Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2012, 17:29
foreveryoung16
foreveryoung16 is offline
Heeei,

ik ken al best een tijdje een hele leuke jongen, we waren gewoon vrienden, sprak hem bijna nooit, 1x in de week voor een bijeenkomst voor iets op school. Ook via de telefoon bijna nooit. Toen kwamen we wat meer met elkaar in aanmerking en toen zijn we wat meer gaan kletsen maar niet bijzonder veel maar we konden elkaar wel vrienden noemen. En toen kwam er carnaval, een van de eerste avonden, toen zoende we, ik ging voor de eerste keer echt uit met carnaval dus ik wist niet wat echt de gewoontes zijn, maar ik was wel blij want ik was toen al verliefd. Naja, toen ik verhalen hoorden van alle kanten wist ik dat het niet alleen bij mij was gebleven en heb ik een tijd lang erg in een dip gezeten. Toen brak weer een nieuwe periode aan waar we meer met elkaar omgingen maar gewoon vriendschappelijk nog steeds..
We werden wel iets aanhankelijker aan elkaar en op schoot en dat soort dingen maar ja, dat kan.. maar toen gingen we steeds meer berichten en zei hij "lief" of schat, en steeds vaker veel meer xxxxx erachter zetten.. Ook stelde hij voor om bij hem langs te komen, was gebeurd, was leuke avond en het was erg gezellig maar verder niets gebeurd. Toen hadden we ongeveer 2 wk later weer afgesproken en toen deden we ongeveer hetzelfde maar toen hadden we ook gezoend.. dus toen was het weer even anders en hij zei ook tegen mn hond: "ja, jou zie ik ook wel weer".. en op school maken we altijd oogcontact en lachen we.. ik weet niet wat voor jongens normaal is als ze een meisje leuk vinden en ik hoop dat dit genoeg aanwijzingen zijn.. ik zit er wel erg mee want ik denk 24/7 aan hem :$

x

ik ben trouwens 16.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-05-2012, 17:34
Verwijderd
Het klinkt alsof hij duidelijk geïnteresseerd is, maar aangezien hij niet alleen met jou heeft gezoend, vraag ik mij waar hij precies in geïnteresseerd is... Vindt hij jou leuk of wilt hij jou gewoon neuken? Zeker weten kan ik niet met dit verhaal.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2012, 17:37
foreveryoung16
Citaat:
Het klinkt alsof hij duidelijk geïnteresseerd is, maar aangezien hij niet alleen met jou heeft gezoend, vraag ik mij waar hij precies in geïnteresseerd is... Vindt hij jou leuk of wilt hij jou gewoon neuken? Zeker weten kan ik niet met dit verhaal.
ik weet het ook niet, ik denk niet dat hij dat zomaar bij iedereen doet, maar dat cval echt een uitzondering was..
Met citaat reageren
Oud 14-05-2012, 17:45
honkballertje
honkballertje is offline
Dan vraag je hem hoe hij het ziet tussen jullie
Oud 14-05-2012, 17:49
foreveryoung16
Citaat:
Ja, zou ik het liefst ook doen, maar als hij afwijst, schaam ik me dood en weet straks heel de school het..
Met citaat reageren
Oud 14-05-2012, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Als hij haar gewoon wilt neuken dan zegt hij natuurlijk dat hij haar leuk vindt, lekker betrouwbare bron zeg...

Citaat:
Ja, zou ik het liefst ook doen, maar als hij afwijst, schaam ik me dood en weet straks heel de school het..
Aan je verhaal te lezen heeft hij sowieso interesse in je, zoals ik net al zei. En als je het precies vraagt zoals honkballertje zegt, namelijk "hoe hij het ziet tussen jullie", dan valt er niets om af te wijzen. Je vraagt dan alleen maar hoe hij het ziet. En je hoeft echt niet bang te zijn dat de hele school het weet, want het is helemaal geen rare vraag. Als je zo'n vraag niet zou kunnen stellen is het wel erg moeilijk om de volgende stappen te kunnen zetten.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2012, 20:20
bierkoning
bierkoning is offline
Vraag gewoon of hij nog is langs wil komen,of dat jullie ergens wat gaan drinken, en vraag hoe hij het verder voorzich ziet...als hij al met je gezoend heeft en graag bij je is, vindt hij je in ieder geval leuk! Als het alleen voor batsen is weet je nooit, maar als je niet te snel je benen wijdt doet zal het vast goedkomen. Als hij langdurig met je wil afspreken en elke keer gewoon leuk doet, komt het vanzelf goed...
Oud 15-05-2012, 22:31
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Vraag gewoon of hij nog is langs wil komen,of dat jullie ergens wat gaan drinken, en vraag hoe hij het verder voorzich ziet...als hij al met je gezoend heeft en graag bij je is, vindt hij je in ieder geval leuk! Als het alleen voor batsen is weet je nooit, maar als je niet te snel je benen wijdt doet zal het vast goedkomen. Als hij langdurig met je wil afspreken en elke keer gewoon leuk doet, komt het vanzelf goed...
Dit bedoel ik dus een beetje. Gewoon op een goed moment vragen of hij toekomst in jullie samen ziet en op welke manier dan.
Oud 15-05-2012, 23:25
Geen_gezeur
Geen_gezeur is offline
Ach, spreek gewoon een paar keer af en kijk hoe het gaat. Je kan bijv. zeggen dat je het rustig aan wilt doen. Vindt hij je echt leuk dan gaat hij voor je, en als hij dan afstandelijk wordt dan weetje dat hij je als een lustobject ziet.. Want zoals ik het nu lees vindt hij je wel leuk.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2012, 12:52
Verwijderd
als 24/7 aan hem denkt ben je smoorverliefd op hem vraag het hem gewoon
Met citaat reageren
Oud 22-05-2012, 21:14
foreveryoung16
hee allemaal, bedankt voor jullie reacties :3 heel aardig maar het is tot niets uitgelopen mja life goes on..
Met citaat reageren
Oud 22-05-2012, 21:39
icetea296
icetea296 is offline
toch goed dat je het gedaan hebt! je komt echt nog wel genoeg andere tegen, ik ben ook erg verliefd geweest op iemand maar liep ook uit tot niks maarja life goes on he
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten