Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij elkaar blijven, alleen maar omdat je dat gewend bent, is dat wel zo verstandig als je nog maar 18 bent... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Dit is wel een moeilijke kwestie! Want beiden hebben waarschijnlijk een andere opvatting over dat maandje dat het uit is. Ik ken genoeg mensen die het meegemaakt hebben. Het kan ook best dat je je relatie hierdoor op t spel zet. Aan de andere kant kan het heel fijn en een opluchting zijn dat je even vrij bent. Misschien kun je dan terugkijken op de tijd dat jullie iets gehad hebben en daar je conclusies uittrekken wat jij wil. Maar daar is een maand misschien wel iets te kort voor.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja ik weet niet... Als ze elkaar vrijlaten en echt van elkaar houden dan komen ze wel weer bij elkaar terug lijkt me. En zo niet dan was het misschien maar beter. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb het gehad... vlak voor mn achttiende.. Maar het ging me niet om het flirten, het vrijgezel zijn etc. Het ging me erom dat ik pas 17 was en allerlei dingen liet schieten voor een relatie en me absoluut niet vrij voelde. De relatie had moeten veranderen om dat op te lossen, maar op mn 17e wil ik niet al ontzettend veel tijd moeten steken in een relatie.. Ik wil dat dat aspect tenminste een beetje vanzelf gaat, aangezien al het andere al lastig genoeg is.
Ik heb het uitgemaakt.. En nu voel ik me beter dan ooit. De vrijheid is echt heerlijk.. Ik fladder helemaal niet van jongen naar jongen, maar uitgaan voelt heel anders, veel vrijer. Je bent denk ik gewoon niet klaar voor de relatie die je nu hebt, en dan gaat het er nu inderdaad om prioriteiten te stellen. Wat is belangrijker? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar gewoon vrij om te gaan waar en wanneer je dat wil en dat je dat niet ieder moment hoef te melden...
||
Citaat:
|
ik zit dus in precies dezelfde situatie. Ik heb nu 17 maanden een virned en ben ook 18 en ik begin het allemaal een beetje beklemmend te vinden. Van de ene kant zou ik dolgraag mijn vrijheid terug willen en lekker stappen met mijn vrienden maar van de andere kant, mijn vriend is echt een schatje. En ik zou niet weten wat ik zonder hem moest, hij is nml ook een hele goeie vriend van me.
Maar is het inderdaad dan mn vriend die ik zal missen of de gewoonte. Ik zit er nu al lang over te denken en mijn vriend weet dat en hij geeft me nu wel iets meer vrijheid, maar het is niet genoeg. Nu moet ik alleen nog maar voor mezelf uitmaken wat het belangrijkst is. En dat duurt nog wel even voordat ik dat weet. Ik hou gewoon van hem, maar ik hou ook van mijn vrijheid. Ik zou zeggen, heb het er met hem over zodat hij weet waar hij staat. Maar k denk niet dat een maandje ertussen uit iets helpt. Maar je kunt het altijd proberen. Je bent tenslotte nog maar 18! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het klinkt misschien heel egoïstisch maar het is de eerste beslissing ooit in mijn leven geweest waarbij ik puur voor mezelf heb gekozen en mezelf op de 1e plaats heb gezet. Een persoonlijke overwinning voor mij. Ik ben erg depressief geweest, en heb sinds het beter ging altijd vriendjes gehad. Ik had geen idee hoe het was om echt op mijn eigen twee benen te staan en had nodig er achter te komen of ik dat kon en hoe dat was.. vandaar.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu achteraf merk ik hem niet te missen, hoe erg ik dat eigenlijk ook vind, maar de gewoonte inderdaad. Neem de tijd om erachter te komen wat het voor jou zal zijn, praat er ook over met hem en beslis of je de tijd om het te veranderen er in wil steken of niet |
![]() |
|
Praat er eens over. Als je meer vrijheid wilt, dan kan dat toch gewoon geregeld worden?
Maar ik begrijp gewoon dat je met andere jongens wat wilt. Nou moet kunnen, maar maak het dan eens even heel snel uit en kom dan wel met een goede reden in de plaats van 'ik moet fladderen want ik ben jong'. Tss
|
En ik kan het niet laten om nog even toe te voegen:
Denk je nou echt dat het 'goed' komt na die maand..? Natuurlijk niet. Je denkt te veel aan jezelf. En omdat ik persoonlijk in een dip zit door meiden die willen 'fladderen' zet ik er ook nog ff bij: Ik wou dat alle sletjes in de ontkenningsfase het eens op hun hoofd zetten ofsow... of nee sletjes mag niet.. onzekere-mensen-die-door-middel-van-'fladderen'-hun-zelfvertrouwen-proberen-op-te-krikken-in-de-ontkenningsfase.. MAAK HET UIT en dan zeggen ze dat jongens erg zijn... nouwhe Hmm.. dit was wel wat overdreven ![]()
||
Citaat:
|
Ze is heel jong met hem begonnen...het is logisch dat ze wil weten hoe haar leven er anders zou hebben uitgezien...
Ik zou het ook zo tegen hem zegge, en ff een 'break' in je relatie inlassen, meer uitgaan met vriendinne, maar niet zoeken naar een ander vriendje, enkel wat meer doen met vriendinnen, zonder dat je vriendje erbij is... Maar ja daar moet je eigenlijk geen break voor inlasse! Stel het hem voor om je wat meer vrijheid tege en zo zal het ook wel in orde kome...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
uitmaken of niet? ceabvl | 9 | 13-05-2010 18:19 | |
Liefde & Relatie |
Uitmaken omdat je uitgekeken bent/de verliefdheid weg is Yab-Yum | 107 | 20-01-2006 09:23 | |
Liefde & Relatie |
Uitmaken of niet? Knorrretje | 19 | 24-11-2003 12:33 | |
Liefde & Relatie |
uitmaken....? Aissyla | 5 | 18-12-2002 15:57 | |
Liefde & Relatie |
Uitmaken of aanlaten? Sisje | 11 | 13-11-2002 21:01 | |
Liefde & Relatie |
uitmaken? of niet :( ***JoYsTiCk*** | 8 | 04-07-2002 14:22 |