dan?). Hebben een paar dagen later afgesproken. Ik had in de tussentijd al mijn gedachten opgeschreven omdat ik zo in de war was dat ik niet zeker wist of ik me wel duidelijk uit kon drukken.
Ik voelde me een stuk rustiger nadat ik hem gewoon even echt gezien had, tot toen toe leek het allemaal een boze droom, hiermee wist ik zeker dat het over was.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Een kaartje snap ik sowieso niet. Dan heb je een kaart geschreven en dan? Dan doe je die op de post en komt die pas een paar dagen later aan bij je vriend/vriendin. Wat moet je dan in die tussentijd doen? Doen alsof er niks aan de hand is? En je weet überhaupt niet wanneer de kaart precies aangekomen is dus je weet ook niet wanneer je een boze reactie kan verwachten (als die komt
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een kaart is nog erger dan een mail of sms. Een mail of sms is ook niet goed, maar tenminste nog privé. Een kaart ligt gewoon open en bloot op de deurmat, dus goede kans dat je moeder die eerst leest. En dan zegt "He Liesje, er is post voor je van je vriendje, hij maakt het uit".
|
![]() |
||
Citaat:
Als je het uit wilt maken doe je dit ook niet van de een op de andere dag.... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat ![]() ![]() Serieus de enige mensen die een relatie niet face to face verbreken zijn onder de 18 jaar of ze zijn geestelijk nog een kind. Die mensen zijn sowieso te zielig om serieus te nemen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
- het heeft een plaatje waardoor je het leuk een tijdje op je prikbord kan hangen of op de schouw kan zetten, om jezelf aan te herinneren. Iets wat je met een uitmaakkaart toch liever niet wil. - uit gemakzucht omdat er al voorgedrukte tekst op staat en je er alleen maar je naam onder hoeft te zetten. Iets wat me in het geval van uitmaken niet aan te bevelen lijkt. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dan moet je maar even door de zure appel heen bijten. Je hebt toch zelf ooit ervoor gekozen om wat met diegene te beginnen.
En als-ie nou echt je moeder heeft vermoord ofzo, dan is uitmaken weer een overbodige stap en kun je zonder dat het contact verbreken, dan is het wel duidelijk dat je 'm niet meer hoeft. |
![]() |
|
Bedankt voor jullie meningen.www.ikmaakreclameohnoes.nl
Laatst gewijzigd op 12-04-2011 om 23:05. |
![]() |
||
Citaat:
2e scenario: Juist dan wil ik graag face to face mijn zegje doen. Ik wil dat graag een excuus of een verdomd goede reden horen voor wat er gebeurd is. Iets met closure ofzo. ik kan er gewoon echt, écht met m'n hoofd niet bij dat je ineens, van de een op de andere dag, de ander niet meer wil zien omdat jij in je eentje hebt bedacht dat het over is. Wtf, echt? Ik vind dat echt zielig, gemakzuchtig en egoïstisch. Stel je voor dat je een huwelijk van 20 jaar beendigt met een kaartje. Hallo, Zoals je ziet heb ik mijn spullen gepakt. Je mag het huis en de auto wel houden. Ik heb een nieuw plekje voor mezelf gevonden. Ik vind toch dat we niet goed genoeg bij elkaar passen. Ik heb daarom ook geen zin meer om je te zien. Ik wens je veel succes in je verdere leven. Doei en dan een leuk plaatje op de voorkant natuurlijk. zie je het gebeuren? :') edit: omg @ website 'er is maar 1 ding dat ik meer haat dan school. En dat ben jij?' Honestly? De rest durf ik niet eens te bekijken ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] kansrekening xxx_Sean_xxx | 3 | 09-12-2008 10:36 | |
Liefde & Relatie |
hij: vreemdgegaan ik : uitgemaakt hij: Ik wil je terug ik : confused HELP devilcat | 84 | 31-03-2004 10:16 | |
Liefde & Relatie |
Uitmaken of niet? mad | 29 | 30-12-2002 09:47 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Loverboy (asjelieft snel reageren...) Freakgrrl | 4 | 17-10-2002 13:03 | |
Liefde & Relatie |
mijn ex doet vaag! (alwéér) rabecca | 9 | 02-10-2002 06:44 |