Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2011, 19:55
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
bam bam

Laatst gewijzigd op 19-12-2011 om 13:07. Reden: __--++
Advertentie
Oud 18-12-2011, 20:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nee, volgensmij dit topic openen.
Oud 18-12-2011, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Oud 19-12-2011, 02:45
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Citaat:
Oud 19-12-2011, 03:14
Uice
Uice is offline
Citaat:
Springfield en Shellbevile,
Het is Shelbyville.
Oud 19-12-2011, 05:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
ik begin
...en toen hield ik op met lezen. Maar ik zag helaas nog wel dit staan:

Citaat:
ik werdt
Oud 19-12-2011, 12:24
Vice
Vice is offline
De OP van dit topic lezen.
Oud 19-12-2011, 12:44
Verwijderd
Citaat:
nou titel heeft geen uitleg nodig

ik begin

de domste fout was tog wel toen ik op me skateboard reed door de stad, en opeens zag ik een bordje in de verte met de text: Nat cement, dus ik dacht boja, en ik skatte er naar toe, en toen zag ik een man met een super vette hydraulische nitro vliegende moter, en vroeg tie of ik een ritje wilde, maar ik zei nee, want wie kan op aarde nou nat cement weerstaan? maargoed ik werdt gestraft, en later die middag, ging ik naar de grote heuvel top, waar de scheiding stond tussen onze dorpen: Springfield en Shellbevile, maar die klootzakken hadden onze Citroenen boom gestolen dus ik ging ze 8na maar ze waaren met ze vieren en ik maar alleen, dus rende ik weg, en op een gegeven moment zag ik die man weer, met die uber coole moter, dus ik vroeg of hij me hier kon weg halen,. Weetje wat die zegt? : nee je hadj e kans net, en toen werdt ik in elkaar geslagen door shelbevillers

whaha nee tuurlijk niet, deze grap mag je niet maken staat © op

xD

ne maar de domste fout die ik ooit maakte, het was de tijd van slag om grolle, en het was avond dus lekker lamsvlees bakken, en ik ruik de heerlijke geur, uit de ketel, dus ren ik er naartoe, struikel ik over de veel te grote klompen van mij, stoot ik 3 mensen aan, en die vallen op de houten pallen ,e n die dingen stoten zo de ketel om, ARGHH al het vlees en aarappellen lagen op de grond
Als je dit nou voortaan ongeveer zo opschrijft:

Citaat:
Nou, de titel heeft geen uitleg nodig.

TS begint: Mijn domste fout ooit was toch wel toen ik op mijn skateboard door de stad reed. Opeens zag ik in de verte een bordje met 'nat cement' erop, dus ik dacht 'boja' (???) en skate (ik weet niet hoe je dat vervoegt) er naartoe. Daar zag ik een man met een supervette vliegende hydraulische nitromoter die vroeg of ik een ritje wilde. Ik zei nee, want wie op aarde kan er nou nat cement weerstaan? Maar goed, ik werd gestraft. Later die middag ging ik naar de heuveltop waar de scheiding tussen onze dorpen (Shelbyville en Springfield) was, maar die klootzakken (het zou hier nuttig zijn als je die klootzakken en de citroenenboom eerder geïntroduceerd had) hadden onze citroenenboom gestolen. Ik ging ze dus achterna, maar zij waren met z'n vieren en ik maar alleen, dus ik rende weg. Op een gegeven moment zag ik die man met die übercoole motor weer, dus ik vroeg of hij me hier weg kon halen. Weet je wat hij zegt? - Nee, zei hij,je had je kans net! En toen werd ik in elkaar geslagen door Shelbyvillers.

Nee, maar de domste fout die ik ooit maakte was met de tijd van de Slag om Grolle (????). Het was avond, dus ze waren lekker lamsvlees aan het bakken. Ik rook de heerlijke geur uit de ketel, dus ren er naartoe, struikel over die veel te grote klompen van mij, stoot drie mensen aan, die vallen weer op houten palen en die stootten weer de ketel om. AARRGHHH. Al het vlees en de aardappelen lagen op de grond.
Al is er dan nog steeds geen touw vast te knopen aan de eerste helft van je verhaal.
Oud 19-12-2011, 12:54
CuwleMandarijn
ik typte het sneller dus daarom maakte ik een fout, maargoed sluit deze topic maar, heeft geen zin denk ik xD
Oud 19-12-2011, 12:58
Verwijderd
Dat is niet 'een fout maken', dat is 'een heleboel woorden achter elkaar typen en dan denken dat mensen je begrijpen'.
Oud 19-12-2011, 13:00
CuwleMandarijn
laat gewoon zitten, als ik verkeerd typ dan is dat jammer, verder doe ik er niet veel aan
Oud 19-12-2011, 13:00
Verwijderd
Citaat:
skate (ik weet niet hoe je dat vervoegt)
Als skatete net zoals deletete
Oud 19-12-2011, 13:02
Verwijderd
Citaat:
laat gewoon zitten, als ik verkeerd typ dan is dat jammer, verder doe ik er niet veel aan
Ja het kan mij persoonlijk niet zo erg veel schelen als jij als halfgeletterde door het leven wil gaan, maar als je op een forum zit en wil dat mensen je begrijpen is het handig om te zorgen dat je zinnen op zijn minst als zin herkenbaar zijn.

Citaat:
Als skatete net zoals deletete
Wat afschuwelijk lelijk.
Oud 19-12-2011, 13:03
Verwijderd
Je kunt het wel vervangen door skateboarde of skateboardde? Nu weet ik het ook niet meer, om skatete en deletete te kunnen typen moest ik mijn taalgevoel uitzetten.
Oud 19-12-2011, 13:04
CuwleMandarijn
ik probeer te typen met zo min mogelijk vautun maar ik typte veel te snel, + dat ik een nieuwe laptop heb, en het toetsenbord van m'n oude veel meer gewend bent
Verwijderd
Skateboarde? Of wordt het dan skateboardde?
Chick Rock
Chick Rock is offline
Fouten.
Oud 19-12-2011, 13:05
Verwijderd
Citaat:
ik probeer te typen met zo min mogelijk vautun maar ik typte veel te snel, + dat ik een nieuwe laptop heb, en het toetsenbord van m'n oude veel meer gewend bent
Je toetsenbord maakt echt niet uit voor je zinsbouw hoor.

Maar okee, je typte dus gewoon te snel blijkbaar. Mja-mja.
Oud 19-12-2011, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Skateboarde? Of wordt het dan skateboardde?
Ik weet het niet, ik moest voor skatete mijn taalgevoel afwerpen, nu ben ik lysdectisch tot het weer teruggegroeid is.
Oud 19-12-2011, 13:06
Verwijderd
Oud 19-12-2011, 15:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
In 'skatete' zit bijna 'tetten'.
Oud 19-12-2011, 17:18
flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Als je dit nou voortaan ongeveer zo opschrijft:

Al is er dan nog steeds geen touw vast te knopen aan de eerste helft van je verhaal.
Oud 19-12-2011, 18:05
Em.
Em. is offline
Deletete zijn wel heeeeel veel e's. Dat zou een mooi galgjewoord opleveren, denk ik.

Overigens lijkt het me dat het 'skateboarden' is en dus 'skateboardde', met dubbel d.
Oud 19-12-2011, 21:02
Martiño
Martiño is offline
Waarom is dit topic nog open, forumbazen plus?
Oud 19-12-2011, 21:21
koekje97
koekje97 is offline
Ik heb het hele topic doorgelezen en ik word er helemaal moe van -_-
Advertentie
Oud 19-12-2011, 21:35
CuwleMandarijn
Citaat:
Deletete zijn wel heeeeel veel e's. Dat zou een mooi galgjewoord opleveren, denk ik.

Overigens lijkt het me dat het 'skateboarden' is en dus 'skateboardde', met dubbel d.
das juist het grappige, tijdens vrije les vandaag nederlands, schreef mevrouw rouwen dit woord dus op als galgje woord op het bord
Oud 19-12-2011, 21:39
Em.
Em. is offline
Citaat:
Waarom is dit topic nog open, forumbazen plus?
Omdat ik dacht dat dit het spelfoutentopic was! Ik klik wel vaker op iets in de veronderstelling dat ik op iets anders klik, en dus had ik niet door dat dit niet dat andere topic was, omdat het over het vervoegen van skateboarden ging.

Maar ik zal er even een mooi slotje aan hangen, want schijnbaar is het toch een iets minder geslaagd topic!

Regels voor berichten