Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Iemand over je gevoelens vertellen is geen "fout." Ook niet als het niet wederzijds is; dan heb je gewoon pech. In het geval van de TS is het wederzijds dus hij zal dat probleem niet hebben. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het ene sluit het andere niet uit, hoor. Besides, gebaren kunnen verkeerd geïnterpreteerd worden en met woorden creëer je duidelijkheid. Maar het allerbelangrijkste is nog dat het verwoorden van gevoelens niets kan "verpesten." Als het gevoel wederzijds is zal ze het absoluut niet erg vinden (zelfs fijn, waarschijnlijk) en als het niet wederzijds is valt er niets te verpesten. Wat MrUnknown zegt baseert 'ie op zijn eigen ervaring met een meisje bij wie het gevoel niet wederzijds was. Het is natuurlijk onzin dat ze eerst wel gevoelens voor hem had maar dat die plotseling zijn verdwenen toen hij haar vertelde over zijn gevoelens..
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik vind een meisje leuk, zij mij misschien Jan Piet Peper | 3 | 02-12-2012 17:26 | |
Liefde & Relatie |
Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic x-spekkie-x | 442 | 15-11-2012 22:40 | |
Liefde & Relatie |
Ik vind een meisje leuk maar een ander meisje ook wat nu? Merible | 9 | 07-01-2012 02:27 | |
Liefde & Relatie |
een vriend of niet? Descholier | 43 | 03-04-2010 15:07 | |
Liefde & Relatie |
en nu? barstje | 14 | 02-01-2005 21:21 | |
Liefde & Relatie |
vind een jongen erg leuk maar hij doet erg vaag tips asjblieft!! sunflower83 | 8 | 04-06-2004 14:17 |