Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2011, 19:21
Die_ene_x
Die_ene_x is offline
Hoi allemaal,

Ik heb laatst mijn vriendin op een forum gevonden waar ze vertelde over problemen die ze heeft. Incl problemen die ze met mij heeft. Dit is natuurlijk geen probleem. Als je problemen hebt en je wilt ze opgelost hebben maar je wilt niet dat mensen die je kent er van af weten, is dit natuurlijk een goede uitkomst, maar waar ik mee zit is dat ze deze problemen niet aan mij vertelt. Met name de problemen die ze ervaart met mij kan ze toch zeker wel tegen mij vertellen?

Maar waar ik eigenlijk nog het meeste mee zit is dat ze op dat forum vertelt over in totaal wel een stuk of 5 jongens waar ze gevoelens voor kreeg. Dit mag dan wel niet tijdens onze relatie zijn, maar wel kort daarvoor. Ik voel me een beetje "1 van die 6 jongens die ze wel zag zitten, maar de enige was die haar ook een beetje aandacht gaf.." ik heb nu ondertussen al 8 maanden met haar en ben heel gelukkig met haar, maar ik voel me nu echt... Ja...

Help? Hoe blijf ik normaal met haar omgaan terwijl ik hier zo mee zit? Haar gewoon eerlijk er op aanspreken geeft denk ik alleen maar ruzies enzo :$

Help?

Verzonden van mijn LG Optimus x2
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-10-2011, 19:41
EZBlade
EZBlade is offline
ja tuurlijk spreek je haar daarop aan.

Hoe kun je daar nou 8 maanden mee blijven lopen?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2011, 19:43
Verwijderd
Ik zou er haar eerlijk op aanspreken maar doe dit NIET met een beschuldigende toon.
@ EZ_Blade: Hij heeft al 8 maanden iets met haar, dit weet hij niet al 8 maanden.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2011, 19:59
EZBlade
EZBlade is offline
Dan heb ik dat verkeerd gelezen.
Maar idd als je een goede relatie hebt, dan moet je hier ook over kunnen praten
Met citaat reageren
Oud 17-10-2011, 20:40
Die_ene_x
Die_ene_x is offline
oke bedankt
Met citaat reageren
Oud 17-10-2011, 20:56
Verwijderd
Kijk eens aan. Je verwijt haar op een forum (!) dat ze haar problemen niet bespreekt met jou, maar er op een ander forum (!) over post.

Vervolgens kaart jij aan, dat jij er geen moeite mee zou hebben dit soort dingen persoonlijk te bespreken, ik citeer;

Citaat:
Als je problemen hebt en je wilt ze opgelost hebben maar je wilt niet dat mensen die je kent er van af weten, is dit natuurlijk een goede uitkomst, maar waar ik mee zit is dat ze deze problemen niet aan mij vertelt. Met name de problemen die ze ervaart met mij kan ze toch zeker wel tegen mij vertellen?
Wellicht zou je hieruit kunnen concluderen dat je jezelf tegen spreekt, daar jij op dit moment ook jouw problemen met wildvreemden deelt in plaats van je betere helft. Zoals ik het zie geef je al een oplossing voor je eigen probleem; praat gewoon met haar en laat zien dat je naar haar luistert, ondanks dat het waarschijnlijk een saaie hormonen-monoloog zal zijn.

In dat geval gewoon oogcontact behouden en om de, pak hem beet, 7 seconden geďnteresseerd knikken.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2011, 07:59
Lorelei
Lorelei is offline
het moet toch een intrigerende ervaring zijn om de vriendin van reverend te zijn.

Maar hij heeft wel volledig gelijk in dit geval
Oud 18-10-2011, 08:02
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
hoe heet ze?
Reageren

Regels voor berichten