Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2011, 22:58
Thomas.
Thomas. is offline
Zat eerst bij me in de klas. Nu niet meer. Het probleem is dat hij me helemaal niet mag. Sterker nog: hij probeert nu iedereen tegen me op te stoken, maar dan wel alleen via internet. Op school durft ie niks te doen. Maar nu hij naar een andere klas gaat, heb ik het gevoel dat hij me wel problemen gaat bezorgen (wat nu nog niet het geval is.)

Hoe krijg je zo min mogelijk problemen door zo iemand?

(@fb, ik weet niet of die bij TP goed staat, anders verplaats hem maar)
Oud 17-08-2011, 01:47
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Je schouders ophalen. Echte vrienden blijven toch wel je vrienden. En zo niet, dan weet je gelijk wat je aan ze had en ben je beter af zonder.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2011, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Je schouders ophalen. Echte vrienden blijven toch wel je vrienden. En zo niet, dan weet je gelijk wat je aan ze had en ben je beter af zonder.
Dit dus
Met citaat reageren
Oud 17-08-2011, 15:16
Geel
Geel is offline
Je moet hem negeren.
Oud 17-08-2011, 17:11
Verwijderd
Ik zou diegene juist niet negeren, maar heel aardig voor diegene zijn. Niet zo erg dat het gespeeld en ergerlijk wordt, je hoeft zijn jas niet aan te nemen, maar vraag hem gewoon of hij mee wil voetballen als hij in de buurt is, zeg hoi tegen hem als je hem tegen komt, dat soort dingen. Als het beter gaat en je on speaking terms bent, kun je hem vragen waarom hij zo doet. Weet je waarom hij een hekel aan je heeft? Als hij tegen anderen wel aardig is, zijn dit soort aanpakken vaak best zinvol.
Mocht hij echter het soort randdebiel zijn dat met liefde iedereen die voor zijn voeten loopt in elkaar slaat, ben ik het met Phoebe, Poes en Geel eens.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2011, 13:13
Rosaaaxx-
Rosaaaxx- is offline
Citaat:
Ik zou diegene juist niet negeren, maar heel aardig voor diegene zijn. Niet zo erg dat het gespeeld en ergerlijk wordt, je hoeft zijn jas niet aan te nemen, maar vraag hem gewoon of hij mee wil voetballen als hij in de buurt is, zeg hoi tegen hem als je hem tegen komt, dat soort dingen. Als het beter gaat en je on speaking terms bent, kun je hem vragen waarom hij zo doet. Weet je waarom hij een hekel aan je heeft? Als hij tegen anderen wel aardig is, zijn dit soort aanpakken vaak best zinvol.
Mocht hij echter het soort randdebiel zijn dat met liefde iedereen die voor zijn voeten loopt in elkaar slaat, ben ik het met Phoebe, Poes en Geel eens.

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten