Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dus je schrijft zelf ook teksten??? Ikzelf schrijf ook over hetgene dat in m'n hoofd of hart zit. (de ene keer is dat verdriet, de andere keer liefde) Als je het maar goed weet te verwoorden, zodat je ook andere mensen kan laten voelen wat jij voelt. |
![]() |
|
![]() |
ja, ik heb nu al een liedje of 9-10 gemaakt. ook over hoe ik me voel (voel me ook veel zoals jou raptekst)
heb gisteren een liedje gemaakt met maar vier zinnetjes: happy tears and sad smiles they've been there for quite a while the day is dark and the night is bright i laugh when i cry and i cry when i smile en dat zing ik twee keer ik weet zelf niet echt goed wat ik er mee wil zeggen. ik interpreteer het als een liedje over het verbergen van je gevoelens of toch over je anders voordoen dan hoe je je voelt. maar de meeste gaan over de liefde |
![]() |
|
![]() |
Ja, ik begrijp wat je bedoelt.
Ik zou graag meer van je willen lezen... Ondertussen post ik er zelf nog wel een: "Ik zeg fock iedereen en fock wat ze denken. Ik ben nooit alleen zolang je liefde blijft schenken. Mensen weten van mij, ik zal altijd blijven strijden. En ze hebben gelijk tot het bittere einde. Ik zal altijd doorgaan, voor jou en voor mij. Ook al duurt het een paar jaar voordat ik bij je kan zijn. Want ik verwacht samen een toekomst op te bouwen. Liet je binnen in m'n hart en daar zal ik je houden. En de tijd is gekomen, hier scheiden onze wegen. Maar ik zie je in m'n dromen en kom je buiten weer tegen. Want ik zal ervoor zorgen dat we in contact blijven. Ik heb mezelf teruggevonden sinds jouw licht mij ging leiden. Dus ik geloof echt dat we voor elkaar zijn bestemd. Want de liefde die je schenkt is, voor mij, ongekend En ook al doet het pijn we moeten 'afscheid' nemen Ik zal er altijd voor je zijn dat beloof ik bij deze." |
![]() |
|
![]() |
Tuuuuuurlijk, ik heb er nog genoeg.
De Dood "Met elke dag wordt het leven weer korter. Ik heb die shit gehad elke dag weer nioeuwe zorgen. Ben niet bang voor de dood ook al komt hij onverwachts. Omdat hij sneaky buiten loopt als een dief in de nacht. Ik pak een spiegel op hou hem voor m'n gezicht. Het duister is focked up, ik ben klaar voor het licht. Een ding dat ik verwacht als ik naar boven ga. Dat is dat Petrus lacht en dat de poorten openstaan." |
![]() |
|
![]() |
heb mijn eigen topic gestart
http://forum.scholieren.com/showthre...2#post31880772 er staat nu één lied in, maar als je wil kan ik later mss nog wat meer er in posten |
![]() |
|
Hey
WAUW!!! dat is wat ik kan zeggen,, mijn broer kon het ook maar dit is echt recht vanuit je hart.. ik vind dit echt heel goed... die ene over de dood moest wel ff slikken,, en die daarboven ook.. ja ik ben ook bezig maar ik schrijf vooral christelijk.. maar dit vind ik ook absoluut mooi.. hopelijk maak je ook met zang?? mail t maar! Ga zo door |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verzameld werk van Etmakas Verwijderd | 134 | 20-07-2012 00:01 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn debuutgedicht op scholieren.com Verwijderd | 18 | 04-03-2008 10:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Here In My Room, geschreven joes | 4 | 27-08-2005 17:19 | |
De Kantine |
[gouweouwe]Wat staat er onder jouw ctrl+v? Episode II Machiavelli | 500 | 28-09-2004 20:34 | |
Verhalen & Gedichten |
idee? superpoepdoosje | 17 | 19-08-2002 18:52 | |
ARTistiek |
poging tot een verhaal... godcalledsicktoday | 19 | 21-02-2002 21:45 |