Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Ik wachtte op een nieuw topic
![]() Citaat:
![]() En volgens mij kun je je dossier zo opvragen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een van mijn favoriete browsergame developers heeft een ding gemaakt dat alleen te spelen is op de iPad en dat vind ik erg, erg stom. Dat is mijn titelverklaring.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En .sann, je mag inderdaad gewoon je dossier bij de huisarts opvragen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij mij werd het altijd gewoon opgebouwd
![]() ![]() Het moeilijkst aan yoga vond ik de oefeningen waarbij ik op de grond moest zitten met m'n benen gestrekt vooruit en m'n rug recht, wat dat kan ik niet ![]() En dat de lessen om zeven uur 's avonds waren, dat vond ik ook wel moeilijk. Als je zo tot halfzes werkt en van te voren nog wil eten. Daarom ben ik ook gestopt. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn collegaatje uit Israel postte net deze link: http://www.perfectgroup.com/blog/201...too-long-when/
Inclusief waar zij 'last' van heeft. Ik vind het wel grappig ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
72/ You wait for the light to go green before crossing the street, even if there is no car
85/ Stepping in doggiepoo on the sideawalk becomes almost a daily thing Huh, dit is toch juist niet typisch Nederlands? ![]() ![]() |
![]() |
|
|