Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik probeer te typen met zo min mogelijk vautun maar ik typte veel te snel, + dat ik een nieuwe laptop heb, en het toetsenbord van m'n oude veel meer gewend bent
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar okee, je typte dus gewoon te snel blijkbaar. Mja-mja. |
![]() |
|
Deletete zijn wel heeeeel veel e's. Dat zou een mooi galgjewoord opleveren, denk ik.
![]() Overigens lijkt het me dat het 'skateboarden' is en dus 'skateboardde', met dubbel d.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Maar ik zal er even een mooi slotje aan hangen, want schijnbaar is het toch een iets minder geslaagd topic!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Katholieke school Verwijderd | 176 | 10-08-2009 14:16 | |
Games |
Nintendo revolution Captain N | 500 | 08-12-2006 18:14 | |
De Kantine |
[Enquete] Over de Enquete`s van de Kantine en haar zeik mensen Verwijderd | 56 | 25-10-2003 09:58 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 | |
Liefde & Relatie |
stelling: echtscheiding moet duurder de abt van sion | 115 | 15-09-2003 21:52 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |