![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hoop echt dat je dit niet echt gelooft. Als alle nare mannetjes er eng en vies uit zouden zien, zouden ze geen slachtoffers kunnen maken. Hoe iemand eruit ziet zegt helemaal niets over hoe iemand is. Het is echt heel dom om een vreemd iemand van het internet te gaan ontmoeten voor seks, vooral als je nog maagd bent. Seriously. Doe het gewoon niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mocht het mis gaan, en die kans is groot, wil je ons dan het genoegen doen dat wél hier te posten, zodat wij nog eens hartelijk kunnen lachen? |
![]() |
|
Dat klinkt als een potentiële kutervaring. Want:
1. De kans dat hij je gebruikt is supergroot - en dat kan ik 'm niet eens kwalijk nemen ook. 2. De locatie is ontof. 3.Degene met wie je seks wilt hebben ken je niet echt. "Hoi seks doei' is geen fijn einde van je ontmaagding. 4. Degene met wie je seks wilt hebben houdt niet van je en geeft niet om je. 5. Mogelijk is het zelfs iemand anders/een heel stom iemand. 6. Mogelijk verwacht hij nu dat jij dingen gaat doen waar jij nog niet klaar voor bent. Misschien eist hij het wel. Misschien dwingt hij je. 7. Als je zwanger wordt zal hij er niet voor je zijn. 8. Als je je ergens druk om maakt/zenuwachtig bent, heb je geen liefhebbend vriendje. 9. Wil je achteraf iets kwijt erover, ging het fout, voel je je kut, dan is het heel moeilijk om te vertellen dat je seks hebt gehad met een vreemde die je via internet kende. 10. Het is waarschijnlijk niet ontspannen, o.a. door de locatie en de mogelijke partner + gebrek aan opgebouwde ervaring/ernaar toe groeien. Niet ontspannen seks is de eerste keer waarschijnlijk heel pijnlijk. 11. Stel: je bent zo gespannen dat het niet lukt, ga terug naar punt 6, ga terug naar punt 5 en 4 en 8. Et cetera et cetera. Ik raad het je af. + Vijfien is jong, de wereld is groot, de kans dat je binnen een paar jaar een lief/leuk/aardig/schattig vriendje vindt waarmee je lief en leed deelt, samen naar iets toegroeit, het samen voor de eerste keer kan delen, speciale herinneringen aan kan koesteren én het niet buiten in de regen hoeft te doen, is veel te groot om zoiets te gaan doen.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Niet alleen oude mannen zijn gevaarlijk. Het uiterlijk heeft er geen fuck mee te maken. Hoe vaak hoor je bijvoorbeeld wel niet dat een meisje wordt misbruikt door een familielid? Dat zijn altijd mensen waarvan je het ook niet verwacht. Dat deze jongen er niet 'eng' uitziet, maakt hem niet per se een goed persoon. En als het wel echt een gluiperd is, dan kan hij waarschijnlijk heel charmant doen en goed praten (hij heeft je hier immers al toe overgehaald). Wie weet brengt-ie je wel naar een donker, afgelegen plekje en word je lekker verkracht door hem en zijn vrienden. En je bent nog maagd. Ik wil niet zeggen dat seks iets heiligs is waarmee je moet wachten tot je huwelijk, maar met één of andere gast afspreken die je helemaal niet kent is wel het domst dat je kunt doen. En ik hoop werkelijk waar dat ik net 5 minuten tijd heb weggegooid en dat je toch een troll blijkt te zijn, want als je echt zo ignorant bent, dan weet ik niet of ik moet janken of lachen. Doe het gewoon niet en wacht ermee tot je gewoon een leuke jongen ontmoet en niet een mogelijke creep van het internet. Citaat:
Laatst gewijzigd op 10-03-2011 om 15:32. Reden: Typo. :( |
![]() |
|
![]() |
1 Ja ik gebruik hem ook.
2 Nee, spannend 3 Jawel, want als ik hem daarna nooit meer zie is het geen blunder. 4 Ik ook niet van hem 5 Nope 6 Ik wil vanalles doen 7 We doen het veilig 8 Nou en 9 Hij zit niet bij me op school, dus als het fout gaat zie ik hem nooit meer 10 Jawel, dat is sexy 11 Etc. |
![]() |
|
En wat als hij je verkracht? Als hij je ineens dwingt tot allerlei dingen? Als hij in staat is tot 'afspreken met een maagd om samen seks te hebben' dan is dat bij voorbaat een redenen om hem niet te vertrouwen. En dat allemaal omdat je niet even kunt wachten?
Ik kan je niet tegenhouden als je graag misbruikt wilt worden oid, maar dom is het wel.
|
Verwijderd
|
Je vraagt in je eerste post wat 'wij' zouden doen.
Maar dat had je net zo goed kunnen laten. Want echt iets opsteken wil je niet. Dus ik blijf erbij: gewoon lekker doen. Want jij weet het allemaal al zo goed, en bent zo volwassen en verstandig, dat dat vast allemaal goed komt. En zo niet. Ach, een verkrachting meemaken schijnt ook goed te zijn voor je ontwikkeling. Wordt je hard van ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat is niet echt hetzelfde nee. Ik kan wel 10 verschillen opnoemen.
Ik kan me echter meer dan goed voorstellen dat iemand dat wil. Ik kan me ook heel erg goed voorstellen dat het verstand iets meer invloed gaat hebben dan je lusten. Want als je dit soort lusten gaat volgen, ben je in wezen niet meer dan een aap. Zeker op de manier waarop jij dit aan ons presenteert. |
![]() |
|
Ik kan me indenken dat je seks wilt hebben. Ik kan me niet indenken dat je daar zo'n risico voor zou nemen, terwijl je altijd nog kunt masturberen of even kunt wachten of desnoods wel seks hebben met iemand die je niet leuk vindt, maar pas nadat je al heel wat keer met hem hebt afgesproken, enzovoort. Talloze mogelijkheden en jij kiest één van de meest risicovolle.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij uitgaan zit er inderdaad een risico aan, maar desalniettemin veel minder, omdat je dan als het goed is, met vrienden bent, die je eventueel tegenhouden, omdat zij misschien minder positief over de vent in kwestie zijn. Bij uitgaan, zijn er mensen om je heen, die eventueel in kunnen grijpen als een vent wat al te dwingend een meisje meenemen. En ja, als je alleen maar je lusten achter na loopt ben je niets meer dan een dier, die ook alleen maar instinctief zijn behoeftes bevredigt. Period. |
![]() |
|
Verwijderd
|
De vraag wat wij zouden doen, is onmogelijk los te koppelen van onze mening. Ik sluit of overigens bij de rest aan, wat ben jij 1.verschrikkelijk naïef als je werkelijk denkt dat die jongen het allemaal goed weet 2. Belachelijk onvolwassen als je denkt dat dit goed voor je is 3. Nog meer dingen die ik niet ga benoemen want internet op telefoon is stom. Maar ik wilde even melden dat ik je echt heel erg dom vind. Of iig, zo kom je over. Maar verder; veel plezier!
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Daarnaast ben ik verder van mening dat mensen die hier komen vragen of ze al seks mogen hebben, of ze one night stands zullen hebben, hoe je moet vrijen en komen vertellen dat ze afgesproken hebben om seks te hebben, te jong zijn om seks te hebben. Als je er volwassen genoeg voor bent en je bent er met je partner naar toe gegroeid, heb je de meningen van onbekende mensen op een grijs forum niet nodig.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En er zijn heel veel redenen om het niet toen (en verschillen tussen een 'gewone' ONS): 1: Je bent nog maagd. Voor veel meiden is ontmaagd worden oncomfortabel en vaak ook pijnlijk. Wil jij dit dan echt doen met een jongen die er waarschijnlijk helemaal geen sympathie voor heeft omdat hij gewoon wil neuken? 2. Aangezien het sowieso waarschijnlijk al pijnlijk/oncomfortabel is, wil je het dan echt lekker in de kou, ongemakkelijk doen in een bosje of ergens in een steeg, waar je niet rustig de tijd kan nemen en je niet gewoon kunt ontspannen? 3. De meeste mensen die een 'gewone' ONS hebben na het uitgaan, doen het nog meestal nog steeds niet buiten, maar bij één van hen thuis. Dat is sowieso veiliger en fijner. 4. Als je een ONS hebt, heb je al de kans gehad om een 'feeling' bij iemand te krijgen. Bijvoorbeeld aantrekkelijkheid. Jij kunt nu niet weten of je überhaupt wel aangetrokken wordt door deze jongen. Dat kun je namelijk niet zien op een foto of tijdens het cammen. Ja, hij ziet er misschien knap uit, maar wie weet houd je helemaal niet van zijn lichaamsgeur (en ja, dat is heel belangrijk ook al ga je vast zeggen van niet). Ook ben je in een 'veilige' omgeving met meerdere mensen (vrienden/kennissen) die misschien deze persoon ook kennen en het een beetje in de gaten kunnen houden. 5. Je slaagt er niet in om de belangrijkste factor mee te nemen in jouw beslissing: het is gevaarlijk om zomaar vreemde mannen te ontmoeten die je op het internet hebt ontmoet. En al helemaal als het om een seks-date gaat. Je zegt dat jullie éérst naar een café gaan, maar die jongen gaat er nu al van uit dat hij je op een bepaald punt alleen heeft. En die 'gluiperds' waar jij het over hebt zijn juist heel vaak charmante jongens die goed kunnen praten. Dat moet ook wel want anders kunnen ze geen slachtoffers maken. Jij had hier nooit mee ingestemd als hij een vies, eng mannetje was, toch? Hij weet dus dondersgoed hoe hij zich voor moet doen om jou te strikken - want dat is hem al gelukt. Is er een kans dat dit toch een normale jongen is die gewoon een spannende seks-date wil? Tuurlijk, de kans is er. Maar is het het risico waard? Ben je zo gefrustreerd dat je je maagdelijkheid wilt verliezen aan iemand die helemaal niet om jou geeft, waarvan je niet eens zeker weet of hij aardig is en die je (in het ergste geval) nog zou kunnen verkrachten - met of zonder al zijn fijne vrienden? Dit is overigens echt mijn laatste reactie, want ik heb het gevoel dat ik a) tegen een muur praat en/of b) voor de gek wordt gehouden door één of andere troll. Voor de laatste keer: Doe het gewoon niet. En je doet het niet voor ons, hoor, maar voor jezelf. Want als dit fout gaat heb je er de rest van je leven spijt van, als je er al niet meer aan overhoudt. En zelfs als dit niet fout gaat, kan er nog een moment komen waarop je er alsnog spijt van krijgt. Je bent pas 15, why the rush? |
![]() |
|
![]() |
@ Syori
Je laatste reactie daar ben ik het eigenlijk best wel mee eens (jaja) Vooral met 5, want ik weet dat er gevaar is en dat het mis kan gaan daarom weet ik het ook niet Maar op basis van de dingen die hij zegt puur uit zichzelf vind ik het meevallen Hij zei namelijk dat de eerste x wel pijn kan doen en of ik dat wel wil. En ik weet ook dat dit misschien een versiertruc kan zijn Maar de gedachte dat dit misschien een normale jongen is die gewoon een sexdate wil staart me wel aan. Nogmaals ik heb de beslissing nog helemaal niet genomen of ik ga . |
![]() |
|
Dit is toch wel het absurdste idee dat ik op dit forum heb gelezen sinds ik hier lid ben....er zijn zoveel potentiele nadelen die nimmer opwegen tegen de voordelen. Ik snap ook niet wat het probleem is met een leuke vriend zoeken die veel om je geeft en die je (en jullie elkaar) kan begeleiden tijdens deze stap. Uit een aantal posts waarin je zegt dat het zgn 'sexy' is en dat het niet uitmaakt hoe de ervaring is omdat je mekaar toch niet meer ziet klinkt het vooral alsof je gewoon permanent opgewonden bent maar niet klaar om dit te delen met iemand en daarom hoopt dat je op deze manier je eerste keer te kunnen beleven zonder dat je bezig hoeft te zijn met rekening houden met de ander. Helaas zal die ander ook geen rekening houden met jou en uit je posts blijkt wel dat je absoluut geen idee hebt hoe belangrijk het is dat dit gebeurd in een comfortabele omgeving. Wanneer jij naakt in een bosje ligt met hem bovenop je zul je zonder twijfel ernstige spijt hebben dat je het gedaan hebt. Echter weet jij blijkbaar alles van sex en van wat mensen doen (Waar je dat leest weet ik niet? de Viva van je moeder?) en ben je zo verblind door ''sex sex sex sex sex sex sex'' dat onze mening er inderdaad toch niet toe doet, maar ik wil je wel adviseren om dat bord voor je kop weg te halen en eens te kijken wat je nu in godsnaam aan het doen bent! Er is een verschil tussen fantasie en werkelijkheid. Ik heb op dit forum een aantal fantasieën gelezen die prima zijn in je hoofd, maar als je ze ten uitvoer gaat brengen komt er alleen maar narigheid van en dit is zo'n fantasie!
''Funny, I never thought I couldn't do it!'' Laatst gewijzigd op 10-03-2011 om 16:44. |
![]() |
|
Jeetje meid, dit moet je absoluut niet gaan doen.
Iedereen hier op het forum probeert het uit je hoofd te praten en niet omdat ze het je niet gunnen, maar om je te beschermen! Heb je wel eens nagedacht waarom zo iemand sex met jou wil hebben? Dit gaat gewoon puur om de lust. Hij gebruikt jou als een sex opject, als sletje. Besef je daarbij wel dat hij vaker tegen jou kan zeggen dat hij sex met jou wil terwijl jij daar misschien geen zin meer in hebt, en hij wraak neemt en hij van alles verzint en je als sletje door je woonplaats gaat. Daarbij een ontmaagding is speciaal dit moet je gewoon met iemand doen waar jij een relatie mee hebt en veel van houd. Plus dat er een grote kans is dat hij dingen gaat doen die jij niet wilt, hij is vast verder dan jou. En er bestaat een kans dat je word verkracht. En je word ontmaagd, buiten zijn de standjes niet zo praktisch voor een ontmaagding, en wat wil je gaan doen als je enorm gaat bloeden? Die kans bestaat en dat lijkt me totaal niet fijn als je ergens anders bent. Ook nog de kans dat jij verliefd op hem gaat worden, terwijl hij jou alleen als sex opject ziet. En ik merk een beetje dat je geen leer aan wil nemen van wat andere forummers zeggen, ze hebben het beste met je voor dus je hoeft natuurlijk niet te gaan schelden. Dus ik heb even op de uitroeptekentjes gedrukt. |
![]() |
|
![]() |
wat wil je nou? je vraagt onze mening die geven we ( we vinden je gek) en dan ga je er tegenin. moeten we je nou helpen of niet.
en ik zou het nooit doen als ik jou was. ik had een vriendin die ook zei ja heb leuke jongen ontmoet enzo via internet. dus zij zo hem mi jlaten zien leek hele normale jongen. dus zij afspreken bleek het zo'n vies oud mannetje te zijn. zij had ook met die gast gecamt en had ie gwn een heel lang filmpje van een jongen, maar spreek eerst gwn een keer af in een café en neem dan een vriend(in) mee. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
OMG als je echt gaat, dan ben je echt heel dom -__-
Echt hoor, heb je geen hersenen ofzo, wacht gewoon totdat je een super leuke jongen ontmoet van wie je echt houdt en niet gewoon met iemand die je niet kent en waarvan je geeneens weet of ie betrouwbaar is ![]() En trouwens je bent nog maagd en als je 15 bent spreek je toch niet af met een wildvreemde om te neuken : O Tja ik was 14 toen ik ontmaagd werd, maar wel toen door mijn vriendje en hij was de perfecte persoon, je kan dat speciale moment maar 1 keer met iemand delen en als ik jou was zou ik dat moment delen met iemand van wie je houd en niet zomaar iemand van internet. |
![]() |
|
Ik zou het niet doen. Het is misschien spannend, maar ik heb helaas te veel over engerds gehoord.
Zoals kerels die stiekem halvervege ineens het condoom afdoen en dan zonder condoom verdergaan, straks word je nog zwanger! of idd wat als blijkt dat die vent helemaal niet in z'n eentje komt, maar dat zijn 4 vrienden je ook een rondje willen nemen? Of stel nou dat het zo ver is, en op het moment zelf durf je ineens niet meer omdat het toch een beetje eng vindt, en die jongen gaat gewoon lekker door? Brrrr, ik moet er niet aan denken ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
wat zou jij doen met alle toetsen van de school? gewooniemand!!! | 7 | 16-02-2012 10:49 | |
De Kantine |
Wat zou jij doen? Dr. Korsakov | 56 | 29-05-2007 16:15 | |
De Kantine |
wat zou jij doen? Legend Of Rusj@ | 63 | 28-06-2005 22:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat zou jij doen? LaResistance | 25 | 26-05-2004 12:54 | |
Liefde & Relatie |
tegenwerking moeder, wat zou jij doen? Help! CoveredEyes | 18 | 01-09-2003 07:01 | |
Liefde & Relatie |
wat zou jij doen?? charly not | 2 | 12-04-2002 19:00 |