Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2011, 12:00
Verwijderd
Dus.
Advertentie
Chick Rock
Chick Rock is offline
Die site leest als een modern gedicht
Verwijderd
Ik wachtte op een nieuw topic

Citaat:
http://www.10380.08jn.thinkquest.nl/...de%20kamer.htm

"Je kunt niet zeggen ik wil in de 2de kamer, en dan kom je er in, nee.
Dan kom je echt niet zomaar in,zo als een oppas baantje, het is heel speciaal.
Nee je moet veel stemmen hebben, wel honderd duizend stemmen ong.
Wil je eens in de 2de kamer komen, wat heel zeldzaam is.
En ook al kun je op jouw stemmen,dan heb je nog heel weinig kans.
Dan heb je nog heel weinig kans om in de 2de kamer te komen.
En als je er in komt ben je gewoon heel goed, dan kan je het goed."
Wat super schattig en ik herken zo maar allemaal foto's!

En volgens mij kun je je dossier zo opvragen.
Oud 21-09-2011, 12:02
Verwijderd
Volgens mij wil de hond eruit, maar ik heb helemaal geen zin om de hond te wandelen. En niet om af te wassen. En niet om fatsoenlijker eten te zoeken dan koekjes. Helaas is de hond zo zindelijk als een lekke kraan, dus ik zal wel moeten.

En Chick Rock: volgens mij komt het best wel vaak voor, zoiets. Jij had CVS toch?
Verwijderd
Een van mijn favoriete browsergame developers heeft een ding gemaakt dat alleen te spelen is op de iPad en dat vind ik erg, erg stom. Dat is mijn titelverklaring.
Verwijderd
Wat een goede site

En als je in een kantoor werkt op de 2de kamer, heb je een mooi uit zicht.
Dan heb je daar een aantal voorzieningen. Die wel handig zijn.

En er staat ergens ook nog de troon van de koningin.

De echte kamer is veel moderner .en in de het gebouw is ook een kantine en daar kunnen mensen eten kopen. En die eten dan in die kantine.

En dat alarm betekent dat iedereen dan naar de 2de kamer moet komen. tenminste iedereen die in een partij zit in de politiek. Want er werken ook gewoon beveiliging mensen. En je hebt ook wel mensen die in de kantine van de 2de kamer werken.
Verwijderd
Citaat:
En er staat ergens ook nog de troon van de koningin. En die troon word alleen gebruikt voor hele speciale momenten. Daarom staat de troon ook achter een lint. Wamt die troon word maar op een dag van het jaar gebruikt. Namelijk word de troon alleen op prinsjes dag gebruikt. En dan mag alleen maar de koningin op de troon zitten en niemand anders .zelfs president bakenende heeft nog nooit op de troon gezeten. En naast die hele grote gouden troon staan ook nog 2 extra kleine stoelen. Dat was de stoel van de prinsen of prinsessen. Die stonden dan naast de grote stoel. Ongeveer er een meter van af.
Ik kan alles wel citeren. President bakenende <3 En Willem-Alexander moet op de extra kleine stoel.
Oud 21-09-2011, 12:03
Verwijderd
Inderdaad citeer die hele site maar <3
Oud 21-09-2011, 12:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hoe relaxt is yoga? Ik heb vanmiddag de eerste les van een cursus, maar ik ben nog niet zo energiek
Oud 21-09-2011, 12:05
Verwijderd
Oh nee deze is ook erg leuk:;
Maar de trappen blingten wel heel erg mooi en helder.
Oud 21-09-2011, 12:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
En Chick Rock: volgens mij komt het best wel vaak voor, zoiets. Jij had CVS toch?
Officieel niet. Ik kom een symptoom tekort ik noem het maar wel gewoon chronische vermoeidheid, want dat is het tenslotte ook.
Oud 21-09-2011, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Oh nee deze is ook erg leuk:;
Maar de trappen blingten wel heel erg mooi en helder.
Omg blingten
Oud 21-09-2011, 12:07
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
tis altijd leuk als je thuis komt en je pup springend naar je toe komt
Oud 21-09-2011, 12:08
Verwijderd
Af en toe komt er iemand even naar voren om even een mening ergens over geven.

Oud 21-09-2011, 12:17
Noedelhap
Noedelhap is offline
Volgende topic moet Algemene Besaaiingen heten!
Oud 21-09-2011, 12:20
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
ik wordt gek van me hyves, telkens kan ik er weer niet in, volgende keer als ik er wel in kan verwijder ik hem gewoon
Oud 21-09-2011, 12:21
Verwijderd
Het duur zo belachelijk lang voor je yoghurt met cruesli op hebt Of ligt dat aan mij?
Oud 21-09-2011, 12:24
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Het duur zo belachelijk lang voor je yoghurt met cruesli op hebt Of ligt dat aan mij?
Nee, cruesli vergt lang kauwen voordat je het door kunt slikken zonder te stikken. En de yoghurt maakt het er niet beter op, want dat maakt het dikkig => nog lastiger doorslikken.
Oud 21-09-2011, 12:26
Verwijderd
Hoera, de hond is gewandeld! Nu moet ik alleen nog afwassen en dan ga ik slapen ofzo.
Oud 21-09-2011, 12:33
Verwijderd
Citaat:
En dat alarm betekent dat iedereen dan naar de 2de kamer moet komen. tenminste iedereen die in een partij zit in de politiek. Want er werken ook gewoon beveiliging mensen. En je hebt ook wel mensen die in de kantine van de 2de kamer werken.
Dat lijkt me wel wat, dat de kantinemensen dan gewoon de 2e kamer inlopen en achteraan gaan zitten
Oud 21-09-2011, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Hoe relaxt is yoga? Ik heb vanmiddag de eerste les van een cursus, maar ik ben nog niet zo energiek
Dat ligt heel erg aan wie het geeft, toen ik yoga deed was het enorm zwaar, maar wel op een manier dat je er eigenlijk juist energie van krijgt. En de les begon met op de grond liggen en naar je buik ademen, dus dat was niet het zware gedeelte

En .sann, je mag inderdaad gewoon je dossier bij de huisarts opvragen.
Oud 21-09-2011, 12:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat ligt heel erg aan wie het geeft, toen ik yoga deed was het enorm zwaar, maar wel op een manier dat je er eigenlijk juist energie van krijgt. En de les begon met op de grond liggen en naar je buik ademen, dus dat was niet het zware gedeelte

Oh oke, ik moet maar gewoon afwachten dan denk ik.
Oud 21-09-2011, 12:37
Verwijderd
Citaat:

Oud 21-09-2011, 12:38
Verwijderd
Het lijkt me echt verschrikkelijk om mijn eigen medisch dossier te lezen.
Oud 21-09-2011, 12:38
Verwijderd
Bij mij werd het altijd gewoon opgebouwd en het is geen cardio, je hoeft er niet zo veel conditie voor te hebben, het gaat vooral om het uithoudingsvermogen van je spieren. Die gingen bij mij wel altijd lekker trillen en branden. Maar nooit zo lang dat ik het niet volhield, meer zo lang dat ik dacht 'kijk mij eens stoer trainen '

Het moeilijkst aan yoga vond ik de oefeningen waarbij ik op de grond moest zitten met m'n benen gestrekt vooruit en m'n rug recht, wat dat kan ik niet
En dat de lessen om zeven uur 's avonds waren, dat vond ik ook wel moeilijk. Als je zo tot halfzes werkt en van te voren nog wil eten. Daarom ben ik ook gestopt.
Advertentie
Oud 21-09-2011, 12:40
Verwijderd
Wat is biologie eigenlijk een mooi vak. <3333
Oud 21-09-2011, 12:40
Verwijderd
Biologie
Oud 21-09-2011, 12:45
Verwijderd
Vooral mariene biologie <3
Oud 21-09-2011, 12:46
Verwijderd
Huhu, in plaats van college voorbereiden, ben ik nu recepten aan het doorlezen en opschrijven
Oud 21-09-2011, 12:46
Verwijderd
Mijn collegaatje uit Israel postte net deze link: http://www.perfectgroup.com/blog/201...too-long-when/

Inclusief waar zij 'last' van heeft. Ik vind het wel grappig
Oud 21-09-2011, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Vooral mariene biologie <3
Jaaa <33 kwallen! vissen! - maar gewoon. Alles. Ik heb een jaar geen biologie gehad en nu slurp ik vol liefde alle informatie op over eiwitten, glucose, Darwin en wat mevrouw de biologielerares maar vertelt. <33

Citaat:
Mijn collegaatje uit Israel postte net deze link: http://www.perfectgroup.com/blog/201...too-long-when/

Inclusief waar zij 'last' van heeft. Ik vind het wel grappig
SUPERgaaf <3 en herkenbaar.
Verwijderd
18/ You still don’t know how to speak Dutch. But your English has improved

Verwijderd
Citaat:
21/ You think butter in a bottle is normal
Boter in een fles?
Oud 21-09-2011, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Boter in een fles?
Ja om in te bakken.
Oud 21-09-2011, 12:51
Verwijderd
40/ Spring means flowers blooming and construction sites opening up all over the place

Oud 21-09-2011, 12:52
Verwijderd
6/ You know what a kroket is, and you learned to avoid the orange ones

Oranje kroket?
Oud 21-09-2011, 12:54
Verwijderd
76/ You run to Albert Heijn at 21.55 to get some beer for the party that night
Verwijderd
82/ You know that the wind blows in your face regardless of the direction in which you are biking

Zo waar
Verwijderd
Citaat:

Oranje kroket?
Ik denk een bamischijf/nasibal. Die zijn oranje toch?
Verwijderd
Zijn dat niet saté kroketten?

Wat kun je toch veel met chocola maken *wegdroomt*
Oud 21-09-2011, 12:55
Verwijderd
Q gaat zich denk ik verslapen voor zijn late dienst hij is onbereikbaar en ging pas tegen de ochtend naar bed, dus ws ligt hij nog in een coma. En hij neemt zijn tel niet op. Oei!!
Verwijderd
86/ You end up eating super greasy food at 5am at FEBO or ALEV (Delft)
87/ And after that, you manage to bike home still completely wasted and go to class at 8:45

Verwijderd
omg Alev de gangstersnackbar van delft.
Oud 21-09-2011, 12:56
Verwijderd
89/ You enjoy making tourists jump off the bike path

Guilty pleasure
Verwijderd
Citaat:
Ik denk een bamischijf/nasibal. Die zijn oranje toch?
Maar die zijn juist lekker, waarom zou je die avoiden?! Hoeh, nu heb ik in in een bamischijf.
Verwijderd
Citaat:
89/ You enjoy making tourists jump off the bike path

Guilty pleasure
huhu
Verwijderd
Citaat:
55/ 10°C is warm enough to wear a short or mini skirt
Ze moesten hier eens komen.
Verwijderd
72/ You wait for the light to go green before crossing the street, even if there is no car
85/ Stepping in doggiepoo on the sideawalk becomes almost a daily thing

Huh, dit is toch juist niet typisch Nederlands? Dat eerste doet niemand waar ter wereld ook en dat tweede is juist veel meer in het meeste buitenland.
Oud 21-09-2011, 12:57
Verwijderd
90% is herkenbaar
Oud 21-09-2011, 12:57
Verwijderd
Citaat:

Oranje kroket?
goelasjkroket denk ik?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten