Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2011, 20:48
nickdude34
nickdude34 is offline
hallo,

ik heb vandaag twee tekeningen gemaakt van zelda

ik hoop dat het wat is op een ander forum zeiden ze dat het lelijk is
dus ik voel me een beetje mislukt met alles oftewel ik kan wel janken om de dingen die ik doe

ik vind het wel raar mensen in me ongeving zeggen dat het mooi is en andere op het internet weer juist lelijk dus ik geef de mensen op internet gelijk

nou ja hier kommen mijn mislukte tekeningen

ps. er zitten fouten in van potlood maar kan het niet verder uit gummen maar ja

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-07-2011, 21:48
Verwijderd
Vergelijk dit eens met de afbeeldingen van Link. Wat vind je er dan zelf van?
Met citaat reageren
Oud 20-07-2011, 22:05
nickdude34
nickdude34 is offline
Citaat:
Vergelijk dit eens met de afbeeldingen van Link. Wat vind je er dan zelf van?
of is het niks
Met citaat reageren
Oud 20-07-2011, 22:35
Em.
Em. is offline
Citaat:

ik hoop dat het wat is op een ander forum zeiden ze dat het lelijk is
dus ik voel me een beetje mislukt met alles oftewel ik kan wel janken om de dingen die ik doe

ik vind het wel raar mensen in me ongeving zeggen dat het mooi is en andere op het internet weer juist lelijk dus ik geef de mensen op internet gelijk
Dat moet je niet doen! Verdrietig worden omdat mensen op internet zeggen dat het niet goed genoeg is en jezelf dan meteen mislukt voelen. Niet dat je moet gaan denken dat je geweldig bent of alleen moet luisteren naar mensen die alleen goede dingen zeggen, maar je moet je er ook niet heel rot van gaan voelen. Als jij weet dat wat jij doet het beste is wat jij kunt, dan kun je daar toch ook trots op zijn? Of als jij weet 'dit is misschien nog lang niet zo goed als professionele tekenaars, maar het is wel beter dan mijn tekeningen van een halfjaar geleden' dan is het toch veel realistischer om blij te zijn dat jíj beter wordt ipv dat je niet zo goed bent als een héél klein topdeeltje (dat zelf ook onderaan moest beginnen)? Dus probeer uit de negatieve kritiek iets te halen waar jij iets aan hebt - bijvoorbeeld wat er nu nog niet zo klopt en waar je aan kunt werken - in plaats van waar je niets aan hebt: verdrietig worden en jezelf een mislukking voelen.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2011, 22:44
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Oud 20-07-2011, 23:03
nickdude34
nickdude34 is offline
Citaat:
Dat moet je niet doen! Verdrietig worden omdat mensen op internet zeggen dat het niet goed genoeg is en jezelf dan meteen mislukt voelen. Niet dat je moet gaan denken dat je geweldig bent of alleen moet luisteren naar mensen die alleen goede dingen zeggen, maar je moet je er ook niet heel rot van gaan voelen. Als jij weet dat wat jij doet het beste is wat jij kunt, dan kun je daar toch ook trots op zijn? Of als jij weet 'dit is misschien nog lang niet zo goed als professionele tekenaars, maar het is wel beter dan mijn tekeningen van een halfjaar geleden' dan is het toch veel realistischer om blij te zijn dat jíj beter wordt ipv dat je niet zo goed bent als een héél klein topdeeltje (dat zelf ook onderaan moest beginnen)? Dus probeer uit de negatieve kritiek iets te halen waar jij iets aan hebt - bijvoorbeeld wat er nu nog niet zo klopt en waar je aan kunt werken - in plaats van waar je niets aan hebt: verdrietig worden en jezelf een mislukking voelen.
ik denk dat je gelijk hebt ik kan natuurlijk wel de teken stijl overnemen van iemand in de klas wand die kan het heel goed maar als ik dat ga doen dan word hij denk ik kwaad en haat hij me geloof me hij heeft lugubere ideeën dus dan moet je vooral denken aan middeleeuwse martelwerktuigen enzo

maar ja stiekem 3 foto's genomen van ze werk om thuis na te tekenen lijntje voor lijntje

dit zijn wat plaatjes van ze site
moet je even de link kijken ik krijg zijn plaatjes niet

http://mcnickdudemedia.webs.com/apps...bumid=11441160
Met citaat reageren
Oud 20-07-2011, 23:10
nickdude34
nickdude34 is offline
oh ja en om de tekening die ik had geplaatst wou ik een andere vergelijking van me werk wat ik eerder tekende op de computer http://www.michasworld.zikle.nl daar ook werk van me op
Met citaat reageren
Oud 20-07-2011, 23:47
Elmp
Elmp is offline
Je hebt tenminste motivatie! Nu nog heel lang door gaan met oefenen en stijlen proberen je kunt t wel (en zelda is altijd goed)
Oud 21-07-2011, 00:05
nickdude34
nickdude34 is offline
Citaat:
Je hebt tenminste motivatie! Nu nog heel lang door gaan met oefenen en stijlen proberen je kunt t wel (en zelda is altijd goed)
ja vond ik ook ik vind zelda ook een goed voorbeeld en de motivatie heb ik wel ik had eerder op een andere tekening ook slechte reacties gehad en zag het ook niet meer zitten en zei waarom zou ik ik kan toch niet tekenen of zo iets maar heb toch het potlood opgepakt en ben weer verder gegaan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten