Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2011, 14:29
Ravim
Ravim is offline
Heeft er iemand weleens een tussenjaar genomen om te reizen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-07-2011, 13:12
django023
django023 is offline
ik raad het je zeker niet af, geniet van je leven nu je nog jong bent. ik ga waarschijnlijk ook een tussenjaar nemen om gewoon een heel jaar lang overal naartoe te reizen. en als eindfeest naar springbreak
Oud 04-08-2011, 14:48
Verwijderd
Nou, ik ben net voor het einde gestopt met mijn opleiding om daarna driekwartjaar ergens te werken, maar dat was kut. Daarna heb ik vier maanden in Frankrijk gezeten en heb daar op een camping gewerkt. Daarna ben ik weer teruggekomen en heb nog een tijd ergens gewerkt. Afgelopen februari heb ik mijn opleiding weer opgepakt en heb alsnog mijn diploma gehaald. Maar dat ik gestopt ben, was eigenlijk niet de bedoeling. Ik zat toen zelf alleen dusdanig in de knoop dat het niet meer goed voor me was om verder te gaan.
Die tijd in het buitenland heeft me ontzettend goed gedaan. Ik heb er ook nog over nagedacht om na de middelbare school een jaar naar het buitenland te gaan om daar high school te doen, maar dat was financieel niet haalbaar. Verder is er van alles mogelijk. Heb je plannen dan?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2011, 15:37
martinesardine
martinesardine is offline
Daar ga ik woensdag mee beginnen . Ben net geslaagd en ga nu een jaartje naar Amerika, een high school year doen.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2011, 12:44
PLUS Taalreizen
PLUS Taalreizen is offline
Wie weet is een taalcursus iets voor jou? Veel studenten kiezen er voor om een examencursus van 3 maanden, waarna je een internationaal erkend diploma kunt halen. Dit staat erg goed op je CV en kan daarnaast handig zijn voor vrijstelling bij je vervolgopleiding. Engels op Malta is bijvoorbeeld erg populair, een taal die wereldwijd wordt gesproken en een eiland waar het heerlijk weer is. In de ochtend volg je taallessen en daarna kun je gaan en staan waar je wilt. Kijk voor meer informatie op www.plustaalreizen.nl!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten